Gå til innhold

Dere snusere!

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er relativ fersk som snuser (vært røykfri i over 2 mnd), og jeg lurer på én ting.

Er det normalt å ha snus i når man dusjer eller er dette helt crazy?

Tok nylig en snus under leppa, men så fant jeg ut at jeg burde dusje, og av en eller annen grunn så føler jeg dette er feil. WHY??? HEEEELP ME!!!! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HVORFOR begynner du å snuse når du slutta å røyke?????

Erstatter du et onde med et annet? :klo:

Er nå bedre å bare holde seg og tvinge seg gjennom de verste stadiene, til slutt går det jo over da.

/Slutta å røyke etter 10 år, røykfri på 3 året, uten snus.

• Liker 3
Skrevet

Det er helt greit å ha en snus inne når du dusjer! :regn:

Skrevet

Jeg er relativ fersk som snuser (vært røykfri i over 2 mnd), og jeg lurer på én ting.

Er det normalt å ha snus i når man dusjer eller er dette helt crazy?

Tok nylig en snus under leppa, men så fant jeg ut at jeg burde dusje, og av en eller annen grunn så føler jeg dette er feil. WHY??? HEEEELP ME!!!! :gjeiper:

Tja, kommer annpå hva man foretrekker selv :fnise:

Har selv gjort det et par ganger, men hvis jeg får litt vann i munnen blir snusen helt ødelagt, så jeg er sluttet med det. De 15 minuttene jeg bruker i dusjen klarer jeg å holde snus-fri. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

jeg snuser hele tiden, i dysjen, når jeg spiser, hender også at jeg nesten sovner med den, fordi jeg glemmer at jeg har den der.. så nei, jeg vil ikke tro det er noe galt i å snuse i dysjen...:P

Gjest Consensio
Skrevet

Er nå bedre å bare holde seg og tvinge seg gjennom de verste stadiene, til slutt går det jo over da.

Det er ganske mange som klarer å slutte helt etter å ha byttet ut røyk med snus. Ikke alle klarer å bare slutte tvert med en gang.

Kjenner flere som har kuttet ut røyken og begynt å snuse, og over tid klart å slutte med snus.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ikke spore av nå... :gjeiper:

Jeg er svak. Derfor.

Og jeg har allerede opplevd helsegevinster som bedre kondisjon, bedre hud og bedre blodsirkulasjon, så det er jo tydelig at røyken er den verste, selv om snus ikke akkurat er like sunt som salat. To onder ja, men den ene er bedre enn den andre..:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var du dum nok til å begynne å snuse? Du vet at det ikke er noe bedre enn røyking, sant?

Skrevet

Hvorfor var du dum nok til å begynne å snuse? Du vet at det ikke er noe bedre enn røyking, sant?

Er du ansatt i Det anonyme snusepolitiet, eller?

• Liker 7
Skrevet

Fælt å du skulle bry deg da..

• Liker 1
Skrevet

jeg snuser hele tiden, i dysjen, når jeg spiser, hender også at jeg nesten sovner med den, fordi jeg glemmer at jeg har den der.. så nei, jeg vil ikke tro det er noe galt i å snuse i dysjen...:P

Dysjen? Seriøst?

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Man er like avhengig av bevegelsen man gjør når man røyker, så at man går fra røyk til snus er med på å hjelpe med å knekke den avhengigheten før man evt tar knekken på nikotinen.

Snus i dusjen du, bare ikke tungekyss med den :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg droppa snusen i dusjen. Blei for sært... :gjeiper:

Du som sier her at røyk er like farlig som snus: U are wrong!

Gjest halebein
Skrevet

Jeg synes den kan renne litt dersom jeg snuser i dusjen, (posjon) men vet du hva som er skikkelig digg? Legge seg i et deilig varmt bad, med ei spenende bok, en iskald øl, og en snus! Ahhhh, luksus!

AnonymBruker
Skrevet

Dysjen? Seriøst?

jepp! har snus under lippa fra jeg står opp, til jeg legger meg. det at jeg snuser i dysjen, tenker jeg ikke over i det hele tatt...:) aldri tenkt over at det skulle være rart...:P

AnonymBruker
Skrevet

jepp! har snus under lippa fra jeg står opp, til jeg legger meg. det at jeg snuser i dysjen, tenker jeg ikke over i det hele tatt...:) aldri tenkt over at det skulle være rart...:P

Jeg tror nok at vedkommede mente det var rart at du kalte det dysjen istedet for dusjen.

Jeg kjenner to-tre stykker som kaller det dysjen, og det vrenger seg i meg hver gang jeg hører det. For sikkerhets skyld sier de tysjen istedet for tusjen også. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok at vedkommede mente det var rart at du kalte det dysjen istedet for dusjen.

Jeg kjenner to-tre stykker som kaller det dysjen, og det vrenger seg i meg hver gang jeg hører det. For sikkerhets skyld sier de tysjen istedet for tusjen også. :fnise:

hehe! aldri tenkt over DET heller..:P uttaler det "dusjen" og ikke "dysjen", så aner ikke hvorfor jeg skriver det slik. rettskriving er ikke helt min greie, prøver og feiler, og prøver igjen.. kommer iallefall ikke til å glemme "dusjen" fra nå av...:D

• Liker 1
Skrevet

Dushnheter det :fnise:

Jeg snuser aldri i dusjen. Har en stor tendens til å begynne å renne. Synes ikke det er rart at andre gjør det men lurer heller på hvordan de klarer det uten alt saften (som smaker blæ).

Skrevet

Haha :fnise: Jeg klarer ikke å la vær å bry meg med sånt :P dysjen, tysjen, banse, blonst, ånkli, :murvegg:

Gjest Badabing
Skrevet

Det renner jo sånn av den hvis man snuser i dusjen. Eller er det bare jeg som ikke klarer å holde munnen igjen? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...