vanilje* Skrevet 15. november 2011 #401 Del Skrevet 15. november 2011 Huff, synd dere må plages slik med smerter får håpe det hjelper med manuellterapi, de pleier jo å være ganske flinke! Synes de er mye flinkere enn de som kun er fysioterapeuter. Men kanskje ikke så rart siden de er videreutdannet. Jeg har vært på tur med voffsn i 1,5 time i dag. Det var utrolig godt! Også har jeg vært å handlet inn garn, så nå er jeg endelig kommet i gang med å hekle teppe til lillebabyen er veldig spent på resultatet men håper det blir bra. Flere her som er glade i håndarbeid? Jeg er helt på nybegynner stadiet, men har veldig lyst å lære meg å både strikke og hekle babyklær etterhvert. Inntil videre holder jeg meg til tepper, det er ikke så komplisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2011 #402 Del Skrevet 16. november 2011 Da har vi vært på ultralyd. Alt var i sin skjønneste orden, og det var en aktiv liten en i magen, som ikke var redd for å vise seg frem. Termin ble skjøvet fra den 19.til den 21., og G skal altså få seg... EN LILLEBROR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. november 2011 Forfatter #403 Del Skrevet 16. november 2011 Gratulerer med lillebror, Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2011 #404 Del Skrevet 16. november 2011 Takk. Den blå bølgen fortsetter altså i denne gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 16. november 2011 #405 Del Skrevet 16. november 2011 Tihi ja nå er jeg spent på om vi får vite kjønnet på fredag og om jeg fortsetter den blå bølge eller om vi står for litt rosa innslag her! Grattis med lillebror på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2011 #406 Del Skrevet 16. november 2011 Takk. Blir stas uansett om det blir blå eller rosa, evelita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. november 2011 #407 Del Skrevet 16. november 2011 Grattis med lillebror, Saeria Synes jeg merker svært lite spark, og begynner å ser frem imot UL neste uke. Jeg kjente masse liv forrige onsdag, og så litt i helgen. Tror kanskje det har vært to små dult idag, men ellers ingenting Jeg håper forøvrig på en gutt, men tenker på den lille i magen som "hun". Blir spennende å se hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2011 #408 Del Skrevet 16. november 2011 Her har det vært liv sånn av og på frem til de siste 4-5 dagene. Da har det vært daglig, og tidvis mye liv. Til tross for livmor på fremre vegg. Den sparket han masse i under undersøkelsen. Skal krysse litt ekstra for gutt jeg, KaraW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2011 #409 Del Skrevet 16. november 2011 Gratulerer med gutt til deg også Saera Mange marsgutter Spark varierer veldig her også fra dag til dag....blir så bekymret de dagene det ikke er så mange spark Men det er nok vanlig og kommer jo ann på hvordan barnet ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2011 #410 Del Skrevet 16. november 2011 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 16. november 2011 #411 Del Skrevet 16. november 2011 Gratulerer såååå masse med gutt!! Skikkelig "blåPower" i denne termingruppen jo. Synes magen vokser noe voldsomt, og føler meg allerede som en strandet hval. Lillegutt sparker masse hver dag. Nesten en anelse irriterende, da det blir vanskelig å fokusere på annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2011 #412 Del Skrevet 16. november 2011 Magen vokser godt her også, og jeg regner med å se ut som en hval i god tid før fødselen for å si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillemor Skrevet 17. november 2011 #413 Del Skrevet 17. november 2011 Her blir det også en lillebror! Ble flyttet litt frem så ny termin er 11. April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. november 2011 #414 Del Skrevet 17. november 2011 Gratulerer med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 17. november 2011 #415 Del Skrevet 17. november 2011 Gratulerer med gutter saera og tillemor Jeg sitter nå å hekler på lillebabyens pledd, går ikke så fort men har iallefall startet. kjenner ikke så mye liv her heller.. det er liksom et dunk i ny og ned. men ikke sånn at det kommer flere dunk etter hverandre. jeg vet ikke helt hva som er vanlig? gleder meg til å kjenne enda mer liv etterhvert iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 17. november 2011 #416 Del Skrevet 17. november 2011 Gratulerer med gutten lillemor Dere får bare skrive inn endringer i terminlisten (viss dere ikke allerede har) og så skal jeg oppdatere infoen Ellers har jeg begynnt å brodere julekalender. Den er en anelse krevende med mye mønster og farger. Tenkte at viss jeg begynner nå er jeg kanskje fergig når lillegutt er en 2-3 år :gjeiper: Strikke kan jeg ikke. Prøvd å lære det x antall ganger, men får det bare ikke til. Litt trist, for så mye fint å strikke. Har heldigvis en kommende mormor som er veldig flink å stikke, og hun lager helseteppe i ull til babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 28. november 2011 #417 Del Skrevet 28. november 2011 Endelig kjenner kjæresten min også babyen wii, syns det er stas når vi legger oss om kveldene og han legger hånda på magen min for å kjenne om den lille krabaten har sin daglige turneøkt. Det er noe i dette med at uke 20-30 er de fineste ukene i graviditeten. Er i mye bedre form og har mye mer energi enn jeg hadde de første 20 ukene. Godt å føle seg som et menneske igjen! Ellers stresser vi med oppussing for tiden, håper på å bli ferdige til helgen. Koser meg med julegavehandling, mannen ser helst at han slipper å være med. Gleder meg til å pynte ordentlig til jul nå så fort oppussingen er ferdig. Skal bli godt å få vasket ordentlig og få den koselige stemninga i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2011 #418 Del Skrevet 28. november 2011 Så koselig. Her må mannen belage seg på enda noen ukers venting, for med morkake foran, er det ikke så lett for mini å sparke så det kjennes gjennom til pappas hånd. En ting er greit med å være sykmeldt. Jeg har fått handlet (netthandlet for det meste) julegaver, og kan bruke litt av det lille overskuddet jeg har, til å tenke på å stelle til jul. Nå er vi midt i kraftig oppussing av huset (bytte vinduer, ta kledning, etterisolering), slik at det ikke er klart for noen ordentlig vask og rydd før de som jobber er ferdig. De er snart ferdige da. Nå står deig til horn og hever. Tenkte å prøve meg på å lage fylte ostehorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2011 #419 Del Skrevet 28. november 2011 Den siste uken har jeg kjent sterkere og sterkere spark nederst i magen, så kjenner det så smått på utsiden når jeg nå vet hva jeg skal kjenne etter. Mannen har ikke kjent det enda, for hver gang hun sparker stopper hun når mannen legger hånden sin på magen. Håper det ikke er lenge om å gjøre før han får kjenne det Her er det lite juleforberedelser om dagen. Har eksamen om 1,5 og 2,5 uke så prøver det jeg kan å være flink student selv om to kattunger og lille frøkna i magen gjør det svært vanskelig. Ligger kattene og sover er hun kjempe aktiv, og har hun endelig funnet roen er det kattene som løper og terroriserer meg Så er godt at jeg har en ukes tid fra siste eksamen frem til jul slik at jeg får gjort noe da Burde vel snart begynne å kikke etter noe passende klær å gå med i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. november 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 28. november 2011 Her har sparkene tatt seg kraftig opp de siste dagene, og nå kjenner jeg det både øverst og nederst i magen. Kanskje hun har snudd seg i en annen posisjon? I dag har vi vært hjemme alle sammen, familien syk, sykere, sykest... Vesla har hatt spysyka siden torsdag, i går kveld var det mannen sin tur og i natt begynte jeg også... Jeg var så heldig å få det i begge retninger, veldig stas. Vesla er egentlig bedre, har ikke spydd siden i går, men har heller ikke spist noe særlig på 3-4 døgn. Mannen er såpass i form at han har kommet seg en kort tur på butikken. Jeg er fremdeles ganske dårlig. Skikkelig vonde magekramper innimellom, mye værre enn åpningsrier. Men så lenge ikke magen blir hard, så er jeg ikke så bekymra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå