AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Hei! Jeg har aldri vert ute på byen på uteplassene i ukedagene. Hvordan er det, og hva dager som er best? på kveld/nattestid!
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Jeg vet ikke hvordan det er ellers i landet, men her i byen så er det onsdag som er lillelørdag.
Rainbow Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 I Oslo er det mange som er ute på torsdager, hvertfall. Har også vært ute på søndager (det er jo dog ikke en hverdag), men mandager var det veldig stille. Det har vært etter konserter og sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Jeg vet ikke hvordan det er ellers i landet, men her i byen så er det onsdag som er lillelørdag. Hvor i landet bor du? Jeg bor i Trondheim! Har lagt merke til at det er litt forskjellige "drikkedager" i ukene. Men har oppfattet torsdag som en typisk dag.
opeth Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 (endret) I Oslo er det mange som er ute på torsdager, hvertfall. Har også vært ute på søndager (det er jo dog ikke en hverdag), men mandager var det veldig stille. Det har vært etter konserter og sånn. Oslo! Endret 25. april 2012 av opeth
Lykkelitenen Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Torsdag, fredag og lørdag er dagene her i nyen, men om sommmeren er det mer liv de andre ukedagene også
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Torsdager er lillelørdag mange stedet, særlig i byer med studentmiljø.
opeth Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Torsdag, fredag og lørdag er dagene her i nyen, men om sommmeren er det mer liv de andre ukedagene også Endret 25. april 2012 av opeth
Lillemeg25 Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Jeg vet ikke hvordan det er ellers i landet, men her i byen så er det onsdag som er lillelørdag. Sånn er det her jeg bor å
Christiane_W Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 I Drammen er onsdag "lille lørdag" og da er det vanligvis en del folk ute. De andre ukedagene er det stort sett stille. Søndag er det søndagsjam på Union Scene og på Pavarotti (i sommerhalvåret) og da er det en det folk ute. Mye bransjefolk ute på søndager, men greit med andre folk også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå