AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 I en annen tråd her kom det frem at jenter ønsker ikke å oppleve orgasme mens de gjerne vil at typen deres skal gjøre det. Da er spørsmålet, er kvinnen kun til for å tilfredsstille mannen? Du som kvinne, blir du skuffet hvis du opplever en orgasme (eller flere) under samleie?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Ja. Da tror de jo at man er ei hore...Og jeg får lett orgasme og mange.
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Om man blir skuffa over å få en orgasme? Nei, kan ikke si det. Om man blir skuffa når man IKKE får en orgasme? Nei, kan ikke si det. 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Blir selvsagt ikke skuffet om jeg får orgasme. Hvem i alle dager blir det? Jeg blir ofte skuffet om jeg ikke får når jeg går inn for å få det til. Men mange ganger har jeg sex uten noe mål om å komme, og da blir jeg heller ikke skuffet. Kommer an på ens egne forventninger. Er kvinnen til for å tilfredsstille mannen? Nei. Er menn kun til for å være levende sædbanker?? 1
Cammis Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Tja, avogtil. Liker å tilfredstille typen men jeg trenger å bli tilfredstillt også. Dagen blir ikke den samme uten, haha. Blir alltid i godt humør hvis jeg feks får orgasme da:) makes my day.
Gjest womenwomen Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 I en annen tråd her kom det frem at jenter ønsker ikke å oppleve orgasme mens de gjerne vil at typen deres skal gjøre det. Da er spørsmålet, er kvinnen kun til for å tilfredsstille mannen? Du som kvinne, blir du skuffet hvis du opplever en orgasme (eller flere) under samleie? I vårt sinnsyke manns samfunn , laget av menn og for menn , blir jo sexualiteten sett på som en REN MASKULIN EGENSKAP . Alltså svært lite feminin oppførsel å være en sexuelt sulten og pågående kvinne på menn ....da oppfører jeg meg maskulint som kvinne tydeligvis . Selv om det også er normalt at enkelte kvinner har veldig stor apetitt på sex og menn : ) Like normalt , som at menn kan ha det på kvinner . Jeg WW blir jo ofte trakasert inne på KG og mistenkt for å være mann , pga min sterke sexlyst og forde jeg lett får orgasmer osv . Tydeligvis syns alle dette er maskuline egenskaper , som ikke er like åpassende og " pent " for en kvinne å ha . Men slike kjønnsdiskriminerende holdninger , er laget og akseptert som det " normale " blant mennesker . Alltså at kvinnen skal oppføre seg feminint , dvs være litt mer tilbakeholden og HELST PASSIV med sine sexuelle lyster , enn menn . I naturen fungerer det ikke slik . Eks blant hunder . Der er det ledertispen , den sterkeste tispa i flokken som sloss og skremmer vekk andre hunner , så de ikke får lov å parre seg med lederhannen . Ledertispen er sex sulten , dominant og meget aggressiv i brunstperioden . Og sloss gjerne om hannen med andre hunner .Siden hun er så dominant og har så sterk SEX-lyst på å parre seg , er hun villig til å sloss for å få parret seg og jager andre svakere tisper unna .De tispene som er svakere enn henne og har lavere sexlyst enn ledertispen . Orker ikke sloss for å få parret seg . De bare viker unna . Så dette exempelet viser at det er LIKE NORMALT for en kvinne å være sexuelt pågående og ha sterk sexlyst og drift . Som for en mann . Blant dyrene er det også KUNN den sterkeste hannen som får parret seg .Likeså med hunndyrene innen mange arter . Vårt menneskelige samfunn har diskriminert kvinnelig sexualitet i alle tider . Menn har fryktet den . Det er laget en masse UNATURLIGE regler for hva som er akseptert sexuell adferd for en kvinne . Eks Hun må ikke være for lett på tråden , ikke ha ONS , ikke være billig OSV OSV Da er dette bare negativt i menneskenes verden . Men hadde kvinnen vært et dyr , ville hun vært LEDERTISPA . Den sterkeste i flokken blant hunndyrene . Og selvfølgelig også den sexuelt mest aggresive av dem . ET PARADOKS VERD Å TENKE PÅ ! Menn frykter jo STERKE kvinner : ) 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 I vårt sinnsyke manns samfunn , laget av menn og for menn , blir jo sexualiteten sett på som en REN MASKULIN EGENSKAP . Alltså svært lite feminin oppførsel å være en sexuelt sulten og pågående kvinne på menn ....da oppfører jeg meg maskulint som kvinne tydeligvis . Selv om det også er normalt at enkelte kvinner har veldig stor apetitt på sex og menn : ) Like normalt , som at menn kan ha det på kvinner . Jeg WW blir jo ofte trakasert inne på KG og mistenkt for å være mann , pga min sterke sexlyst og forde jeg lett får orgasmer osv . Tydeligvis syns alle dette er maskuline egenskaper , som ikke er like åpassende og " pent " for en kvinne å ha . Men slike kjønnsdiskriminerende holdninger , er laget og akseptert som det " normale " blant mennesker . Alltså at kvinnen skal oppføre seg feminint , dvs være litt mer tilbakeholden og HELST PASSIV med sine sexuelle lyster , enn menn . I naturen fungerer det ikke slik . Eks blant hunder . Der er det ledertispen , den sterkeste tispa i flokken som sloss og skremmer vekk andre hunner , så de ikke får lov å parre seg med lederhannen . Ledertispen er sex sulten , dominant og meget aggressiv i brunstperioden . Og sloss gjerne om hannen med andre hunner .Siden hun er så dominant og har så sterk SEX-lyst på å parre seg , er hun villig til å sloss for å få parret seg og jager andre svakere tisper unna .De tispene som er svakere enn henne og har lavere sexlyst enn ledertispen . Orker ikke sloss for å få parret seg . De bare viker unna . Så dette exempelet viser at det er LIKE NORMALT for en kvinne å være sexuelt pågående og ha sterk sexlyst og drift . Som for en mann . Blant dyrene er det også KUNN den sterkeste hannen som får parret seg .Likeså med hunndyrene innen mange arter . Vårt menneskelige samfunn har diskriminert kvinnelig sexualitet i alle tider . Menn har fryktet den . Det er laget en masse UNATURLIGE regler for hva som er akseptert sexuell adferd for en kvinne . Eks Hun må ikke være for lett på tråden , ikke ha ONS , ikke være billig OSV OSV Da er dette bare negativt i menneskenes verden . Men hadde kvinnen vært et dyr , ville hun vært LEDERTISPA . Den sterkeste i flokken blant hunndyrene . Og selvfølgelig også den sexuelt mest aggresive av dem . ET PARADOKS VERD Å TENKE PÅ ! Menn frykter jo STERKE kvinner : ) Du driver stadig og forklarer de avvisningene du opplever med at menn ikke er menn nok eller hva? Gutter liker ikke pågående jenter noe mer enn jenter liker pågående gutter. Slitsomme mennesker er og blir slitsomme, enkelt og greit. 1
slavinnen Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Orgasmer er hjertlig velkomne! Ellers har jeg som regel super sex uten orgasmer.
Gjest womenwomen Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 Du driver stadig og forklarer de avvisningene du opplever med at menn ikke er menn nok eller hva? Gutter liker ikke pågående jenter noe mer enn jenter liker pågående gutter. Slitsomme mennesker er og blir slitsomme, enkelt og greit. Ja faktisk , mange menn er ikke GOD NOK for meg . Ikke MANN nok for meg . Det har du rett i . Derfor velger jeg bare de beste mennene .De andre er jeg ikke interesert i .Men de er fryktelig interesert i og innpåsliten på meg . Faktisk greier de ikke forstå at jeg ikke tenner på SMÅ LAVE MENN eks ... Er heller motsatt . Og en skikkelig mannemann - blir ikke redd en attraktiv kvinne som tydelig viser hun har lyst på han . Da er han ikke mye til mann .Om han ikke tåler såpass . 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Ja, de egner seg best til å stå i løpestreng mellom soverommet og kjøkkenet. Med en liten avstikker til stua for avlevering av duggfrisk pils, og en tur innom badet for klesvask.
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #12 Skrevet 28. juni 2011 Ja faktisk , mange menn er ikke GOD NOK for meg . Ikke MANN nok for meg . Det har du rett i . Derfor velger jeg bare de beste mennene .De andre er jeg ikke interesert i .Men de er fryktelig interesert i og innpåsliten på meg . Faktisk greier de ikke forstå at jeg ikke tenner på SMÅ LAVE MENN eks ... Er heller motsatt . Og en skikkelig mannemann - blir ikke redd en attraktiv kvinne som tydelig viser hun har lyst på han . Da er han ikke mye til mann .Om han ikke tåler såpass . Kan ikke du legge ut bilde av den deilige kroppen din i kroppstråden? Er veldig spent.. 3
Gjest Eurodice Skrevet 28. juni 2011 #13 Skrevet 28. juni 2011 Ja faktisk , mange menn er ikke GOD NOK for meg . Ikke MANN nok for meg . Det har du rett i . Derfor velger jeg bare de beste mennene .De andre er jeg ikke interesert i .Men de er fryktelig interesert i og innpåsliten på meg . Faktisk greier de ikke forstå at jeg ikke tenner på SMÅ LAVE MENN eks ... Er heller motsatt . Og en skikkelig mannemann - blir ikke redd en attraktiv kvinne som tydelig viser hun har lyst på han . Da er han ikke mye til mann .Om han ikke tåler såpass . Hvor treffer du alle disse mennene, WW?
Gjest Bjørn82 Skrevet 28. juni 2011 #14 Skrevet 28. juni 2011 Kvinnen er jo ikke bare til for å tilfredstille mannen, men mye av poenget med kvinnen er jo nettopp det i mine øyne ellers hadde det vel vært bare menn i verden? :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 28. juni 2011 #15 Skrevet 28. juni 2011 Kvinnen er jo ikke bare til for å tilfredstille mannen, men mye av poenget med kvinnen er jo nettopp det i mine øyne ellers hadde det vel vært bare menn i verden? :gjeiper: Vi er vel skapt som to kjønn for å ha både "hygge og nytte" av hverandre, det vil si frydefull sex i alle varianter, som er akseptabel for begge i et forhold, være sammen om opplevelser, dele oppgaver i felles hjem osv. osv.
Gjest Bjørn82 Skrevet 28. juni 2011 #16 Skrevet 28. juni 2011 Vi er vel skapt som to kjønn for å ha både "hygge og nytte" av hverandre, det vil si frydefull sex i alle varianter, som er akseptabel for begge i et forhold, være sammen om opplevelser, dele oppgaver i felles hjem osv. osv. Nei, jeg vil ikke! 1
Gjest Eurodice Skrevet 28. juni 2011 #17 Skrevet 28. juni 2011 Nei, jeg vil ikke! Hva vil du ikke? Vil du ikke ha deilig sex?
KikiEco Skrevet 28. juni 2011 #18 Skrevet 28. juni 2011 Om du føler deg så misforstått og trakassert på KG WW, hvorfor gidder du å fortsette og poste her? Hadde det ikke vært bedre tidsbruk og finne et annet sted på nettet- et annet forum? Samtidig- trodde Big Bang Theory var noe av det morosomste jeg skulle oppleve i kveld, men så begynte jeg å lese noen tråder her på KG
Glukk Skrevet 29. juni 2011 #19 Skrevet 29. juni 2011 For en misoppfatning! Kvinnen er ikke til å tilfredsstille mannen, mannen er til for å tilfredsstille kvinnen!
Gjest Katten. Skrevet 29. juni 2011 #20 Skrevet 29. juni 2011 Når man snakker om dominant sex og kvinnen er den submissive, så kan hun eksistere kun for mannens nytelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå