Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Det ble Brio sitt lekekjøkken i svart med hvite detaljer :) Fant begge delene til 549 kr tilsammen :nigo: Da kan vi kjøpe tilbehør i tillegg :shoppe:

Jeg liker også Ikea sitt kjøkken, men gidder ikke male :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lager sangperm til Liten :hjerte: Skriver sangene for hånd og tegner til :) Noe hun kan ha for alltid, og kanskje en dag gi videre til sine små :rodmer: Ah, i det sentimentale hjørnet gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laga til Storesøster også i sin tid, og hun fikk helt hetta når hun oppdaga at Liten lånte den!! "Den er jo MIN" nærmest freste hun :overrasket: Den gis m.a.o ikke bort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelska :hjerter: .......ehem...i ei lampe :sjenert: Ferm Living sin bambi-lampe :daane:

Den er så utrolig fin! :hjerte:

Så koselig med sangbok da! Er det alt fra Trollmor til Bæ bæ lille lam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Lager sangperm til Liten :hjerte: Skriver sangene for hånd og tegner til :) Noe hun kan ha for alltid, og kanskje en dag gi videre til sine små :rodmer: Ah, i det sentimentale hjørnet gitt!!

Så koselig! Du er flink! :jepp: Og det er jo bevis nok på at det gir verdi i årevis når storesøster på ingen måte vil gi fra seg sin! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med sangbok da! Er det alt fra Trollmor til Bæ bæ lille lam?

Ja her er vidt spenn! Neida, til nå er det hele *trommevirvel* 3 sanger inni permen :hoho: Men jo, tanken er allslags barnesanger, og jeg fyller på etterhvert som hun/ vi lærer eller legger vår elsk på noen nye :) Tilslutt skal det bli en ganske innholdsrik sangperm!

Kjære har reist på seminarlederkurs (Jesper Juul) og skal være borte til tirsdag :daane: Kvelden igår ble avsluttet med snott og tårer (les; meg) og dagen idag startet med det samme (les; Liten) Jeg er dårlig på å være hjemme alene, og så lenge som dette har vi aldri vært fra hverandre i løpet av de 10 årene vi har vært sammen :overrasket: Liten var lei seg fordi pappa hadde reist når hun våknet :kose: Hun ville jo gi ham kos!! Stakkar…han tenkte nok at han ikke ville vekke oss, men neste gang tror jeg det er bedre om dagen starter grytidlig enn at hun skal være lei seg i flere timer! Nå sover hun i vogna, måtte bare legge henne stakkar, hun var helt ferdig! Når hun våkner skal vi dra på kafe med søs og kidsa, og kjøpe lampa med stor L :hjerte:

Kvelden blir nok rolig, god mat og et lass glansa magasiner + en grinefilm og t o:fnise: Jeg er egentlig invitert i 30 årsdag, men med alle invitasjonene til alt mulig nå i oktober og november er jeg desverre nødt til å melde avbud på noe..føler ikke for å levere Liten fra meg hver helg i 6 uker :sjenert: Så da er 3 av 6 invitasjoner takket nei til…føler meg stygg også som takker nei, men her må det prioriteres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Noen ganger er det veldig deilig å ta hensyn til seg selv og takke nei, selv om det er kjipt akkurat når man må gi beskjed! :jepp: Håper du fikk en fin kveld med alenetid! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord have mercy with me - en natt uten søvn, en trassete sint unge og en pre-teen enda sintere unge :daane: Jeg sto (noe ufrivillig) og steikte pannekaker på bestilling fra Tordensky-Liten og "ante fred og ingen fare", så kom Storesøster og beit av meg hodet for det var hull i alle buksene hennes (liksom :roll:) Oh happy lørdag lizzm :jolie: Det er rett før jeg sier opp stillingen som hoggestabbe :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det er så kjipt når det er sur stemning i heimen. I alle fall når man selv i utgangspunktet ikke er sur, men alle andre rundt deg er det :sukk:

Håper søndagen blir litt bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, ting roer seg alltid etterhvert Nef, jeg blir bare litt matt innimellom :klaske: Hvis Storesøster sine pre-teen-nykker er et forvarsel på hvordan tenårene blir så sier jeg bare grøss og gru :haar: Heldigvis har jeg en bekjent som sier pre-teen definitivt er verre enn tenårene, så jeg krysser fingrene :pls:

Når det kommer til det minste trollet så vet vi jo alle at her er vi godt inne i selvstendighetsalderen; klare selv, brutte forventninger på rekke og rad og berg-og-dal-banehumør…litt som storesøstera egentlig, bare høyere lydnivå :hoho: Se for dere hvordan stemningen var baki bilen på mandag når jeg oppdaget - utenfor badehallen - at badehallen hadde stengt og vi måtte kjøre hjem igjen :daane: O-M-G :plystre: Da var det muntert baki der skal jeg fortelle dere :fnise: Det eneste positive som kom utav at badehallen var stengt var at "hu mor" (les; meg) kunne rømme åstedet (a.k.a heimen) og stikke på trening allikevel :danse: Ut fikk jeg litt frustrasjon og energi, og inn ny giv til den forestående leggingen som ventet meg der hjemme...

Kjære er på øving ikveld, og jeg prøver iherdig å ignorere det havet av klær som stirrer meg i nakken *Ican`tseeyou* :plystre: Gikk istedet løs på kjøkkenet, fikk det rent og ryddig og "Furminated the dog" etterpå - så da har vi ihvertfall ett stk rent kjøkken og en stk hund med et tonn mindre pels *happy*

Imorgen er det bestis-og-twinsa-date, tradisjon tro :biggrin: og fredag er det trening og playdate med ei fra barselsgruppa til Liten - sosiale dager i vente m.a.o! …så kanskje jeg burde brette de klærne? De forsvinner tydeligvis ikke av seg selv :rolleyes:

Jeg oppdaget forresten en aldri så liten 2årsjeksel baki munnen til Liten idag under tannpussen..det forklarer både spisenekt, tannpussenekt, dårlig søvn og ekstreeeeeEEEm, endeløs sutring :skya: Vi måtte ta bilde av tanna og sende til pappaen….Mulig hun har blitt noe overdokumentert oppigjennom, når hun selv påpeker at dette må vi ta bilde av :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Innom med en :klem: en lørdag kveld, håper det er god stemning hos alle familiemedlemmer og at du nyter høstmørket! :jepp:

...og så har jeg ny bok da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med Liten både igår og idag, vi fikk nemlig besøk av magespetakkel her natt til tirsdag :haar: I Liten sin barnehage gjelder 48 timers-regelen nå pga "epidemi" av omgangssjuka..heldigvis fikk hun en light-versjon, det var over etter 4-5 omganger på do - heldigvis! Hun har søren ikke mye å gå på sånn vektmessig, etter denne tørnen her faller buksene av henne :kose: Lille flisa mi! Hun er i fin form idag da, spiser (faktisk!! :overrasket:) og drikker masse vann :hoppe: Vi hadde en lang lat morgen idag, med film i senga som seg hør og bør når man er litt redusert!

Ellers skjer det ikke så mye spennende når sant skal sies :fnise: Planlegger så smått både advents- og juletiden, jeg er ikke en av de som er ferdig med alt før 1. desember :sjenert: Flere av vennene mine er allerede ferdige med julegaver, julekort og har begynt å bake julekaker :daane: Jeg skjønner ikke hvordan de får det til, jeg er alltid ute i siste liten :ler: Jeg har kjøpt et par julegaver da, men ikke noe mer enn det! I år må vel nesten Liten også få julekalender, så jeg får sette meg ned og lage en plan over kalendergavene :) Det kan fort bli dyrt om jeg ikke tenker meg om her :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...