AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Hei alle! Jeg er ei jente på 30 som har lyst til å lage en blogg om sex. Jeg har nemlig lyst til å skrive om det som er kjipt og bra med sex sånn at vi jenter kan innse at det meste faktisk er ganske normalt selv om det er litt flaut. Har ikke funnet navn på bloggen ennå men jeg lurte på om dere kan hjelpe meg med temaer? Har du lyst til å lese om flaue historier eller om ting som har fungert? Har litt lyst til å skrive om tenårene mine, da jeg utforsket litt, og jeg lurte på om dere hadde lest noe sånt? Jeg tror kanskje det hadde vært gøy å lese om hvor morsomme og rare vi var som tenåringer da vi ikke skjønte noe som helst Ingen planer om å bli Flinkepiker.org for jeg har mest lyst til å lage en sexblogg for voksne. Håper dere kan gi meg noen innspill og tanker om hva DU har lyst til å lese om. Stor klem fra Lissies
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Det jeg syntes var kulest med Flinke Piker var at det var uhøytidelig og kjente meg igjen. ok de var unge, men jeg kjente meg ihvertfall igjen i pinligheten som gjerne oppstår under sex når du er ung og uerfaren. Gi oss en link når bloggen er opprettet da!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Min mening er at det er kjekkest å lese om flaue ting. Jeg blir så glad når jeg får tenke "å, det var ikke bare meg!". Er dere andre på Kvinneguiden enige?
Gjest Katten. Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Min mening er at det er kjekkest å lese om flaue ting. Jeg blir så glad når jeg får tenke "å, det var ikke bare meg!". Er dere andre på Kvinneguiden enige? Ah, kvinner er herlig usikker i senga <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå