Kitsune Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har fått en Bosch foodprosessor. Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til. Hva trenger jeg den egentlig til? Det er ingen blender på, det fulgte bare med ulike runde kniver, og en "dobbelkniv".
nattsvermer Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Tja, du kan f.eks bruke den til å elte bolledeig, blande vaffelrøre, lage sjokoladekakerøre. Det er sikkert mulig å bruke den til sunne ting og, da
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Du kan lage fiskekaker! Og alle mulige puréer og supper av grønnsaker. Og hakke nøtter/mandler i en fei. Og lage paideig. 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har også en sånn som jeg fikk for 6 år siden og har aldri brukte den er jo så mye enklere å enten ta stavmikseren eller gjøre det for hånd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har også en sånn som jeg fikk for 6 år siden og har aldri brukte den er jo så mye enklere å enten ta stavmikseren eller gjøre det for hånd Like greit å bare kaste foodprocessoren da, ja - hvorfor prøve noe nytt! 1
Nilma Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Du kan lage fiskekaker! Og alle mulige puréer og supper av grønnsaker. Og hakke nøtter/mandler i en fei. Og lage paideig. Samt lage hummus, og raspe grønnsaker til råkost eller pastasaus og liknende.
Kitsune Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2011 Dette hørtes jo oppløftene ut. Ser ikke hvilke av de delene jeg har som kan elte bolledeiger, da. Har bare sånne runde rivjernplater av forskjellig størrelse, og den dobbeltkniven. At man kan knuse (kverne?) nøtter og mandler høres jo knall ut. Og kanskje sånn dip av avocado (vet hva det heter, har helt jernteppe!) som jeg vanligvis bruker potetpressa til. Har ikke stavmikser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå