Chiyo Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg har tatt opp dette tema før for lenge siden. Hvorfor må du kommentere det hvis noen skriver feil. Nå skal jeg fortelle dere noe som er fakta. Utenfor KG, kan Chiyo faktisk skrive uten å stave feil. En gang til. JEG KAN SKRIVE. Av en eller annen grunn er det veldig gøy å gi meg og andre som meg kommentarer hver gang noe staves feil osv. AB er veldig flink til dette. Hvorfor? Tror du at jeg kommer til å tenke på kommentaren din i ettertid og si til meg selv at jeg må bli flinkere til å nøye lese igjennom hvert eneste innlegg jeg skriver? Det kommer jeg ikke til å gjøre. Dette er et forum og jeg gidder ikke sjekke et innlegg to-tre ganger for å se om alt er stavet riktig eller om jeg har brukt komma feil. Så lenge folk skjønner hva som står, er det godt nok. Hvis du sier på en pen måte at jeg har skrevet noe feil, og at du ikke skjønner hva jeg mener, så tar jeg det til meg. Men jeg tror de fleste greier å lese innleggene mine. Hvis ikke beklager jeg det. Du skal få lov å si ifra hvis du ikke skjønner noen ting. Takk for meg. Endret 29. juni 2011 av Chiyo 2
DysterPytten Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Dette er et forum og jeg gidder ikke sjekke et innlegg to-tre ganger for å se om alt er staver riktig eller om jeg har brukt komma feil. Stavet 4
Mynona Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Enig med deg. Non ganger (sånn som nå) skriver jeg på iPaden, og da ser jeg ikke alltid hva jeg har skrevet heller, for skriften er liten, og jeg har autocorrect. Klart jeg har stavefeil her, men når jeg skriver brev i forbindelse med jobb f.eks skriver jeg feilfritt. Her tat jeg noen snarveier på feks forkortelser, og slurver med touchen. Deal with it! 1
Chiyo Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Stavet Æsj. Skrev det fra mobilen. Jævla autocorrect. *banner høyt* Endret 29. juni 2011 av Chiyo 1
Glukk Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Hehe. Jeg pleier aldri å kommentere skrivefeil, og har heller aldri fått det påpekt (men jeg skriver jo helt perfekt), men kan forstå det må være litt irriterende! Hvem bryr seg så lenge man forstår hva som står? Det er ikke stavingen, men forståelsen som er viktig på et forum. Selvfølgelig er det AB som kommenterer slike ting - de er jo de tøffeste på hele forumet! Bare ikke tøffe nok til å stå bak meningene sine med et nick ingen vet hvem er allikevel!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Jeg pleier sjelden å påpeke slike typiske slurvefeil. Men en gang i blant er språket så dårlig at man lurer på om de i det hele tatt fikk med seg en norsktime, og da hender det jeg ikke klarer å holde munn. 2
Gjest HunterLady Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 Helt enig med deg, Chiyo. Det er vel fordi noen tror at de fremstår som mer intelligent, selv om vi ikke kan vite hvem vedkommende er. Anonyme brukere er og blir feige. Kan forstå at noen vil være anonym i enkelte tråder hvor de bretter ut personlige berettelser, men jeg tar meg aldri nær av krasse bitchekommentarer fra disse anonyme. 2
Grønt blad Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om noe er stavet feil, og er det enormt mange skrivefeil, så dropper jeg bare å lese det innlegget. Stavefeil er en ting, men jeg synes det er verre med de som uttrykker seg på en måte som kan misforstås, eller skriver feil slik at de skriver noe annet enn de mener. Jeg gidder ikke kommentere skrivefeil, og vet at jeg selv har mange flere skrivefeil her enn utenfor KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå