AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Jeg skal ha 9 damer her på barsellunsj neste uke og hos de andre har vi fått de deiligste lunsjretter... Men nå er det altså min tur og jeg aner ikke hva jeg skal servere Det bør være en RIMELIG, god og lettspist lunsj. Supper er vanskelig(siden de små stortsett er oppe på fanget mye av tiden). Kyllingsalat og skinkesalat utgår også siden de andre har hatt det. Horn med fyll har jeg servert en gang før. Noen tips?
Gjest Syffe Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Lag pai! Det kan være veldig kreativt, det er ikke dyrt, det er godt og enkelt! Så kan du ha en fyldig salat ved siden av
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 minipizzaer kan spises med en hånd og kan lages en stund på forhånd og settes kaldt
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Fylt bakt potet evt. bakte poteter med forskjellig fyll/garnityr/sauser i skåler, slik at man kan velge selv. Burritos e.l. er også enkelt å lage på forhånd, for så å gratinere med ost når folk kommer.
MellonCollie Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Noen ganger kan det også gjøres veldig enkelt; bak rundstykker, og stek litt eggerøre, sett frem annet pålegg som spekeskinke, reker, syltetøy osv. Enkelt, billig og veeeldig godt
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Reker (og krepsehaler!). Vi pleier å ha tilbehør som majones, aioli, kaviar, sitron, rødløk, fløtepudding og godt brød + evt. hvitløksbaguetter.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Reker (og krepsehaler!). Vi pleier å ha tilbehør som majones, aioli, kaviar, sitron, rødløk, fløtepudding og godt brød + evt. hvitløksbaguetter. Ikke så enkelt å sitte å skrelle skalldyr mens man har en kravlende baby i fanget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå