AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #23 Skrevet 30. juni 2011 Jeg kjenner ei som heter Rose Mari og ei som heter Rose Carina. Rose Mari er den fineste kombinasjonen, synes jeg. Uansett vil jeg anbefale deg å vente litt lenger enn til du er 18 med å skifte navn. Kanskje til du er 20? Gi deg selv tid til å bli voksen (ikke bare myndig) før du gjør et sånt valg. Jeg var også misfornøyd med navnet mitt da jeg var tenåring, men det var ikke så enkelt å bytte navn da som det er nå. Det jeg oppdaget var at med tida så ble jeg glad i navnet mitt, det er en viktig del av min identitet. I dag er jeg veldig glad jeg ikke byttet. Husk også at det antakelig vil koste deg litt penger å bytte. Du må ha nytt pass, nye bankkort osv.
kaprifolen Skrevet 30. juni 2011 #24 Skrevet 30. juni 2011 Rose er finest alene, synes jeg. Evt Rose Marie, mindre forandring også. Rose med et søtt mellomnavn blir litt.... klissete...?
Gjest grønnfi Skrevet 30. juni 2011 #25 Skrevet 30. juni 2011 Rose Mari....... Kjære deg, kan du ikke bare bruke Rose da? Etterhvert er det jo kun offentlige etater som må ha fullt navn. Og det som høres fint og kult ut når du er 18 er absolutt ikke alltid like velklingende når du blir eldre. Som feks Rose Anali Huff det var slemt Men jeg hadde ei venninne i ungdommen som absolutt skulle ha nytt mellomnavn, det hun hadde var såååå kjedelig (Elisabeth) så hun bladde og bladde i navneboka og kom frem til at Zoe Zita eller Luna måtte det bli. Jeg antar hun er fryktelig glad for det nå at hun ikke fullførte det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå