Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Her vi bor er Bremen ganske vanlig å reise til siden det er satt opp direktefly dertil :) Det er jo ikke akkurat det samme utvalget i reisemål som Gardemoen her akkurat :fnise:

Vi har ingen konkrete planer om noe som helst annet enn å kose oss :strix: Vi skal jo ha med Liten, så jeg er litt spent på hvordan kveldene blir...men uansett er det godt å "bytte stue" litt :Nikke: Vi reiser lørdag kveld om kommer hjem igjen på onsdag, så det er type langhelg i lengde..sikkert passe første gangen vi reiser med Liten!

Sjekket værmeldingen for de neste dagene i Bremen, det er varmt der, men endel regn...håper det slutter å regne og blir fiiiint :nigo: Kjære sier handlegata er overbygd, så om det regner er det ikke akkurat krise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:daane: telttur??? Du er bare rå! :pls:

Lykke til med innspurten i dåpsforberedelsene :klemmer:

Hvor har dere fått tak i den babygymen forresten? Den såg kjekk ut :jepp:

Jeg så dette innlegget ditt i boka til Belle, og tenkte bare tipse deg om at babygymmen selges på nett her. Vi har nemlig den samme :nigo: Superforøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi hadde også en sånn babygym - bare i en kjønnsnøytral versjon da ;) Og den anbefales virkelig :nigo:

Meeeen; har ikke Liten babygym da? :klo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Den babygymmen er helt genial. A er faktisk interessert i den. :fnise: Da hun lå under den andre vi hadde var hun mer interessert i å titte på kubbelyset som står inni tv-benken. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: sånn er Liten også med pastell-babygymen hun har nå - det er rett og slett ikke fargerikt nok til å fenge henne...men den grisestygge greia i knæsjefarger kjære kjøpte til korga hennes derimot :daane: Hei og hå!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemer med å snakke på kveldstid denne uka, har snøvlet fordi tunga har virket bedøvet og har ikke villet følge med :klo: Ikveld ble jeg skikkelig bekymra, og måtte gråte litt når jeg skulle legge Liten fordi jeg var redd jeg feilte noe alvorlig...når jeg våknet 4 timer (!!!) senere var tunga mi i orden igjen :hoppendeglad:

Konklusjon; kroppen tåler bare en viss periode med ekstremt lite sammenhengende søvn før ting slutter å virke :natti: Nå går jeg og legger meg igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Fine sovebabyen. :happy: Jeg tror forresten Liten har overtatt sovelysten til A. Etter tre måneder finner hun ut at hun ikke har lyst til å sove hele natten lenger. :dry: Og jeg som var blitt vant til mine 6 timers sammenhengende søvn. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kanskje hun øker da siden hun plutselig har begynt å våkne på natta?? Når de er rundt 3 mnd varer gjerne økingen opptil 1 uke har jeg hørt...det er lov å håpe på det, det er nok heavy å venne seg til oppstykket søvn når en er vant med 6 timer sammenhengende :kose: Det er ingenting som er så galt at det ikke er godt for noe - etter 11 dager med Max 1 time sammenhengende søvn om natten, og ingenting på dagtid, har jeg iallefall mer melk siden Liten har hengt fast i puppen konstant :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det kan vare så lenge, ja... Jeg trodde økedøgn varte i nettopp et døgn jeg. :sjenert: Tror nok det kan være årsaken ja, for plutselig har jeg måttet gi henne mat fra begge puppene ved hvert måltid. Jeg pleier alltid å være supersprengt om natten/morgenen, så det er definitivt noe som er i gjære altså. :ler:

Hva er det de sier? Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter visst bare økeDØGN til de er 3 mnd..etter dét er det bare øking hehe ;) Satser på det er det hun holder på med, og at du snart får sovebabyen din tilbake :jepp: lite søvn er sliiiiitsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...skjønner jeg godt Mazzi, det er underbart :daane: Hun kommer nok dit lille S også snart skal du se :)

Liten ruller fra mage til rygg :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om min lille skjønne forstår at noe skal skje idag, hun nekter nemlig å sove uten at jeg bærer henne :daane: Nå har hun holdt seg våken siden halv 11 idag, kun avbrutt av noen mini-lurer på 10-15 minutt!! Det kan bli utrolig stilig flytur av dette :dry:

Forresten er neste års ferie bestilt allerede :lur: 2 uker sol og bad på dette hotellet, med all inclusive, badeland inne på hotellområdet og direkte tilgang til bassenget fra terrassen :nigo: Fryd og glede :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dah er jeg tilbake :) Har vært inne i bøkene deres og lest, men ikke fått tid å skrive noe før nå, Liten har vært noget intens etter vi kom hjem fra tur :bond: Skikkelig mammadalt og puppete, måtte det gå over like fort som det kom :dry:

Bremen var vidunderlig :daane: Sol og varmt, masse kjekke butikker, god mat (de er noen kløppere på schnitzel :sikle:) snill liten sovebaby (så lenge mammaen holdt seg borte fra Starbucks velogmerke :sjenert:) og deilig med litt "nesten-bare-vi-to-tid" :hjerte: Etter Liten kom har vi knapt hatt noe tid sammen der vi har kunnet gjøre det VI har hatt lyst til, det har vært hektiske uker med flytting av eldstemann og Storesøster har vært her m-y-e (misforstå meg rett, det er godt å ha henne her :hjerte:)

Flyturen gikk over all forventing, spesielt mtp at det var kveldsflyet og Liten jo er kjent for å gråte "litt" år hun er trøtt :fnise: Virket ikke som verken take-off eller landing plaget henne, jeg var redd for hun skulle få trykk i ørene, men det gikk knirkefritt, hun sugde som en gal på puppen nemlig :ler: Etter en bleie (hjelp så trangt det var å skifte bleie på fly :daane: og vi har en liten baby....) så sovnet hun, og var i perlehumør helt til vi la oss klokka 01 :hakeslepp:

Vi har hatt lange formiddager i senga, Liten har sovet til 11 hver dag *nyt* og sovet videre enten i Ergoen eller i vogna mens vi har :shoppe: som gale :ler: Litt vanskeligere å sove i vogna på kveldstid, men vi fikk nå spist middag ute hver kveld, med Liten koblet på puppen og jeg måtte få hjelp av kjære til å dele opp maten min :ler:

Etter vi kom hjem har Liten fortsatt å være i feriemodus; lange morgener og rangling til langt på natt :Gjesp: Hun nekter å sovne på kvelden uten å ligge med puppen i munnen, hun som var så flink å sovne selv i vogga si :sukk: Det går seg vel til etterhvert, idag dro jeg oss ut av senga klokka 8 i håp om å få snudd døgnet hennes tilbake...jeg orker nemlig ikke å ligge med henne koblet på puppen fra 20 til midnatt, og så stort sett hele natta, mer enn jeg må :dry: Nå har hun formiddagshvilen sin til rett tid, alene i vogga si :hoppendeglad: så det ser lovende ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...