AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #21 Skrevet 27. februar 2016 Jeg sitter å googler forsinket sensur, siden vi enda ikke har fått karakter i EiT. Fristen var i går da, men likevel, DET ER IKKE GREIT. Anonymkode: 75ff0...2c6
AnonymBruker Skrevet 19. juni #22 Skrevet 19. juni Det er rart det. Vi stryker hvis vi er 10 minutt forsinket med en innlevering, mens sensur kan være flere uker forsinket uten konsekvenser. Det oppleves useriøst og urettferdig. Anonymkode: 929ba...ea3
AnonymBruker Skrevet 19. juni #23 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er rart det. Vi stryker hvis vi er 10 minutt forsinket med en innlevering, mens sensur kan være flere uker forsinket uten konsekvenser. Det oppleves useriøst og urettferdig. Anonymkode: 929ba...ea3 Det er jo ikke uten konsekvenser. Hos oss blir forsinket sensur rapportert direkte til styret, og det tar seg ikke godt ut hvis fakultetet har mye forsinket sensur. Jeg er sensor. Har hatt det utrolig travelt med veldig mye sensur den siste måneden. Holder nå på med siste eksamen, med frist mandag 12:00. Jeg hadde ikke tid til å begynne før i dag, for jeg har hatt det så travelt. Det er vanlig at ansatte i UH har altfor stor arbeidsbyrde, og vi får IKKE overtidsbetalt. I beste fall får vi avspasering - som vi ikke har tid til å ta ut. Jeg skal nok bli ferdig innen fristen, men jeg må ta helga til hjelp, og jeg har brukt mange kvelder på sensur. Minner om at jeg har vanlig fem ukers ferie, får ingen overtid, og jeg har ikke tid til å avspasere pga for mange arbeidsoppgaver. Av de tilfellene jeg kjenner til med forsinket sensur hos oss har det vært snakk om misforståelser, sykdom, eller et par tilfeller av ansatte som er helt udugelige (og da er forsinket sensur det minste problemet). Bare sånn fra en sensors ståsted. Anonymkode: f7b33...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #24 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke uten konsekvenser. Hos oss blir forsinket sensur rapportert direkte til styret, og det tar seg ikke godt ut hvis fakultetet har mye forsinket sensur. Jeg er sensor. Har hatt det utrolig travelt med veldig mye sensur den siste måneden. Holder nå på med siste eksamen, med frist mandag 12:00. Jeg hadde ikke tid til å begynne før i dag, for jeg har hatt det så travelt. Det er vanlig at ansatte i UH har altfor stor arbeidsbyrde, og vi får IKKE overtidsbetalt. I beste fall får vi avspasering - som vi ikke har tid til å ta ut. Jeg skal nok bli ferdig innen fristen, men jeg må ta helga til hjelp, og jeg har brukt mange kvelder på sensur. Minner om at jeg har vanlig fem ukers ferie, får ingen overtid, og jeg har ikke tid til å avspasere pga for mange arbeidsoppgaver. Av de tilfellene jeg kjenner til med forsinket sensur hos oss har det vært snakk om misforståelser, sykdom, eller et par tilfeller av ansatte som er helt udugelige (og da er forsinket sensur det minste problemet). Bare sånn fra en sensors ståsted. Anonymkode: f7b33...6ac Du ser at denne tråden er 10 år gammel eller? Anonymkode: e2996...713
AnonymBruker Skrevet 19. juni #25 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du ser at denne tråden er 10 år gammel eller? Anonymkode: e2996...713 Det har ikke jeg som dro den opp fra dypet. Se på svaret jeg quotet. Jeg svarte utelukkende på det som sto i innlegget som kom for tre timer siden, ikke det opprinnelige innholdet. Anonymkode: f7b33...6ac
AnonymBruker Skrevet 19. juni #26 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er rart det. Vi stryker hvis vi er 10 minutt forsinket med en innlevering, mens sensur kan være flere uker forsinket uten konsekvenser. Det oppleves useriøst og urettferdig. Anonymkode: 929ba...ea3 Hos oss får instituttet bot, så det er ikke uten konsekvenser. Anonymkode: 4e783...7ad
AnonymBruker Skrevet 19. juni #27 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hos oss får instituttet bot, så det er ikke uten konsekvenser. Anonymkode: 4e783...7ad Hos oss fører det til endeløse møter. Anonymkode: f7b33...6ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå