AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 I forbindelse med ombygging av togskinner osv. er Oslo S. åpent for tida? Jeg tenkte å bruke disse oppbevaringsboksene for å ha en bagasje der når jeg skal til Oslo. Har de slike bokser i bussterminalen? 1
Skravla Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Ja, Oslo S er åpen. Det går tog langs Østfoldlinjene bl.a. Oppbevaringsbokser finner du også på bussterminalen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Ja, Oslo S er åpen. Det går tog langs Østfoldlinjene bl.a. Oppbevaringsbokser finner du også på bussterminalen. Takk for kjapt svar. Disse boksene, er de svære nok til å romme to kofferter?
chikako Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Takk for kjapt svar. Disse boksene, er de svære nok til å romme to kofferter? De har dem i flere størrelser To kofferter er nok ikke noe problem i den største. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 De har dem i flere størrelser To kofferter er nok ikke noe problem i den største. Herlig. Takk skal du ha.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Går det tog fra oslo s til østfold altså?
Skravla Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Går det tog fra oslo s til østfold altså? Jepp. Alle togene til Østfold går som normalt. Det er fra Oslo S og vestover og nordover som er stengt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 THANK GOD!!!!!!!! Jeg må pendle en hel masse mellom østfold og oslo s i juli, ble helt paff og motløs da jeg fikk høre som arbeidet, og at det ville bli omveier i øst og vest. Nå ble jeg glad!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå