AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #21 Skrevet 26. juni 2011 Skjedde det noe mere her da? Hun ville ha meg med hjem, men jeg avviste henne. Hun var litt vel gammmel for min smak. Når de bikker 40 ser de litt for gamle ut for min smak (jeg er bare 23 da)
edderkoppdame Skrevet 26. juni 2011 #22 Skrevet 26. juni 2011 Vi tar det vi får så tar vi buksa på og går. Jeg tror på mine kåteste dager at jeg kunne humpa et vortesvin om sjansen bydde seg. er ikke kødd en gang. Mus er mus Et vortesvin faktisk... ja, det er vel hakket bedre enn et marsvin tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #23 Skrevet 26. juni 2011 Et vortesvin faktisk... ja, det er vel hakket bedre enn et marsvin tenker jeg. Ja, kvinner er jo kjente for å ha seg med hundene sine...
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #24 Skrevet 26. juni 2011 Ja, kvinner er jo kjente for å ha seg med hundene sine... javisst, dette er jo allmenn kunnskap.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2011 #25 Skrevet 26. juni 2011 Hun ville ha meg med hjem, men jeg avviste henne. Hun var litt vel gammmel for min smak. Når de bikker 40 ser de litt for gamle ut for min smak (jeg er bare 23 da) Han på 23 jeg traff ville ha med meg hjem! Hehe. Gud for en skjønn ung mann.. Men jeg har ikke hørt noe mere fra han selv om han ville ha tlf.nr mitt og jeg fikk hans.
Gjest Bond Skrevet 26. juni 2011 #26 Skrevet 26. juni 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2011 #27 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg skjønner vel at de fleste unge gutter synes eldre kvinner kan være noen skikkelige merrer..Det verste jeg selv vet er også kvinner fra 40 års alderen som bare MÅ flørte og snakke dirty med ALLE unge gutter de ser. Jeg er ikke slik. Men hva kan man gjøre når andre kvinner her inne skal bestemme... PS: ikke alle menn ber om tlf.nr da.. Endret 27. juni 2011 av Bond
Gjest Bond Skrevet 27. juni 2011 #28 Skrevet 27. juni 2011 Tråden ryddet for avsporinger, spørsmål og kommentarer om moderering tas på PM Bond, mod
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #29 Skrevet 27. juni 2011 Det spørs om det er plommen eller svisken du tenker på. Er du 35+, så nei takk...
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2011 #30 Skrevet 27. juni 2011 Det spørs om det er plommen eller svisken du tenker på. Er du 35+, så nei takk... Fader nå fikk jeg ikke med meg kommentar som ble slettet..igjen. Hva snakker du om?? Jeg har ikke ei rynke, og ser ut som en tenåring kropssmessig!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #31 Skrevet 27. juni 2011 Jeg skjønner vel at de fleste unge gutter synes eldre kvinner kan være noen skikkelige merrer..Det verste jeg selv vet er også kvinner fra 40 års alderen som bare MÅ flørte og snakke dirty med ALLE unge gutter de ser. Jeg er ikke slik. Men hva kan man gjøre når andre kvinner her inne skal bestemme... PS: ikke alle menn ber om tlf.nr da.. Synes ikke ALLE er merrer da, selv om jeg har avvist et par av dem finnes det jo 40-åringer som fortsatt er attraktive, for all del.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #32 Skrevet 27. juni 2011 Jeg er selv i 30 årene, og hadde for 2 år siden en 20 år gammel elsker, og han var kjekk, toppidrettutøver og populær blant damene. Og han tar fortsatt kontakt med jevne mellomrom for å høre om vi kan treffes. Jeg har kjærste så derfor blir han avvist, og er 2 år siden sist vi hadde sex. Men la og merke til da jeg var singel att yngre gutter sjekka meg opp hele tiden, så tror nok vi er populære blandt de yngre gutta, er nok en fantasi de har. 1
Gjest dream Skrevet 27. juni 2011 #33 Skrevet 27. juni 2011 For en gangs skyld skal jeg ta meg tid til å faktisk bidra i en tråd som omhandler denne gutt/kvinne fasinasjonen. Og jeg skal starte med en innrømmelse. Jeg er småkåt i skrivende stund. Og når jeg er småkåt, så kommer jeg til kvinneguiden for å forhåpentligvis snuble over tråder som denne. For ja, jeg har en "ting" for voksne kvinner. Jeg er selv 23 år. Trådstarter virker genuin og det er vel derfor jeg har bestemt meg for å skrive i denne tråden og prøve å komme med et genuint svar. Trådstarter innleder selv sitt innlegg med mistanken om guttene som har denne interessen for modne kvinner, ikke skiller mellom unge og gamle, men bare tar det "de ser" evt vil skryte om at de har hatt seg med en eldre. Mange tenker kanskje også at de er attraktive for eldre kvinner og dermed forventer høyere sannsynlighet for sex. Dette er nok et riktig bilde av mange gutter. Jeg kan virkelig ikke snakke for de gutta. Kun for meg selv. Jeg har en seksuell tiltrekning til kvinner mellom 35-55 som er helt annerledes enn den jeg føler til jevnaldrende jenter. Dette henger sammen med mange forhold. Ett er det fysiske. Jeg synes mange kvinner er MYE flottere i 40-årene enn hva de var i 20-årene. Og jeg snakker ikke om de kvinnene som på død og liv skal holde fast ved ungdommen med faste former og oversminkede ansikter. Jeg snakker om naturlig skjønnhet. Mange kvinner blir NATURLIG vakrere. Smilerynker og pigmentflekker er vakkert! Det bare er det. Kan ikke beskrives med ord. Det er bare slik jeg føler det. Det er alltid de kvinnene i disse trådene som skryter av at de ikke har rynker eller at de har en kropp som en 20 åring. Og jeg skjønner jo at dere gjør det. Vår kultur forguder ungdommen. Uskyld, glatt hud osv. er det som dominere reklamebildet og styrer skjønnhetsidealet. Selvfølgelig er det bra å trene og ha en sunn helse, men god damn it! Dere er deilige! Det at dere ser eldre ut enn småjenter, ER sexy! Men det aller flotteste med dere damer, det som er aller mest sexy. Er hjernen. At dere har levd 20 år lengre enn meg, er den mest avgjørende egenskapen som tiltrekker. Jeg sier som henry rollins: I just want a women that can sit me down, shut me up and tell me 10 things I did not know. I dont care what you look like - just turn me on. 4
Bankai L Skrevet 28. juni 2011 #34 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Eg har også en ting for litt eldre kvinner. Dere utstråler enn helt annen energi og selvsikkerhet enn de eg har datet på min alder. Eg syntes også det er veldig heit at en dame kan tørre å ta inisativ først og faktisk vise reel interresse. Av de gjevnaldrene damene eg har datet så har bare en av dem tatt steget først. Med de eldre så har de ikkje vært redd for å være første man ut. Eg setter veldig stor pris på at en dame viser interresse. Er det noe eg ikkje liker så er det å kaste vekk tiden min på spill hvor man skal late at man ikkje er interrisert osv, det syntes eg rett og slett er umodent. Det er noe eg preferer, andre menn vil gjerne stå for jaktingen. Det er kanskje blandingen av utstrålingen og modenhet som gjør eldre kvinner er ekstra sexye . 40 blir kanskje for mye for meg, men rundt 30 går fint. Endret 28. juni 2011 av Bankai L
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #35 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har også hørt menn si at enkelte damer bare blir penere og penere jo eldre de er. Som unge har de bollekinn og virker umodne, som eldre får de mere karakter i sine trekk og blir "ekte" kvinner. Jeg er nok blandt de heldige som bare blir penere og penere jo eldre jeg blir..Noen kvinner blir raskt vakre som unge og så forfaller de raskt. Dette har menn fortalt meg da. Forøvrig vil jeg også si at menns seriøsitet ikke har noe med alder å gjøre! 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #36 Skrevet 28. juni 2011 For en gangs skyld skal jeg ta meg tid til å faktisk bidra i en tråd som omhandler denne gutt/kvinne fasinasjonen. Og jeg skal starte med en innrømmelse. Jeg er småkåt i skrivende stund. Og når jeg er småkåt, så kommer jeg til kvinneguiden for å forhåpentligvis snuble over tråder som denne. For ja, jeg har en "ting" for voksne kvinner. Jeg er selv 23 år. Trådstarter virker genuin og det er vel derfor jeg har bestemt meg for å skrive i denne tråden og prøve å komme med et genuint svar. Trådstarter innleder selv sitt innlegg med mistanken om guttene som har denne interessen for modne kvinner, ikke skiller mellom unge og gamle, men bare tar det "de ser" evt vil skryte om at de har hatt seg med en eldre. Mange tenker kanskje også at de er attraktive for eldre kvinner og dermed forventer høyere sannsynlighet for sex. Dette er nok et riktig bilde av mange gutter. Jeg kan virkelig ikke snakke for de gutta. Kun for meg selv. Jeg har en seksuell tiltrekning til kvinner mellom 35-55 som er helt annerledes enn den jeg føler til jevnaldrende jenter. Dette henger sammen med mange forhold. Ett er det fysiske. Jeg synes mange kvinner er MYE flottere i 40-årene enn hva de var i 20-årene. Og jeg snakker ikke om de kvinnene som på død og liv skal holde fast ved ungdommen med faste former og oversminkede ansikter. Jeg snakker om naturlig skjønnhet. Mange kvinner blir NATURLIG vakrere. Smilerynker og pigmentflekker er vakkert! Det bare er det. Kan ikke beskrives med ord. Det er bare slik jeg føler det. Det er alltid de kvinnene i disse trådene som skryter av at de ikke har rynker eller at de har en kropp som en 20 åring. Og jeg skjønner jo at dere gjør det. Vår kultur forguder ungdommen. Uskyld, glatt hud osv. er det som dominere reklamebildet og styrer skjønnhetsidealet. Selvfølgelig er det bra å trene og ha en sunn helse, men god damn it! Dere er deilige! Det at dere ser eldre ut enn småjenter, ER sexy! Men det aller flotteste med dere damer, det som er aller mest sexy. Er hjernen. At dere har levd 20 år lengre enn meg, er den mest avgjørende egenskapen som tiltrekker. Jeg sier som henry rollins: I just want a women that can sit me down, shut me up and tell me 10 things I did not know. I dont care what you look like - just turn me on. ' Så bra da! Men jeg ville bare poengetere at det er forskjell på en 70 åring og en 40 åring altså mht rynker og sånt. For noen ser til å tro at vi er gamle skrukketroll når vi er 35 +. (Men noen er jo det også da..)Jeg har faktisk ikke rynker, og en kropp som en ungdom, spretne ungdommelige pupper også, som menn pleier å si. Menn pleier nok å tro at jeg er 10 år yngre...Forøvrig er min attraksjon økt, fra de i begynnelsen av 20 årene til de...over 50.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå