Gå til innhold

Liker unge gutter voksne kvinner?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er godt voksen (40) og i den siste tiden har jeg opplevd flere tilnærmelser fra unge gutter, gjerne over 20 år yngre enn meg! Jeg har også hatt sex med en ung mann (men ikke 20 år yngre da, der går grensen synes jeg!). Skulle tro de hadde nok å ta av av unge jenter.

Må også legge til at alder ikke ser ut til å spille noen rolle mht erfaring og utøvelse (hehe) da men..og jeg liker godt de unge menn. Men må likevel si jeg blir overrasket over tilnærmelsene..

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Akkurat som at det er mange unge jenter som liker eldre menn, er det mange unge gutter som liker eldre kvinner. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du vil så hvorfor ikke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De tar det de får!

Altså legger de an på hva som helst bare det har to bein, bryster og puls.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke så kresne

Gjest Gjest
Skrevet

Vi er ikke så kresne

Hehe. Men JEG er kresen da!

• Liker 1
Skrevet

"gutt" på 20 år her, så dama var innom her tidligere så tenkte jeg kunne svare!

Det er veldig status innad i vennegjengen og ha ligget med en eldre dame, og kan selv se jeg ikke hadde hatt noe imot og ligge med noen 30år eldre enn meg så lenge de ser veldig bra ut. De vil ha masse erfaring, og som sakt: respekt.

AnonymBruker
Skrevet

Felleskuker hele gjengen!

Skrevet

Jeg er godt voksen (40) og i den siste tiden har jeg opplevd flere tilnærmelser fra unge gutter, gjerne over 20 år yngre enn meg! Jeg har også hatt sex med en ung mann (men ikke 20 år yngre da, der går grensen synes jeg!). Skulle tro de hadde nok å ta av av unge jenter.

Må også legge til at alder ikke ser ut til å spille noen rolle mht erfaring og utøvelse (hehe) da men..og jeg liker godt de unge menn. Men må likevel si jeg blir overrasket over tilnærmelsene..

Pulte du en 20 åring?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, unge gutter like jenter på sin egen alder (eller maks ett år yngre). Voksne menn, derimot, liker voksne damer. Om de er eldre eller yngre har ikke lenger så mye å si.

Gjest Gjest
Skrevet

Pulte du en 20 åring?

Nesten. Var ikke noe forskjellig fra å pule en 40 åring. Visste ikke at han var så ung da:-P

Skrevet

Nesten. Var ikke noe forskjellig fra å pule en 40 åring. Visste ikke at han var så ung da:-P

Det er barnerov :)

Hvordan møtte du han og sjekket han opp?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er barnerov :)

Hvordan møtte du han og sjekket han opp?

Hehe. Han sjekket meg opp på gata! Forøvrig treffer jeg ofte menn på gata. Eksen min traff jeg også på gata og han hadde jeg et langt forhold til. Bare for å nevne det liksom.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi tar det vi får så tar vi buksa på og går. Jeg tror på mine kåteste dager at jeg kunne humpa et vortesvin om sjansen bydde seg. er ikke kødd en gang. Mus er mus

Gjest Gjest
Skrevet

Vi tar det vi får så tar vi buksa på og går. Jeg tror på mine kåteste dager at jeg kunne humpa et vortesvin om sjansen bydde seg. er ikke kødd en gang. Mus er mus

Jojo. Men det er jo ikke sikkert alle damer vil ha dere da..Selv om jeg synes mange unge gutter er nusselige..hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det SÅ vanskelig å bruke høyrehånda innimellom? Du har vel ikke til hensikt å befrukte noen uansett...

AnonymBruker
Skrevet

Jojo. Men det er jo ikke sikkert alle damer vil ha dere da..Selv om jeg synes mange unge gutter er nusselige..hehe.

Spar meg..

Man trenger ikke å ha en sjans hos "alle damer", man trenger kun én ;) Jeg har selv opplevd en kvinne i 40-årene som fortalte meg at hun likte best gutter i 20-årene.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det SÅ vanskelig å bruke høyrehånda innimellom? Du har vel ikke til hensikt å befrukte noen uansett...

I så fall får han beholde ungen. Jeg er ferdig med barn!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Spar meg..

Man trenger ikke å ha en sjans hos "alle damer", man trenger kun én ;) Jeg har selv opplevd en kvinne i 40-årene som fortalte meg at hun likte best gutter i 20-årene.

Skjedde det noe mere her da?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Yngre gutter er jo så deilige da :rodmer:

Og for ikke å snakke om virile :rodmer:

Får jo ikke gå i fred på gata jeg iallefall. Jeg tiltrekker meg unge gutter overalt jeg :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...