Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du døgnet før? Eventuelt why ?

Haha random inlegg, jeg vet :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altfor mange ganger, hvis jeg regner med de gangene det var ufrivillig pga. søvnproblemer ;)

Husker da jeg var mindre at det var kjempetøft å prøve å døgne. Jentegjengen gjorde alltid det da vi hadde overnattinger sammen. Prøvde, vel å merke!

Endret av Audrina
  • Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Endel ganger pga søvnproblemer. Dessuten klarer jeg sjelden å sovne på lange flyturer, noe som kan føre til litt vel lange dager. :)

Skrevet

Aldri! (og jeg er 21 år..) Har nesten gjort det noen ganger, men har aldri klart det helt, alltid mangla et par timer eller så.

Skrevet

Ja,ofte ,kan være våken i 2-3 døgn,men er ikke helt frisk da.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Ja, relativt ofte, men heldigvis sjeldnere nå enn før.

Sliter litt med søvnen i perioder.

Skrevet

Altfor mange ganger. Søvnproblemer delux

Gjest Spinell
Skrevet

Mange ganger, men aldri på grunn av søvnproblemer.

Har døgnet både pga langvarige fester (i russe- og studietiden), og fordi noen venner og jeg i ungdommen bare fant på at vi skulle prøve det av og til.

Sov som en stein etterpå, og ble litt i ulage, noe som gikk seg lett til igjen da jeg var 15-20-åring. Tror jeg ville slitt mer i dag :)

Gjest Mikako
Skrevet

Hehe, ja!

Ca. før hver eksamen de siste 9 årene :fnise:

Gjest Consensio
Skrevet

Søvnproblemer, så ja.

Jeg har faktisk gått 2-3 døgn uten så mye som et minutt med søvn i perioder.

Skrevet

Mange ganger. Frivillig i russetiden. Litt mer ufrivillig på reise og ved sykdom.

Skrevet

Jeg greide det en gang i 5 klasse da vi hadde en slags lese-overnatting på skolen. Jeg og noen andre bestemte oss for å være våken hele natten. Ellers har jeg vært nær mange ganger.

Skrevet

Det har jeg av mange forskjellige årsaker. Venninnekvelder, russknute, reiser osv.

Skrevet

Mange ganger, av forskjellige årsaker.

Mange av dem frivillig da jeg var mindre (hyttetur med en gjeng med venner, overnatting med venninner o.s.v.), en del halvveis frivillig i forbindelse med lesing til prøver, og en del ufrivillig som en kombinasjon av at jeg aldri har trengt mye søvn, var nervøs for noe eller hadde mye å tenke på. Og så har det jo blitt en del ganger at man har blitt sittende oppe med en bok eller laptop utover natta. Når man kikker på klokka og den er 06.00 og man vet at man skal stå opp 07.00 for å rekke jobb så tenker jeg som så at det er lurere å dusje og lage kaffe enn å sove en time.

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger!

I ungdommen fordi vi måtte jo sjekke ut hvordan det var. I russetiden for å få ett-eller-annet i russeluen. Party, party, party. osv.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jepps. Elsker å sitte ute hele sommernetter og se dagen våkne opp.

Vært nattevakt også en del netter, og da må man jo bare døgne.

Samt en god dose insomnia. Og blander man insomnia med en real hestekur på kortison, så blir det ihvertfall ingen søvn :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Vært nattevakt også en del netter, og da må man jo bare døgne.

Nattevakter pleier vel sjelden å døgne, ettersom de heller sover på formiddag/ettermiddag før og etter vaktene?

Jeg døgner ofte de gangene de skjer noe om natten (nattcup for konfirmanter, langdryge fester, russeknuter, filmmaraton, lang biltur osv), men det er mest fordi jeg ikke er i stand til å sove på dagtid etter sånne natteøkter.

Men nå er jeg gravid, og sovner som en stein på dagtid, sliter med å sovne om kvelden selv om jeg er dødstrøtt, og våkner grytidlig selv om jeg er drittrøtt... Sukk...

Skrevet

Ja, mange ganger, døgner faktisk ofte :P

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nattevakter pleier vel sjelden å døgne, ettersom de heller sover på formiddag/ettermiddag før og etter vaktene?

Frivillig nattevakt på arrangementer. Hvor jeg da er like frivillig på dagen som på natta. Blir ikke mye søvn av slikt :gjeiper: (ikke nattevakt, som i jobbsammenheng mao)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...