AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Har du noen gang prøvd det? Fikk du svar? Hvordan gjorde du det? Ble du skremt? Jeg har den siste tiden tenkt litt på dette og om noen virkelig får svar fra åndene? Dere som ikke tror på dette VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR så snill hopp over tråden.
Gjest Bjørn82 Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Jeg prøvde spiritisme som barn. Det var såååå skummelt. Men jeg lærte meg jo at mann må flytte pekeren selv for at man skal få noen effekt av det. Så hele "sjarmen" ved spiritisme falt dessverre i grus. Men det var gøy. 1
Gjest Tirkes Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Samme som Bjørn, egentlig. Vi var 12 år gamle, fire jenter på overnattingsfest og var halvskremt hysteriske hele gjengen. Etterpå var alt skummelt, spesielt ettersom vi hadde sett en film om en jente som så skumle ting i speilet etter å ha prøvd spiritisme - så vi måtte dekke til speilet for å pusse tenna den kvelden. I ettertid har vi skjønt at vi alle byttet på å røre pekeren i tur, nok til at vi fikk noen rare svar og nok til at hver og en satt og tvilte på om de var alene om å dytte og den ellers virka eller hva som skjedde. 1
Gjest Lebewesen93 Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Har lyst til å prøve det selv, men etter å ha lest forskjellige skrekkhistorier kommer jeg ikke til å tørre å gjøre det. Dessuten er jeg så rar og dum og har perioder hvor jeg både ser og hører ting, eller altså tror jeg ser og hører ting. Er ikke morsomt å jeg kan tenke meg hvor redd jeg hadde blitt etter å ha prøvd spiritisme. Er ikke vits i å ta sjansen på ødelegge livet for noe som er gøy i noen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå