Summerprincess Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Tenker da på dette med kjolevalg. Jeg syns det er vanskelig å ta en avgjørelse helt alene om brudekjole valg. Er du avhengig av hjelp fra andre som forlover eller nærmeste familie? Jeg kommer til å ta med meg forloveren min tenker jeg når jeg skal finne meg en kjole. Da føler jeg meg mer sikker. Det er ganske viktig at kjolen sitter bra og en trygghet at en som kjenner deg også kan bedømme. Har du gått alene for å finne en kjole? Skal man stole på de som jobber i brudesalongene? Jeg tenker nok litt kynisk at de sikkert bare sier ja og ha for å få solgt mest mulig og egentlig ikke er intressert. Men sikker er jeg ikke
Gjest MrsL Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Jeg dro sammen med min forlover og en gang til sammen med ei annen venninne før jeg kjøpte min kjole - i tillegg var hun som var på brudesalongen veldig ærlig når hun kommenterte de kjolene jeg prøvde
-ida- Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Avgjørelsen vil jeg nok ta alene, jeg tror jeg må velge utifra hva jeg føler er rett. Men jeg vil nok ta med andre på råd.
jea Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Jeg hadde titta masse på internett og visste hvilke kjoler jeg ville prøve Hadde med forlovern min ,vi har veldig lik smak...Men er nok jeg som bestemmer ja... Men de som jobber i brudesalonger burde jo være ærlig da.. Men alle har jo så forskjellig smak,så stol på deg selv :D
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Jeg fant og bestemte meg for kjole helt alene. Men jeg hadde med meg mor, søster og forlover på runde to før jeg bestilte, sånn for å være hundre prosent sikker. Men da kjolen kom var den ødelagt og jeg måtte på kjolejakt igjen... Også denne gangen tok jeg avgjørelsen alene, men jeg hadde med meg tiåringen min. Mamma var med i siste runde og nå henger kjolen i skapet.
Pip Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Første gong eg var og kikka, hadde eg med forlovaren. Me fann fort ut kva for type kjole eg skulle ha, men fann ikkje kjolen der og då. Då eg fann kjolen eg enda opp med, var eg åleine. Eg bestemte meg der og då, og har aldri angra... :D Ingen andre enn eg og damene på salongen hadde sett meg i kjolen før nokre dagar før bryllaupet - då måtte eg ta han på så forlovaren fekk øve seg på å legge slepet fint!
skogeki Skrevet 17. november 2003 #9 Skrevet 17. november 2003 Hadde med meg søsteren min, som blir min forlover, da jeg bestemte meg for hvilken kjole jeg skulle ha. Da jeg dro tilbake for å kjøpe den, fikk jeg med meg en veldig god venninne. Full aksept fra dem begge!!!
Linsi Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 Mamma var med da jeg bestemte meg for kjolen, men det var jeg som tok avgjørelsen. Men mamma var selvfølgelig veldig enig med meg da!
nessi Skrevet 17. november 2003 #11 Skrevet 17. november 2003 Jeg hadde med meg ei venninne første gang jeg var ute for å se på kjole. Da jeg tok på kjole nr 3, var jeg sikker på at jeg hadde funnet kjolen min, og heldigvis var venninna mi enig. En måned senere hadde jeg med forloveren min og prøvde sammen kjolen igjen. Hun var også helt enig i at det var min kjole, så da var valget enkelt. Nå er kjolen bestilt.
minniepus Skrevet 17. november 2003 #12 Skrevet 17. november 2003 Må nok ha hjelp ja. Hadde to konsulenter når jeg var og prøvde, og tar nok med forloveren neste gang også.
9na Skrevet 17. november 2003 #13 Skrevet 17. november 2003 Da jeg begynte å se etter kjole hadde jeg allerede surfet så mye på nettet og lastet ned så mange bilder at jeg visste temmelig godt hva slags kjoler jeg likte. Jeg tok en runde i salongene helt alene først, og allerede da fant jeg kjolen min. Tok med meg moren min for å se på den og da hun falt fullstendig for den jeg hadde valgt og tilbød seg å kjøpe den, var valget gjort!
14062003 Skrevet 17. november 2003 #14 Skrevet 17. november 2003 Jeg skulle hatt med meg min forlover for å prøve kjole. Men så ble det slik at jeg dumpet innom en butikk på Broadway, New York, og kjøpte kjole helt spontant der. Jeg ville ikke prøve kjole uten min forlover, selv om de i butikken er flinke til å veilede. I tillegg har jeg inntrykk av at folk plutselig faller for en kjole og holder seg til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå