Gå til innhold

Tvserie


Penelopen

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forslag til tvserie jeg kan laste ned?

Har til nå sett:

Criminal Minds

Greys Anotomy

How I Met Your Mother

Er ikke interessert i serier som One Tree Hill, Gossip Girl osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Kyle XY

C:S:I Las Vegas (Miami og NY er noe dritt)

Band of Brothers (ikke en lang serie...10 episoder med 1 time pr episode om jeg ikke husker helt feil, uansett...fantastisk bra serie)

Glemte Boston Legal. Fantastisk humor :)

Endret av Consensio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NCIS (den vanlige)

Krimserie der du elsker karakterene etterhvert :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Big Bang Theory

Heroes

Top Gear

Cougar town

Little brtiain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle elsker Raymond!

Frustrerte fruer!

Kongen av queens!

De godter jeg meg med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rookie blue :) Serien beskrives som "Grey's Anatomy in the world of rookie cops".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler Six Feet Under på det STERKESTE! Har aldri sett en serie som har gjort sterkere inntrykk på meg enn den.

Ellers signerer jeg Frustrerte Fruer, The Big Bang Theory og legger til Oz (Livet bak murene) :)

Endret av Kruttugla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokkert over at ingen har foreslått Sopranos, som har blitt kåret til verdens beste tv-serie flere ganger. Serien har alt :) Og nei, det er ikke nødvendig å ha sett eller like Gudfaren-filmene for å eeeelske denne serien. I tillegg er den like underholdende for begge kjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

For lett underholdning liker jeg Desperate Housewives og Entourage. Sex and the City regner jeg med du har sett alt av =)

For en serie du blir helt oppslukt av så anbefaler jeg the Wire, Sopranos, Game of Thrones (den store snakkisen og nr. 1-serien nå!), The Walking Dead, Six Feet Under og The Shield.

True Blood, Mad Men og House er OK, men må innrømme jeg datt av etterhvert. House mistet iallefall piffen rimelig fort, jeg visste ikke folk så på det lengre.

Battlestar Galactica er også en episk serie, selv om den begynner på topp og taper seg utover.

For litt vintage moro så er jo Twin Peaks essensiell, og personlig blir jeg aldri lei av X-files eller Seinfeld.

Jeg hater de tre seriene du ramset opp da, så det er ikke sikkert du bør ta råd fra meg.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...