Gå til innhold

Hva synes dere om denne middagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

3 mellomstore gulrøtter kuttet i små terninger

1 liten løk

litt mais

2 fedd hvitløk

Alt dette stekt sammen i ca 1 ss olivenolje

??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 liten løk

litt mais

2 fedd hvitløk

3 ss ris

??

AnonymBruker
Skrevet

Kaller du dette middag? Jeg kaller det lite tilbehør til middag.. Du mangler kjøtt, flere grønnsaker, og om du ikke spiser egg, mangler du linser, kikerter, bønner osv for proteiner. Dette er altfor dårlig, aaaltfor dårlig kjære deg.

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

1 liten løk

litt mais

2 fedd hvitløk

??

Hvis dette er all middagen, så syns jeg at den personen (du?) som lager middagen burde få hjelp. Dette er ikke normalt.

Om du prøver på vegetarmiddag, så er det litt mer enn dette som skal til.

om du slanker deg så er dette bare en idiotisk rett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Middag? Ser mer ut som sideretten til en middag. Hva med kjøtt, bønner, korn?

AnonymBruker
Skrevet

hm... jeg var redd for det..

Hva visst jeg tilsetter en fiskekake feks?

TS

Skrevet

Det virker for meg som en sabla kjedelig middag... Går du på diett? Hva med Saus? Eller kjøtt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du legger til 2 fiskekaker så begynner det å ligne noe.

AnonymBruker
Skrevet

Har spist dette mange ganger før, og jeg blir godt mett. Kanskje ikke så lenge men...

Gjest Consensio
Skrevet

hm... jeg var redd for det..

Hva visst jeg tilsetter en fiskekake feks?

TS

Hva med å spise et normalt måltid? Til du blir mett.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, IKKE fiskekake :)

Hvis du vil være sunn, så hold deg til rent kjøtt, ren fisk, om du tilsetter noen egg derimot, ser dette faktisk litt bedre ut. Fiskekake er LITT fisk, og helsikkes mye vann, mjøl, konserveringstoffer og skit. Er du opptatt av å være sunn, så les deg opp.

Å være sunn, å være trent og slank betyr ikke å spise lite, det betyr å spise nok, og sunt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er all middagen, så syns jeg at den personen (du?) som lager middagen burde få hjelp. Dette er ikke normalt.

Om du prøver på vegetarmiddag, så er det litt mer enn dette som skal til.

om du slanker deg så er dette bare en idiotisk rett.

Nei jeg slanker meg ikke og jeg prøver meg ikke på vegetar. Har merket at jeg har gått litt ned i veks, sakte men sikkert, men ikke med vilje.. Det kan skyldes at dette er for lite rett og slett? Eller?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på fiskekaka.. Man kan jo lage dem selv, litt potetmel og melk skader ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. takk for svar dere :)

Men jeg er elendig til en sunn lett middag (tydeligvis ;) )

For tiden har jeg et veldig lavt aktivitetsnivå, så jeg prøver ikke å spise for mye på en måte.. For vil ikke opp i vekt heller.

Gjest Consensio
Skrevet

Ok. takk for svar dere :)

Men jeg er elendig til en sunn lett middag (tydeligvis ;) )

For tiden har jeg et veldig lavt aktivitetsnivå, så jeg prøver ikke å spise for mye på en måte.. For vil ikke opp i vekt heller.

Trenger ikke være flink til å lage middag for å lage sunn middag, bare bruk sunn fornuft så kommer du langt

AnonymBruker
Skrevet

Lag middager av dette da, lett pekepinn:

Kjøtt + masse grønnsaker + litt pasta/ris/potet

Fisk + masse grønnsaker + litt saus + potet

Kylling + grønnsaker

Egg + de grønnsakene du liker, det blir omelett

Spis deg god og mett, dette er sunt :)

• Liker 3
Skrevet

Nei, IKKE fiskekake :)

Hvis du vil være sunn, så hold deg til rent kjøtt, ren fisk, om du tilsetter noen egg derimot, ser dette faktisk litt bedre ut. Fiskekake er LITT fisk, og helsikkes mye vann, mjøl, konserveringstoffer og skit. Er du opptatt av å være sunn, så les deg opp.

Å være sunn, å være trent og slank betyr ikke å spise lite, det betyr å spise nok, og sunt!

Det er ikke noe galt i å spise fiskekaker, fiskekaker eller fiskepinner. Det finnes mat som er sunnere, men det skader ikke spise dette nå og da. Er temmelig matlei for tiden og spiser av og til fiskepudding som burger. Enkelt og godt.

Kjøp heller laks, ørret, torsk, sei, kylling, kjøttstrimler etc.

Selv om vi vil være sunn, behøver vi ikke være hysterisk.

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for tips og :)

Jeg har spist nå, for jeg fant ikke noe annet i farten, og siden jeg hadde begynt å steke det, så fant jeg jeg ut at jeg bare skulle fortsette. Men jeg tar meg en is til dessert, så har jeg hvertfall spist mer :) ikke sunt, men det får gå.

Imorgen skal jeg bruke et av tipsene fra dere :)

Skrevet

Det kommer jo ann på fiskekaka.. Man kan jo lage dem selv, litt potetmel og melk skader ikke.

Ikke er det spesielt vanskelig eller særlig mye jobb heller. Lurt å lage en svær ladning og fryse ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...