Gå til innhold

Push-up-bh - fake eller helt ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om en dame bruker en bh av typen mye push-up? helt ok, og noe alle jenter godt kan gjøre om de føler for det, eller bare uekte, og juks? få høre meningene deres!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes folk må få kle seg i hva de vil, og i stor grad gjøre hva de vil så lenge det ikke skader andre. Så helt OK i mine øyne. Men det sier seg selv at hvis BHen alltid er på, kan det bli mange skuffede øyne når den en gang taes av... :P

AnonymBruker
Skrevet

Har man type synes jeg det er helt ok juks, men er man på sjekkern er det ikke greit for da vet ikke mannen som kler av hvor små de egentlig er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes definitivt push-up tar seg best ut på kvinner med små bryster. De får en mer "naturlig" kløft enn de med middels/store bryster. Med litt størrelse på brystene synes jeg det fort ser kulerundt og unaturlig ut - eller enda verre - brystene er presset så hardt sammen at det bare blir en lang sprekk der det skulle vært fin kløft. Dobbeltpupp kan også være et problem med push-up + naturlig store bryster.

Push-up tvinger brystene opp og sammen, og er dermed den beste løsningen for de som har små nok bryster til at det er vanskelig å samle dem. For oss med mer fett i puppene ser det langt penere ut med f.eks plunge eller balconette-BH. Vi trenger ofte et lite løft, men vi trenger ikke å samle alt fettet på midten - det blir bare vulgært (i alle fall om det er utrigning med i bildet).

Jeg synes vel egentlig ikke det er mer juks enn extensions, sminke, hold-in-strømpebukse og høye hæler, men det er jo en fordel at man ser ut som en mer pyntet versjon av seg selv - ikke en helt annen person. Selv bruker jeg ofte minimizer-BH (gjør at bysten ser 2 størrelser mindre ut), og det er akkurat like mye juks som å bruke push-up. Om man møter på en kvinne med kulerunde bryster som omtrent stanger i haka så bør man vel være oppegående nok til å skjønne at det er juks, enten det er snakk om push-up eller silikon.

Man kan ikke vite hvordan noen ser ut uten klær før man faktisk har sett dem uten klær, og det blir litt i meste laget å kreve at kvinner skal gå uten BH, pådra seg såre brystvorter, sopp og svetteutslett som følge av gnissing og klamhet, bare fordi man ikke skal lure noen. Alle de forskjellige BH-modellene gir bysten forskjellig form, og en BH skal først og fremst løfte og støtte bysten for helsens skyld. BH = juks uansett type, om man bare tenker på hva det gjør med fasongen, men målet er ikke nødvendigvis å lure noen. Er man redd for at brystene plutselig ser annerledes ut når man havner i senga så får man vel rett og slett spørre pent om å få se de før man havner der :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Har man type synes jeg det er helt ok juks, men er man på sjekkern er det ikke greit for da vet ikke mannen som kler av hvor små de egentlig er.

Jada, men er det ikke ok å gå med push up å ha fine pupper selv om da det evt blir en liten skuffelse? skal jo føle seg vel selv også.

Skrevet

Menn liker å bedras, kjør på!

Skrevet

Synes faktisk push up er veeeldig kjekt jeg :sjenert:

Gjest Tirkes
Skrevet

Kunne heist flagget for Antlers nå. :)

*balconette-fan*

Har man for store, så blir det "silikon" forhøyelse midt på og kunstig kløft.

Jeg synes PushBH er lovlig, på samme måte som andre BHer, minimizere, korsetter, waist cinchers, strømebukser (jevner jo ut "huden" på beina), å sole seg, hårfarge og løsnegler.

Og parfyme. Tenk FYSJ å skjule naturlige feromoner med edle dråper på den måten.

Nei, tror ikke push-BH er en større grunn for skuffelse for gutta enn første boksershorts-fallet er for jenter. Med mindre man har spesifikke lyster og ønsker. Da får man bare leve med den skuffelsen det er at man ikke kan vite nøyaktig hvordan en person ser ut naken eller kjennes ut på innsiden ved å se henne danse ute på byen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

så lenge du føler deg vell med det så burde det vell vere helt ok? mulig det er litt juks, men det er vell ikke noe vi jenter ikke gjør fra før av? bare hold deg unna sokker i bh-en, DET er bare flaut. tenk om noen ser det...

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit. Jeg gjør det samme selv, ja jeg jukser til og med så mye at jeg bruker to-tre bh-er utenpå hverandre. Det er jo bedre med "bh juks" enn "silikon juks"!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er helt greit. Enig med tidligere svar at det funker best hvis man har små pupper, da. Selv har jeg ganske små pupper og syns det er greit å få litt "hjelp" fra BHen.

Skrevet

Jeg synes push-up er helt stuereint. Men man må ha pupper som passer til å bli pusha opp.

Jeg har bare en liten C-cup, og med push-up får jeg skikkelige silikonpupper. De blir kulerunde, strutter som bare faen og ser unaturlige ut. I min flittigste push-up periode fikk jeg hele tiden spørsmål om jeg hadde silikon. Not good.

• Liker 2
Skrevet

Bruker kun push-up, og synes ikke at puppene mine blir noe fine i noe annet. Ergo: Helt OK! :)

• Liker 1
Skrevet

så bra folk synes det! er bare redd for at folk skal se forskjell med og uten push up, og tenke "hvor ble kløfta av?", men såklart, det gjør jo ikke all verden heller da, og man ser jo om puppene er små eller store :)

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Alle kvinner har godt av litt push-up i brystpartiet :)

Skrevet

Bruker kun push-up, og synes ikke at puppene mine blir noe fine i noe annet. Ergo: Helt OK! :)

Signerer den!

• Liker 1
Gjest Håpløs
Skrevet

Push-up er det eneste som passer meg, så jeg har ikke noe valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...