AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Har kjøpt nye sko,men synes de ser store ut. Er sneakers. Får en fing mellom hælen og skoen, men de er noe større fremme. Er redd for at et nr mindre kan bli for små. hva tror dere?
CoffeeCup Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Har kjøpt nye sko,men synes de ser store ut. Er sneakers. Får en fing mellom hælen og skoen, men de er noe større fremme. Er redd for at et nr mindre kan bli for små. hva tror dere? Hvordan er de å gå med da? Kjipper de? Hvis de gjør det, er de for store, og det er ikke bra for fotstillingen når du går, som igjen kan spre seg til knærne. Så da er det bedre å gå ned en strl. Noen merker har også halve størrelser, kanskje du kan gå ned en halv strl? Jeg er 38,5 og hverken 39 eller 38 fungerer på meg, så jeg kan bare kjøpe sko som har halve strl.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Ts her. Nei de sitter bra på. Burde hatt 37.5, men det sto mellom 37 og 38,så da tok jeg 38. Er kjøpt på nett så er redd 37 er for lite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå