AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Hjelpe meg,hvor gamle tror dere folk er her inne? 14? Den artikkelen hadde hørt hjemme i et fjortisblad. Kom med noe vettugt!!!!!!!! 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Du fikk et pluss fra meg, for det er jeg enig med deg i.
Gjest Consensio Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Hvorfor leser dere disse artiklene? Har sluttet med det for evigheter siden...det er like stor sjans for at jeg skal lese en av disse artiklene som at jeg går på butikken for å kjøpe Topp eller et annet fjortisblad
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Hvorfor leser dere disse artiklene? Har sluttet med det for evigheter siden...det er like stor sjans for at jeg skal lese en av disse artiklene som at jeg går på butikken for å kjøpe Topp eller et annet fjortisblad Ts her. Det er sjelden jeg leser disse artiklene..men så så jeg den overskriften så tenkte jeg det kan ikke være mulig! Jeg måtte rett og slett sjekke om artikkelen var like døll som overskriften og det var den jo :gjeiper: Det er greit nok med carrie bradshaw-inspirerte artikler i ny og ne, man kan vel ikke forvente mer på Kg, men denne artikkelen tok kaka. Jeg blir litt flau. Men nå er det slutt,skal aldri mer lese en artikkel på kg
Meadow Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 En intetsigende artikkel... som de fleste av KG-artiklene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå