Pasi Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Vi har bodd sammen i noen år, og kommer ikke på en eneste ting av typiske husholdning og kjøkkenting vi ønsker oss. Likevel kan det være greit å ha en bryllupsliste.. men er det noen butikker som kan være aktuelle da?
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Nei, veit du hva.. Sølvbestikk kommer IKKE på min liste over ting jeg noengang kommer til å ønske meg. Men heldigvis har folk forskjellig smak! Du kan jo stikke innom Brødrene Pedersen/ Kitch'n/ CG eller liknende, så setter du opp ønskeliste der? Vaser, pene glass, godisskåler, fruktskål, etc. 1
Anglofil Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Vi har satt opp bryllupslister, i tillegg på vår hjemmeside, hos CG, Jernia, Kitch'n, Illums bolighus, Rafens og Tilbords. Når det gjelder ønsker så har vi ønsket oss f.eks servise, bidra til bolig og bryllupsreisen, stekepanner/kasseroller fra Tefal, det meste innen Grand Cru (Rosendahl), Global-kniver, Kitchen Aid kjøkkenmaskin, tinn fra Hadeland Tinn, vannkoker, brødrister, håndmikser, diverse småting fra Menu, Eva Tri og Le Creuset og Georg Jensen. Mvh Yvonne 1
Pasi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2011 Nei, veit du hva.. Sølvbestikk kommer IKKE på min liste over ting jeg noengang kommer til å ønske meg. Men heldigvis har folk forskjellig smak! Du kan jo stikke innom Brødrene Pedersen/ Kitch'n/ CG eller liknende, så setter du opp ønskeliste der? Vaser, pene glass, godisskåler, fruktskål, etc. Bor ikke i by, så værre å bare "stikke innom" for meg.. men er veldig glad for tips til nettsider jeg kan legge inn liste på
Anglofil Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Bor ikke i by, så værre å bare "stikke innom" for meg.. men er veldig glad for tips til nettsider jeg kan legge inn liste på Tilbords Christiania GlasMagasin Illums bolighus Rafens Kitch'n Mvh Yvonne
Gjest Spinell Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Ønsker du å ha ønskeliste i bestemte butikker, eller ønsker du å ha en generell ønskeliste? De butikkene som finnes på flest steder, og som dermed er mest aktuelle for "distriktsgjester" er vel Til Bords, Christiania Glassmagasin og Jernia. Jeg bor selv et stykke unna større byer, og dette er butikker jeg har sett innen fornuftig reiseavstand herover... Jeg tenker at det er finnes utrolig mange ting en trenger, som ikke er typiske bryllupsgaver, men som gjerne kunne vært det. F.eks planter til hagen (eller mer praktisk; gavekort på hagesenter), telt, stormkjøkken, hengekøye, bidrag til ny sofa (dvs gavekort på møbelforretning), hekksaks, hageslange, påhengsmotor, ... Bare fantasien og behovene setter grenser Endret 27. juni 2011 av Spinell
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Turutstyr. Har selv gitt gavekort til hagesenter da brudeparet ønsket seg det. 1
Gjest Tirkes Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har lister ute i et par butikker på serier servise og ting jeg ønsker meg, ellers er ønskelisten lagt ut på en liten bryllupsside der adresse, tidspunkt, adkomst, kopi av invitasjonen, program for dagen osv er lagt ut, linken spredt blant de inviterte, samt at listen er i hende hos våre mødre og et par utvalgte og utadvente tanter som folk gjerne spør når de er usikre. Vi er litt i samme båt, men har satt opp endel ønsker, fordi jeg "frykter" å få for mye ting som må byttes inn dersom vi ikke ønsker noe. Vi ønsker oss hovedsaklig traktorplenklipper, dvs pengebidrag til en, siden sånne ting er dyre, men har mye nyttig på lista over ting som er modent for utskiftig, en ny kjøkkenmaskin, en ny og god steikepanne, solstoler til verandaen med pute til og koffert-sett osv. Man trenger ikke ønske seg sølvbestikk, blomstervaser og fondue-sett, og "bare" husmorting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå