mari på landet Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Hei! Vi ønsker anbefaling av gode serier vi kan kjøe på dvd. Har sett bl.a. house, band of brother, prison break, the pasific, frustrerte fruer, greys antomy m.m. Noen forslag til noe, som ikke er veldig guttete eller jentete...??
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Er flere tråder nylig som tar for seg serier. Bare å lete.
Rainbow Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Criminal Minds og Medium! To relativt nye serier (særlig den siste) er Fairy Legal og Franklin & Bash! De er så nye at de ikke er på dvd ennå, men. Nedlastning er jo også bra! :-)
HedvigR Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Jeg slenger meg på Dexter og Criminal Minds!! 1
mari på landet Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2011 Criminal minds og medium har vi sett. Dexter, hva går det ut på?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Ice Road Truckers Boy Meets World Roseanne The Practice Futurama Mantracker I shouldn't be alive Er noen av de jeg kommer på i farten...
Chiyo Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Hei! Vi ønsker anbefaling av gode serier vi kan kjøe på dvd. Har sett bl.a. house, band of brother, prison break, the pasific, frustrerte fruer, greys antomy m.m. Noen forslag til noe, som ikke er veldig guttete eller jentete...?? Nip/Tuck! Jeg ser nå på den siste sesongen. Du vil ikke angre. Du finner ikke bedre.
FoxyFish Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 True Blood! Jeg gleder meg som en helt til sesong fire setter i gang.
HedvigR Skrevet 26. juni 2011 #13 Skrevet 26. juni 2011 Dexter handler om en Dexter Morgan som jobber som blodsprutanalyst i politiet, og på fritiden er seriemorder. Han velger ofre utifra "the code", som han har lært av sin far, det vil si han bare dreper folk som "fortjener" det, altså mordere. Samtidig prøver han å balansere dette med å leve et normalt familieliv Høres kanskje litt sykt ut, men er en fantastisk serie! 4
Ragg Skrevet 18. juli 2011 #15 Skrevet 18. juli 2011 Nip/tuck, True Blood, Sons og Anarchy, Rescue Me. Eeeeeelsker disse seriene <3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 Breaking Bad - fantastisk serie Klovn - om du liker slik humor. Frem t.o.m serie 4 er det meget bra, etter det går det litt over alle hauger, slik som filmen "Klovn - The movie" Nurse Jackie - kjekk underholdning Modern Family - beste komiserie jeg har sett The Big C - kjekk dramaserie Six Feet Under - fantastisk serie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå