Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Kan man på en enkel måte redigere bilder på pc'en? Hvilket program trenger jeg da - og hvor finner man det? Kan man endre på farger og sånn - få svart hvitt bilder- eller i brunnyanser? ....eller bare i helt sprø farger om man vil det? Er det generelt vanskelig å redigere bilder og få de litt kunstneriske?
Retz Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Jeg bruker Photoshop til all billedredigering, men programmet er dyrt og det er mye å sette seg inn i. Irfanview er imidlertid et bra alternativ hvis du er helt blank på dette området, et brukevennlig program som er gratis å laste ned: http://www.irfanview.com/
Crazee Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 No finst det jo mange alternativ til Photoshop, i mange prisklassar - inkludert gratis (T.d. GIMP og Pixia for å nemna to.) PaintShop Pro kostar litt, men til gjengjeld finst det mykje tips og kurs til dette på internett. Men IrfanView er å anbefala å lasta ned uansett - eg brukar det ofte eg, i tillegg til PhotoShop.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå