Glukk Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Ok, siden det er så mange tråder om å sutte pikk/suge kuk/slikke baller osv... Hva foretrekker menn sånn generelt? Å bli sugd mens en leker med ballene? Å bli sugd mens en bruker begge hendene samtidig? Å bli sugd og slikket både på baller og pikk? Bruke tunga mye, opp og ned, inn og ut, slik at du ser tunga tydelig? Å bli sugd mens en tar godt tak i andre deler av kroppen (rompe/mage/brystvorter osv)? Ja. Hvordan foretrekker du det? På forhånd takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Propellen er jo en schlager. Gjerne med piercing.
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Jeg ønsker rett og slett at dama skal se ut som om hun nyter å gjøre det Hun kan gjøre absolutt hva hun vil...men det må være nytelsesbetong.. og ikke sånn "javel, da"... 1
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Variasjon, innlevelse og mye spytt. Edit: Det er altså det partneren min foretrekker, jeg har naturlig nok ingen preferanser Endret 27. juni 2011 av Raindrops
Cammis Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Når jeg suger typen, gjør jeg alt det i løpet av tiden jeg holder på, har spurt hva han liker best men han sier alt er godt, men vet vertfall at han liker når jeg suger å tar på ballene hans
Rozie Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg faila helt utrolig mye i begynnelsen med typen min. Jeg var utrolig frustrert, fordi jeg egentlig visste at dette var noe jeg kunne. (Greit å VITE det når det blir et heldig utfall ) - Men tross at jeg (sugde til meg) alt av råd og tips jeg kom over, fikk jeg han ikke i mål under suginga. En gang ba han om at vi heller kunne ha sex. Dette var dritpinlig,, må si jeg var litt suicidal der, altså ... I ettertid viste det seg at han ikke klarte å nyte det fordi det ikke så ut som jeg gjorde det. Han likte å se fjeset mitt under sex, men når jeg sugde han kunne han se at jeg var stresset og at noe var galt. Dette var visst mega-turnoff, han klarte det ikke pga samvittigheten. :-) Merket etter at han påpekte det at han absolutt hadde rett. Når han tar oral på meg, tar han det med storm og som en liten villtiger, dette er turnON !! Så, jeg begynte å drite litt mer i orgasmen hans, og heller leke meg masse. Med et villere og mer lekent blikk :D Og ja. Det har funket. Definivt! Endret 27. juni 2011 av Rozie
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Å bli sugd mens en leker med ballene? Å bli sugd mens en bruker begge hendene samtidig? Å bli sugd og slikket både på baller og pikk? Bruke tunga mye, opp og ned, inn og ut, slik at du ser tunga tydelig? Å bli sugd mens en tar godt tak i andre deler av kroppen (rompe/mage/brystvorter osv)? Ja takk til alt Tar gjerne en finger eller to der sola aldri skinner også
Rozie Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Ja takk til alt Tar gjerne en finger eller to der sola aldri skinner også Men den fingeren skal man visst være litt forsiktig med, hehe. Personlig syns jeg dette er ganske nice for min del, - jeg tror egentlig typen liker det LITT og, men han er ikke helt "der" enda. Han fikk en reflekstrekning i retning vekk fra meg når jeg forsiktig, på en sexy måte prøvde å nærme meg området.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Men den fingeren skal man visst være litt forsiktig med, hehe. Personlig syns jeg dette er ganske nice for min del, - jeg tror egentlig typen liker det LITT og, men han er ikke helt "der" enda. Han fikk en reflekstrekning i retning vekk fra meg når jeg forsiktig, på en sexy måte prøvde å nærme meg området. Hehe Jeg trenger ikke håndteres med silkehansker lengre, ikke bryr jeg meg særlig om tradisjonelle kjønnsroller heller så for meg er det game on! 1
Stefan Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Entusiasme, glede og variasjon er viktige stikkord for meg.
Gjest Ærlig mann Skrevet 27. juni 2011 #11 Skrevet 27. juni 2011 Mine favorittavsugninger er dem hvor jeg selv tar styringen. Dama legger seg på rygg (alternativt på magen) på senga, gaper opp og slapper av i strupen. Deretter er målet å få hele staken ned i halsen 2
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. juni 2011 #12 Skrevet 27. juni 2011 ...variasjon er viktig.......... Jøss, trodde ikke du var særlig hypp på åpne forhold?
Stefan Skrevet 27. juni 2011 #13 Skrevet 27. juni 2011 Jøss, trodde ikke du var særlig hypp på åpne forhold? Går an med variasjon i monogamiet også vet du, min gode mann... :gjeiper:
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. juni 2011 #14 Skrevet 27. juni 2011 Går an med variasjon i monogamiet også vet du, min gode mann... :gjeiper: Og det sier du først nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå