^^Belle^^ Skrevet 10. oktober 2011 #421 Del Skrevet 10. oktober 2011 Åh, Skwish har jeg også så lyst på. Godt det snart er jul som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2011 #422 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ellers så finnes jo Ebay da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #423 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fantastisk, det gjør det jo Lamazeleker here we come!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. oktober 2011 #424 Del Skrevet 10. oktober 2011 For noen fine leker! Ingen av dem var favoritter da M var på alder med Liten, men etterhvert ble de veldig populære! Og Lamaze, ja... var så heldig at jeg var innom BR en gang i fjor høst og fikk alle til 50,- pr stk istedenfor 199,-!!! Litt sent for M da, men nestemann har mange fiiiine Lamaze-leker! Ellers så kan du jo sjekke biit.no da! Handler du for over 150 og under 200 der så får du gratis frakt + at du slipper toll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. oktober 2011 #425 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2011 #426 Del Skrevet 11. oktober 2011 Oi, takk for ebaytips. Der var jo Skwish dødsbillig. Ser på fb at du er i heklemodus. Jeg regner med vi får se det ferdige resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #427 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skrytebilde på FB Jeg er så stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. oktober 2011 #428 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ble jo sååå fin den mobilholderen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2011 #429 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så flink du er!! Selv om jeg synes det var bra du spesifiserte at det var en mobilholder, jeg tok det nemlig for å være en pulsvarmer, og den hadde også vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pulsvarmere er årets julegaver, så nå skal det storhekles Må bare finne ut hvordan jeg lager åpning i begge ender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hver dag er det noe nytt, Liten utvikler seg i rekordfart I løpet av få dager har mye falt på plass; hun ler mye nå og har tydelig humor, hun får tak i lekene sine og holder godt tak i de lenge, hun løfter hodet når hun sitter på fanget og kan ligge og sove ved siden av meg i sofaen eller i vogna på dagtid og igår fant hun jammen stemmen sin, så nå er det ikke fred å få Ordet gledeshyl har fått ny betydning Jeg storkoser meg hjemme med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 13. oktober 2011 #432 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så fantastisk herlig det høres ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Idag er alt bare pur lykke Det er rart hva èn natt med god søvn kan gjøre med en Tror jeg klarer å glede meg mer over fremskritt og utvikling når jeg er uthvilt Gledeshylene hadde iallefall vært mer slitsomt enn koselig vet jeg, om ikke jeg omsider hadde fått litt sårt tiltrengt sammenhengende søvn Vi er heldige heldige HELDIGE som har fått Liten inn i livet vårt ....også de dagene mamma burde sovet litt til og bare er en gretten bustete hustru som ikke har orket å gjøre en fornuftig ting hele dagen Endret 13. oktober 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. oktober 2011 #434 Del Skrevet 14. oktober 2011 Forstår så utrolig godt hva du mener. Livet ser plutselig litt lysere ut med nok søvn. Å, jeg gleder meg sånn til A ler skikkelig. Nå (og har vært lenge) er det bare latterhikst, akkurat som om hun prøver, men får ikke ut den virkelige latteren. Så forresten at du vil være med på barseltreff hos N. Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2011 #435 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så deilig med litt søvn så dagen var lykke fra ende til annen! Håper frøkna oppfører seg så du kan gjøre det å sove "mye" til en vane! Håper dere storkoser dere i helga også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sviskemos var stor suksess her Hun gapte etter skjeen og strålte som en sol hver gang hun fikk litt inn i munnen Nå venter vi bare på bleia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. oktober 2011 #437 Del Skrevet 15. oktober 2011 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #438 Del Skrevet 15. oktober 2011 Herregud for en dårlig timing den ungen vår har på å våkne Snakk om prevansjonsmiddel Men bortsett fra det er hun underbar og jeg er verdens heldigste både på kjærlighetsfronten og barnefronten Utrolig søtt å se hvor glad kjære er i henne også, han kan liksom ikke se seg mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2011 #439 Del Skrevet 16. oktober 2011 Prevansjonsmiddel. Det er helt fantastisk deilig å se hvor tussete disse mannfolka blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #440 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jeg gir snart opp hele leggingen Hos andre leser jeg om legging som går så lett, mens her funker ingenting annet enn pupp og byssing om og om igjen...hun våkner hver gang jeg legger henne fra meg Sover kanskje i 5 minutt før det er hyl og skrik igjen... Hvis kjære tar henne så bare vræler hun, hun roer seg fint hos meg men som sagt våkner hun når jeg legger henne fra meg Jeg klarer ikke å høre på at hun gråter, de sa på helsestasjonen at hun bare kunne ligge og gråte litt før jeg tar henne opp, men jeg synes det er fælt å høre på og vil ikke hun skal være redd i mørket alene.. Ikke vil hun ha tutt heller, nå har jeg gjort en kraftinnsats de siste ukene, som HS ba meg om, men hun bare flirer av hele tutten og spytter den ut igjen! Jeg føler ikke jeg får til noenting, jeg ser jo hun er fornøyd og glad og sånn, men dette leggegreiene er vanskelig altså!! Et innlegg i sterk kontrast fra sist, men jeg er trøtt, sliten og lei, og trenger at hun sover litt!! Endret 16. oktober 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå