Nuttery Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Noen som alltid vil svare utifra overskriften? Irriterer meg at jeg ALLTID vil det... F.eks "er kvinner liksom dumme eller?" også tenker jeg med EN gang: til tider, ja. Så går jeg inn på tråden så er det utfyllt spørsmål.. jeg vil egentlig bare svare på overskriften jeg.. Noen andre som tenker sånn? Så dette kan vel bli en tråd for å svare på overskrifter? Bare skriv overskriften og ditt svar, du! 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Men overskriften din er jo ikke et spørsmål.
Tonka Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Har det ikke helt på samme viset, men jeg synes ofte at overskriften stiller et helt annet spørsmål enn selve åpningsinnlegget. F.eks. det du brukte som eksempel, "Er kvinner liksom dumme eller?" Jeg tenkte med en gang at det var et eller annet troll av en 14 år gammel pjokk som ikke hadde noe annet ønske enn å irritere flest mulig her inne. Da jeg leste åpningsinnlegget så viste det seg å være noe som etterhvert kanskje kan bli en interessant diskusjon. Men joa, innimellom er det fristende å svare på overskriften i stedet for innlegget...
Lykkelitenen Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Men overskriften din er jo ikke et spørsmål. Men om du senere finner en overskrift du vil svare på, men opplever som ts, at innlegget er noe helt annet, kan du svare her inne Slik jeg tolket TS i allefall. 1
Nuttery Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2011 Men om du senere finner en overskrift du vil svare på, men opplever som ts, at innlegget er noe helt annet, kan du svare her inne Slik jeg tolket TS i allefall. Ja! Mente ikke dere skulle svare på min.. "Vet ikke om jeg tør skrive om dette" SV: tydeligvis gjør du det. "Hvor mye bestemmelsesrett har en gutt ang abort?" SV: ingenting. "Er det bare meg som blir gal etter å ha bodd hos foreldrene mine noen dager?" SV: Nei.
Gjest Koseklumpen Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg har ofte lyst å svare kun på overskriften. Det er jo ofte TS spørr om en ting i overskriften og noe helt annet i første innlegget
Nuttery Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2011 Ja, jeg har ofte lyst å svare kun på overskriften. Det er jo ofte TS spørr om en ting i overskriften og noe helt annet i første innlegget JA... Superirriterende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå