Gå til innhold

Har du gjenkjent andre brukere?

Har du gjenkjent/avslørt andre brukere noen gang?  

1. 1. Har du gjenkjent/avslørt andre brukere noen gang?

• Ja
      19
    • Nei
      30
    • Kanskje
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er at brukere bli "avslørt" jeg- altså hvor mange som har oppdaget hvem andre brukere er Irl.

Selv har jeg ikke gjenkjent noen ennå - heldigvis. Men man vet jo aldri om en selv da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboen til mamma er i slekt med en vi har "avslørt" som brud på bryllupssidene...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har iallefall avslørt gamle brukere i ny forkledning! :ler:

Skrevet

Nei jeg aner ikke hvem noen brukere her inne er i virkeligheten, men så interesserer det meg egentlig ikke særlig mye heller. Ikke å avsløre gamle brukere i ny drakt heller... For min del må folk gjerne begynne på nytt hvis de føler behov for det.

Jennifer

Gjest optimist!
Skrevet

Ja. Har gjenkjent en bruker. Vet ikke om vedkommende har gjenkjent meg. Vi kjenner hverandre ikke så godt egentlig.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Men så leter jeg ikke etter kjente heller.

Skrevet

Nei, jeg har ikke gjenkjent noen brukere her - men jeg har jo fundert litt på det noen ganger, når det er brukere som minner meg veldig om folk jeg kjenner IRL. Men som sagt, har aldri "avslørt" noen selv. Spent på om det er noen her som har gjenkjent meg... :wink: Det tror jeg neppe.

K

Skrevet

Jeg har ikke gjenkjent noen fra RL. Kan selvfølgelig være noen som har gjenkjent meg (???), men det vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Jeg har ikke avslørt noen! Tenker heller ikke over om noen her inne kan være noen jeg kjenner i RL, så mulig naboen er her inne uten at jeg har lagt merke til det.

Tror jeg vet om noen brukere som har skifet nick, uten at jeg tenker særlig mer over det.

Skrevet

Tror ikke jeg har avslørt noen - annet enn at jeg gjenkjenner personer som har andre nick på andre nettsteder. Man trenger vel ikke å 'gjørs på' men noen skriver jo så detaljert at det er umulig å ikke kjenne dem igjen om man kjenner dem. Men jeg ser ikke det helt store problemet med at man skal bli gjenkjent forsåvidt.

Vet ikke om noen har gjenkjent meg - ikke usannsynlig at det har skjedd for jeg skriver vel en del ting om meg selv. Det er fordi det ikke spiller noen rolle om folk kjenner meg igjen eller ikke.

Gjest sexysadie
Skrevet

Har funnet ut av flere brukeres id, men holder kjeft av respekt.

Skrevet

Har ikke kjent igjen noen, men ettersom jeg har vært på treff flere ganger sier det seg selv at jeg ikke ser det som noen stor tragedie om noen finner ut hvem jeg er.

Skrevet

en...ble litt paff for vi møttes også sa h*n akkurat noe jeg hadde lest inne på sidene her som h*n hadde skrevet..Også spurte jeg:

ehh...du...chatter du inne på kg???

ehh...joda...også var vi ferdige med det liksom...

Skrevet

Jeg har ikke gjenkjent noen.

Men etter å ha vært på treff så vet jeg ihvertfall hvordan noen ser ut. :wink:

Jeg prøver å unngå detaljer og intime betroelser i tilfelle noen plutselig gjenkjenner meg. Prøver spesielt å unngå samliv og seksualitet. Mulig jeg er pysete. :roll:

Norge er et utrolig lite land, egentlig.

Tror ikke alle tenker over at alle kan lese det de skriver.

Skrevet

Datteren min ble kjent med en voksen venninne av naboen vår. De surfet litt på nett sammen, og hun brukte samme nicket et annet sted som det hun hadde her på KG. Jeg sa til sambo at jeg lurte på om hun kanskje var på KG, også måtte jo selvfølgelig han begynne å snakke om KG da vi traff henne :ler: Vel, så da avslørte vi oss for hverandre - og det var veldig hyggelig det, og vi har truffet hverandre flere ganger senere også :D

Også har jeg jo vært på treff, så jeg vet jo hvem noen av trønderne er også da :blunke:

Jeg skriver ingenting her inne som det er farlig om andre vet om meg, så det er ingen krise om noen jeg kjenner oppdager meg her inne. Men det hadde jo vært OK å vite om det hvis noen kjenner meg igjen da :D

Skrevet

Nei.

Men jeg vet om en, som er bruker her, men hun er den typen som ikke vil finne på å skrive slik at hun blir gjenkjent.

Men jeg følger heller ikke med, er for surrete og lite konsekvent til å fotfølge brukerne og legge merke til hver detalj... kanskje fordi det ikke er så interessant.

Skrevet

Har blitt gjenkjent av en jente som gikk i parallellklassen min, og så har jeg kjent igjen to ut fra bilde da de har link til hjemmesiden i signaturene sine. Men det er flere av vennene mine i IRL som vet at jeg er på KG, så kanskje de er her selv?

Skrevet

Jeg har funnet igjen et par, men jeg har en stygg følelse av at det er fler som kjenner igjen meg enn de jeg kjenner igjen... Men nå har jeg jo aldri lagt opp til å være veldig hemmelig heller, da.

Skrevet

Næ, har ikke kjent igjen noen! men jeg har stusset et par ganger, men funnet ut at de ikke er den jeg tror de er. Og det spiller liten rolle, egentlig. Og om noen finner ut hvem jeg er? Tja, mulig det er jeg som er lite spennende, men jeg har i grunnen så lite å skjule!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...