Gå til innhold

Drømmer du i blant om en slave?


Gjest Tina

Anbefalte innlegg

Rett og slett en slavegutt som du kan nyte som du vil og når du vil og alltid få dine behov tilfredstilt? Det gjør jeg ah! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med behov mener du selvfølgelig en slave som lager mat, vasker hus, klær, steller alt mulig for deg, ..?

Eller hadde du noe annet i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! En slave som kunne tatt seg av nattavvenninnga til småen og stått opp med han kl 5 om morgenen ;) ;) For ikke å snakke om alt husarbeidet :rodmer:

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Skulle hatt en til å vaske huset...

Vasker 8 timer dagen på jobb, frister null å gjøre det når jeg kommer hjem også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skulle gjerne hatt en slave. En deilig, sexy, mannemann som ikke krevde noen ting tilbake. Oh la la.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke heller omvendt? Kvinner drømmer om å være slave for typen sin? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke heller omvendt? Kvinner drømmer om å være slave for typen sin? :klo:

Finnes det også, blant annet meg.

Jeg fantaserer om å bli bundet og tatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Er det ikke heller omvendt? Kvinner drømmer om å være slave for typen sin? :klo:

Jo, jøss, til sex er det greit.

Men vaske huset syns jeg noen andre kan gjøre.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jøss, til sex er det greit.

Men vaske huset syns jeg noen andre kan gjøre.. =/

Enig der! Husarbeid går ikke akkurat innenfor fantasien om å være slave (ihvertfall for min del).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jøss, til sex er det greit.

Men vaske huset syns jeg noen andre kan gjøre.. =/

*sukk* Dere kvinner er heldige. Dere får gå hjemme og vaske, rydde, stelle med barn, og gjøre annet slikt dere synes er gøy hele dagen mens vi menn må jobbe, slite og arbeide og kommer hjem, trette og utmattede, orker knapt stort mer enn å lese avisen og se på tv før dere kommer med maten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nei, det drømmer jeg aldri om.

Men jeg vil gjerne være slave selv. Blir brukt, om igjen og om igjen til alt han vil. Mmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skulle gjerne hatt en slave som tok seg av alt husarbeid og hundelufting, slik at jeg fikk mer tid til sex med kjæresten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har en som er slave av og til, men han gjør ikke husarbeid, bare sex. Så jeg skjønner nå at jeg har blitt lurt! :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en som er slave av og til, men han gjør ikke husarbeid, bare sex. Så jeg skjønner nå at jeg har blitt lurt! :kjefte:

:fnise:

Det beste er å ha en som BÅDE er flink til husarbeid og sex ja....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som er slave av og til, men han gjør ikke husarbeid, bare sex. Så jeg skjønner nå at jeg har blitt lurt! :kjefte:

Få lurt på vedkommende et par slike (han merker det antageligvis ikke om du trer de på mens du gir ham en blowjob): http://www.geardiary.com/wp-content/uploads/2008/12/dust-mop-slippers-1.jpg

Så løper du rett og slett naken gjennom hele huset, gjerne i sikksakk. Jaktinstinktet hans vil raskt sette inn, og han vil løpe etter deg. For dobbel effekt kan du iføre deg moppetøfler selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne hatt noen til å

- Vaske skittentøy og legge det pent på plass.

- Handle inn all mat og lage middag til meg

- Tømme søpla

- Gjøre skolearbeidet

- Rydde opp etter rotet jeg lager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...