Gå til innhold

Bitching

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig utbredt med bitching blant jenter dere er med eller kjenner?

Tenker på utfrysning,baksnakking,hersketeknikker,ryktespredning.

Har dere opplevd det og hva kan man gjøre for å motvirke det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig blant jenter ja. De færreste jenter bryr seg om andre, de fleste tråkker på andre og oppfører seg som... hunn-hunder.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Tja, i min gjeng er det vanlig å ha "fem-minutters-bitching" hvor jeg bare får ut all dritten jeg har om en person, og deretter passer på å veie opp med å huske å nevne alle de bra egenskapene vedkommende har også. Dette kan være om helt uvesentlige ting, for eksempel at jeg blir irritert over at kjærsten spruter tannbørstevann på speilet. Det er om ting som jeg ikke orker å nevne for vedkommene, fordi det er en bagatell, men som jeg ikke kan holde på aleine heller.

Bitching (dvs klaging/frustrasjon over andres oppførsel) er bra, hvis ikke blir man bare forstoppet av irritasjon. Men rykter, baksnakking, hersketeknikker osv, har jeg ingenting til overs for, og slik føler vennene mine det og.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, i min gjeng er det vanlig å ha "fem-minutters-bitching" hvor jeg bare får ut all dritten jeg har om en person, og deretter passer på å veie opp med å huske å nevne alle de bra egenskapene vedkommende har også. Dette kan være om helt uvesentlige ting, for eksempel at jeg blir irritert over at kjærsten spruter tannbørstevann på speilet. Det er om ting som jeg ikke orker å nevne for vedkommene, fordi det er en bagatell, men som jeg ikke kan holde på aleine heller.

Bitching (dvs klaging/frustrasjon over andres oppførsel) er bra, hvis ikke blir man bare forstoppet av irritasjon. Men rykter, baksnakking, hersketeknikker osv, har jeg ingenting til overs for, og slik føler vennene mine det og.

Men har du opplevd bitching blant andre jenter utenfor vennegjengen eller hørt om? Hvordan er den typiske bitchen på skolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...