Gå til innhold

Har du gjenkjent andre brukere?


Gjest anonym

Har du gjenkjent/avslørt andre brukere noen gang?  

  1. 1. Har du gjenkjent/avslørt andre brukere noen gang?

    • Ja
      19
    • Nei
      30
    • Kanskje
      3


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har aldri gjenkjent noen.

Som Poirot, så har heller ikke jeg venner som bruker fora som dette - jeg har inntrykk av at de fleste bruker internett til nettbank, mail og nyheter....

Legger igjen minst mulig informasjon om meg - har ingen interesse av å bli gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke kjent igjen noen. Men jeg har blitt "oppdaget" selv av en bruker her inne. Vil veldig gjerne vite om andre har kjent meg igjen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjenkjent noen, men er litt redd typen skal titte innom, og siden jeg skriver endel om vårt forhold ville han kjent meg igjen med en gang. Hadde ikke vært noe hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gjenkjent noen' date=' men er litt redd typen skal titte innom, og siden jeg skriver endel om vårt forhold ville han kjent meg igjen med en gang. Hadde ikke vært noe hyggelig.[/quote']

Da er det kanskje mye som tyder på at du har lagt ut mer enn du burde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men det ville ikke vært så farlig. Håper uansett at vedkommende ville sagt fra via PM - i alle fall hvis det var noen som kjente meg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke kjent igjen noen, men jeg har blitt gjenkjent sjøl - av Revetispa - og det var bare koselig det. Vi gikk og tok oss en kopp kaffe og var fornøyd med det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg ble avslørt en gang for lenge siden... Ikke det at jeg brydde meg så veldig, men det var jo litt irriterende da! Må forøvrig sies at dette er en gammel venn som kjenner meg godt. Kanskje for godt!? :wink:

Ellers så "avslørte" jeg Mr.Mann_ temmelig raskt da han begynte her, hehe. Og han meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...