Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk jo bra da, jeg lo litt jeg også .... Men først etter at jeg så at det gikk bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Å fy faen, å bli meid ned av den gjengen der er ikke det første jeg ønsker meg! Med mindre de kommer naaaakne :rodmer:

Haha, men neida, fader det så vondt ut! Bra det gikk bra!!

Skrevet

se denne! DA lo jeg!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det gikk jo bra da, jeg lo litt jeg også .... Men først etter at jeg så at det gikk bra :)

Men jeg lo med en gang det skjedde. :sjenert: Hun kunne jo ha blitt grønnsak for alt jeg kunne vite.

Endret av Chiyo
Skrevet

Hvis det hjelper så hyllo jeg også! :fnise:

Skrevet

hahaha jeg lo godt av begge jeg..:D

Jeg begynte gapskratte en gang mamma falt ned i et hull i asfalten (var kanskje sånn tredve cm), jeg så jo at hun ikke skadet seg, men da kom det en fremmed dame og skjelte meg ut etter noter.. hahahha

Det så kanskje litt slemt ut at jeg sto krokbøyd og lo foran en dame i et hull..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

se denne! DA lo jeg!

hAHAHAHAAHHAAH, FULLT FORTJENT!

Skrevet

hahaha jeg lo godt av begge jeg..:D

Jeg begynte gapskratte en gang mamma falt ned i et hull i asfalten (var kanskje sånn tredve cm), jeg så jo at hun ikke skadet seg, men da kom det en fremmed dame og skjelte meg ut etter noter.. hahahha

Det så kanskje litt slemt ut at jeg sto krokbøyd og lo foran en dame i et hull..

:skratte:

Jeg begynte å le av mamma en gang da hun falt. :fnise: Men slutta fort da hun ble veldig sint på meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil si hva dette er? Har ikke muligheten til å se det.

Skrevet

Jeg ler når folk gjør seg et eller annet, faller/slår seg osv. Om de begynner å kjefte ler jeg som regel mer.. :sjenert: Og da er det jo sånn at jeg ikke klarer å stoppe!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hAHAHAHAAHHAAH, FULLT FORTJENT!

Du innser at den er fake?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når hun er så dum er det nesten så hun fortjener det. Jeg lo ikke, jeg bare håpte på hun fikk seg en skikkelig smell!

Skrevet

se denne! DA lo jeg!

Du kan ikke utløse en airbag på den måten. Men LITT artig var, det til tross for at min indre geek fnøys litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lo av noen som fallt og slo seg en gang, så løp vedkommende etter meg, leeenge! D lo jeg ikke så mye. Gikk bra da, med oss begge :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel derfor folk ler av slapstick-humor. (det er jo som regel skuespill, dette var ikke det)

Veldig enkel og primitiv humor, men folk får nå en latter ut av det :)

Gjest Badabing
Skrevet

se denne! DA lo jeg!

HAHAHA!! Jeg ler like mye hver gang jeg ser den, det er så velfortjent!

Synes ikke den med cheerleaderen var så morsom, men synes ikke du er ondskapsfull som ler heller. Sånn egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...