Gjest fenre Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Jeg er en mann i 30-årene som (på grunn av et særdeles lite tiltrekkende utseende) aldri har hatt sex (eller noe særlig annen fysisk kontakt heller med det annet kjønn). Men behovet for og lengselen etter slik kontakt er der selvfølgelig, og har jo ikke akkurat blitt mindre heller etter som tiden har gått. Nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke vet om jeg holder ut å vente lenger på noe som sannsynligvis aldri kommer til å skje; at jeg skal finne meg en kjæreste, en dame som faktisk har lyst til å ligge med meg. Jeg har for så vidt i lengre tid tenkt på å kjøpe sex, men ikke gjort det enda, både fordi jeg ikke trodde noen ville ha sex med meg selv mot betaling, og fordi jeg jo helst vil at følelser og nytelse skal være gjensidig. Men nå har jeg via Internett kommet i kontakt med en dame som er villig til å ha sex med meg mot betaling, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fristelsen er stor, enormt stor, men samtidig føles det ikke riktig å skulle gjøre det. Er her noen som har noen råd å gi, noen tanker, eller kanskje erfaringer, å dele?
waco Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Av en eller annen grunn bli alle linker til sider som kan hjelpe på ditt problem slettet.....? Reis heller utenlands, i land hvor timelønnen din tilsvarer månedslønnen til andre blir det lett å få kuse.... Kvinner er de mest materialistiske vesen på jord... Benytt deg av det! Alle millionærer har elskerinner, ... er du rik og dverg sprer damer bena for deg..... Lat som du er rik, og vift med penger, fortell at du skal bygge hus til dem og kjøpe fine biler... De skal få uendelig med klær bare for å brife for venninnene sine, og du kan selv velge stilling. Det aller beste trikset for å få dame må vel være at du har andre damer gående etter deg...kvinner er som flokkdyr. Ikke glem statistikken, 20 % av alle gutter ligger med 80 % av alle damene...hvorfor? Fordi de 80 % gjør det vel, man kan ikke diskutere kvinners seksualbehov for den kan ikke defineres. Kvinner har ikke kåtskap slik som oss menn, de hengir seg til begjær for velstand og trygghet.... Møt dem i en ørken, da kan du kjøre anal for et glass cola. Eller ta dem med på danskeferja, kjøp en bluse eller gave, og jenter føler seg forpliktet til sex, maset etterpå tar de med venninnene sine allikevel, så det slipper man også.... Knull damer som har type.... alle jenter kjeder seg i senga...husk at du bor i det landet i verden hvor flest damer er utro!! Det er som å vinne jackpott for oss gutta... =) Ifølge aftenposten koster en sugetur 300...er du flink til å prute så ta med en venninne, be venninnene lære deg opp, lag en kvittering og send den til sosialen...! Waco
Gjest F-16 Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Waco, det er nok mye rett i svaret ditt her Men også en særdeles kvinnediskriminerende framstilling da :fy: Nå var det vel igrunne ikke det som skulle diskuteres.... Fenre, hva med en kontaktannonse der du skriver hvordan tingene ligger ann, og søker etter en livsledsager? Kanskje kan du få napp der. Det er absolutt mye mer enn det ytre som teller i et forhold. En pen "innside" er gull verdt :D
Nusse Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Javel Waco, så enkelt er vi altså satt sammen! Kvinner begjærer intet annet enn penger, menn lever bare for sex!
waco Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 F-16, kan hende du leste en annen tekst enn meg, men for meg så det ut som fenre gjerne ville snakke ut om hvorfor kvinner er så møkkavanskelige. Jeg er ikke sikker, men la oss spørre fenre om han har hørt " En pen "innside" er gull verdt? Hvor mye verdt er det egentlig når man er jomfru som tredveåring? Nei, det er på tide å diskutere årsakene til problemene og ikke bare problemene.
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Vi norske damer vil ha pene menn i sengen så d hjelper ikke å vifte med penger nei. Deler av innlegget er slettet, unødvendig kommentar. Remyline -Moderator-
Gjest F-16 Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Ja Waco, kanskje leste jeg en annen tekst enn deg. Jeg leste om en som egentlig ønsket seg sex med en person som han hadde følelser for og som hadde følelser for ham. Jeg foreslo kontaktannonse fordi han da kan bli kjent med en eventuell partner som den han er, ikke som det utseende han har. Kanskje kan han på den måten finne noen som han opplever gjensidig kjærlighet med, som han etter hvert kan få seksuelle erfaringer sammen med. Jeg kan imidlertid skjønne at en jomfrumann i 30-årene vurderer å kjøpe sex. Det må han gjerne gjøre for meg, så lenge den han kjøper av er oppegående og vet hva hun gjør/ velger det selv.
Gjest fenre Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 "En pen innside er gull verdt" - jo da, har hørt utallige versjoner av den. Problemet er bare det at når gullet er pakket inn i en kuruke så velger en gjerne å holde litt avstand likevel. Men det er da helt naturlig at både menn og kvinner setter krav til utseende hos en partner, også jeg som selv ser helt for jævlig ut og er rimelig desperat hopper ikke på hva som helst som eventuelt måtte by seg frem. Så det var overhodet ikke meningen å klage over at damer er vanskelige og kravstore. Problemet mitt ligger i om jeg når jeg ikke er i stand til å finne meg en partner på "normalt" vis bare skal godta at mitt liv kommer til å bli i sølibat, eller om jeg skal gripe den kanskje unike sjangsen jeg nå har til å få ha sex med en deilig og villig dame som er villig ene og alene fordi hun tjener masse penger på det. Hvis jeg griper sjangsen, så vil jeg sansynligvis få mitt livs største opplevelse. Men det er de følelsesmessige og ikke minst etiske problemstillingene som får meg til å nøle. Vil jeg etterpå bare føle meg skamfull og ond for å ha utnyttet et annet menneske for min egen nytelses skyld? Vil de følelsesmessige ringvirkningene av å kjøpe sex bli verre enn frustrasjonen over utilfredsstilte behov?
waco Skrevet 16. november 2003 #9 Skrevet 16. november 2003 Slik jeg ser det er det eventuelt damene som tar betalt som utnytter deg. Så du trenger ikke være redd for å være overgriper. Som nevnt har kvinner sine kriterier for hvem dem har sex med, siden det er noen flere gutter enn jenter i aktuell alder er det ikke rart at kvinner utnytter den lille forskjellen. Dersom du er redd for å oppsøke en hore kan du gjøre en mellomting... nemlig horerollespill som fungerer på mange utesteder omkring Jernbanetorget i Oslo... ved de fleste barene sitter det enslige damer..det er horer som ikke gidder stå ute i regnet, fordelen med å pule horer på utesteder må vel være at det ser penere ut, mindre sjeananse for omgivelsene og man merker ikke forskjellen fra virkeligheten...for den er jo til hva en gjør det til selv... Mange av horene er mer desperate for livet sitt enn det du er, det er derfor de vil oppsøke deg... Det eneste du behøver å gjøre er å sette deg ved siden av ei dame og bestille fanta, bestiller du en til henne så setter hun seg på fanget ditt, og da skjønner du at saken er i boks. Waco ps, kondomer får man gratis av sprøytebussen.
Nøste Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 Han fårtjener appsolutt ett bra sex liv som åss alle andre , ser ikke noe galt i at han kjøper sex . Men hvist han kan komme ut å finne noen som er mer lik han , får det er det inndre som teller , det er ikke bare utsende. Men vi kvinner er jo litt kresne da . Det må jo være noen der ute ute han kan finne .
VesleBråka Skrevet 18. november 2003 #11 Skrevet 18. november 2003 Går det ikke å flikke litt på kuruka da? Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men hvis du steller deg på håret, har pene klær, lukter godt og er ren, har gode manerer, er sosial og morsom så nekter jeg å tro at du er så gørrstygg at folk løper når de ser deg. Du er kanskje aller mest usikker på deg selv? For det gjør deg nemlig mest uattraktiv. Jeg sier ikke at du skal shoppe på nederste hylle, men kanskje prøve å flørte litt med de jentene som ikke er aller penest, kanskje en med litt dårlig selvtillit? Som blir voldsomt glad for oppmerksomhet fra en morsom og hyggelig fyr? Hvis du vet at du ikke befinner deg i de øverste divisjoner selv, så må du innrette deg på å spille i den divisjonen du hører hjemme.. og kjærlighet, lykke, glede og erotikk er ikke avhengig av utseende, selv om det kanskje høres ut som en klisje.
Tusenfryd Skrevet 18. november 2003 #12 Skrevet 18. november 2003 Jeg synes både F-16 og Veslebråka har gode svar til deg. Sannsynligheten for at du likevel velger Wacos løsninger er nærliggende - uansett, jeg ønsker deg lykke til. Jeg håper at du velger en løsning som du føler deg tilfreds med.
Gjest fenre Skrevet 21. desember 2003 #13 Skrevet 21. desember 2003 Ja, så ble det til at jeg gav etter for fristelsen. Møtte dama på hotell og tilbrakte noen timer sammen. Det var utrolig deilig, men ikke helt som jeg hadde forventet. Tror jeg var så nervøs at jeg ble litt følelsesmessig nummen og ikke helt var i stand til å ta innover meg hva som skjedde. Nummenheten fortsatte enstund etterpå, men etter et par dager våknet jeg opp og begynte å forstå hva jeg hadde gjort. Jeg begynte å tenke på henne; på hvordan hun hadde opplevd det, på hvorfor hun gjorde dette, hvordan hun følte. Gikk inn i en ganske dyp depresjon, fikk ikke sove om nettene, så for meg at hun gråt og hadde det helt for jævlig, at hun forbannet meg for å ha bidratt til å gjøre livet hennes til et helvete. Tenkte at jeg bare måtte finne meg et høyt hus å hoppe fra før jeg rakk å gjøre mer skade, men at jeg først måtte kontakte henne og si unnskyld. Men etter noen dager begynte jeg å tenke at vi bor jo i et velferdssamfunn med økonomiske støtteordninger gjennom arbeidsledighetstrygd og sosialkontor, vi bor i et land hvor ingen MÅ prostituere seg for å ha penger til livets opphold (medmindre man er narkoman, hvilket hun ikke er), så når hun likevel hadde valgt å tjene penger på å selge seksuelle tjenester så kan hun da umulig synes at det er SÅ ille som jeg hadde fryktet. Så nå er jeg bare veldig forvirret: Har på den ene siden fremdeles fryktelig dårlig samvittighet for det jeg gjorde mot henne. Men tenker på den andre siden at hun gjør da dette frivillig, og har kjempelyst til å møte henne igjen. Skulle ønske jeg aldri hadde kommet i kontakt med henne, aldri hadde fått muligheten til å treffe henne, men bare hadde fortsatt å leve med frustrasjonen over mine utilfredsstilte behov. Hadde vært mye bedre enn den forvirringen og skyldfølelsen jeg nå må leve med.
waco Skrevet 21. desember 2003 #14 Skrevet 21. desember 2003 Fenre, det er bare i noen dager dette skjer..... Etterhvert kommer du til å irritere deg mer over at kvinner faktisk beriker seg på ensomme skjebner... Man skal ikke lenger enn til gårsdagens Vg før det sto en dansk undersøkelse som viste at 14 % av danske unggutter har gått til prostituerte rett og slett fordi de får avslag av jenter. Men det er ikke slik at kvinner ikke har sex. Kvinner er faktiske så selektive med valg av partnere at de faktisk muliggjør denne rasismen vi ser i samfunnet og som virkeliggjør prostitusjon. Det er tragisk at kvinner kan holde på sånn, denne svindelen som er satt i system og kalles med enkle ord, kostbarhet som er å få gaver, og nedverdighet som er å få penger...! Det er jo to sider av samme sak. Hvis det var sant at kvinner var så omtenksomme og greie for andre mennesker, hvorfor har kvinner den vannvittige forakten for prostituerte og deres kunder, det er jo soleklart at her beveger vi oss fra at kvinner besitter seksualmakten til at menn kjøper denne seksualmakten. Waco Det går bedre neste gang....
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #15 Skrevet 21. desember 2003 Slapp av, mann, hun visste vel akkurat hva hun gikk til og gjorde det helt frivillig? Du har jo ikke voldtatt vedkommende og hun fikk det hun ville ha; nemlig penger. Du har ikke utnyttet henne noe mer enn hun utnyttet deg.
Gjest Abelone Skrevet 21. desember 2003 #16 Skrevet 21. desember 2003 Nå snakker jeg ut fra mitt eget ståsted. Jeg skule ønske du tok dine innerste følelser på alvor, og avstår fra denne type handlinger. Har du tenkt på hva som kan skje om du plutselig møter ei som du finner samhørighet og glede sammen med. Da vil kanskje disse opplevelsene som du har hatt med ei prostituert være med å ødelegge for dere. Din dårlige samvittighet for det hele vil sikkert følge deg videre, selv om du finner en måte å begrave den på i perioder. For min egen del ville jeg ikke klart å leve med en mann som jeg visste hadde gått til prostituerte. Selv om det var lenge før min tid. Det sier noe om verdiene til dette mennesket, og jeg ville ikke kunnet respektere det. Se på det som et feiltrinn. Bruk kreftene til å bygge deg selv opp, stell deg, oppsøk nye miljøer, bruk dine beste egenskaper.... så håper jeg du lykkes i å finne en kjæreste. En prostituert kan ikke være det for deg, og det er vel det du søker? En som elsker deg..?!?
waco Skrevet 21. desember 2003 #17 Skrevet 21. desember 2003 Abelone....problemet her er at man er jomfru til man er tredve og aller mennesker har etter FN-konvensjonen rett til et seksualliv.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #18 Skrevet 21. desember 2003 Abelone....problemet her er at man er jomfru til man er tredve og aller mennesker har etter FN-konvensjonen rett til et seksualliv. Gjelder det også pedofile og nekrofile Waco? Jeg påstår ikke at Fenre er hverken pedofil eller nekrofil. Mitt innlegg har kun som formål å teste holdbarheten av Waco's påstand.
Gjest Fighter Skrevet 21. desember 2003 #19 Skrevet 21. desember 2003 Fenre, jeg skjønner at du har et dårlig selvbilde pga utseende ditt, men det er da ikke sikkert du ser så ille ut som du selv tror? Jeg hadde også veldig lav selvfølelse, helt til jeg fant min kjære. Da var jeg også nesten sjokkert over at noen kunne være forelsket i meg. Men det var/er han. Jeg har aldri vært spesielt pen, men han synes jeg er vakker. Skjønner du poenget mitt? Selv om du ikke har hatt damer før betyr ikke det at det er noe galt med deg? Ta tiden til hjelp. Det er en klisje at kjærligheten kommer når man minst venter det, men jeg tror det er noe i det. Tilgi deg selv for at du betalte for sex, men ikke gjør det om igjen. Lykke til!
Gjest Poirot Skrevet 21. desember 2003 #20 Skrevet 21. desember 2003 Abelone....problemet her er at man er jomfru til man er tredve og aller mennesker har etter FN-konvensjonen rett til et seksualliv. Tull og tøys. Med ganske mange vekttall i menneskerettigheter må jeg si at dette er feil. Hvor mener du at dette står, så kan jeg oppklare misforståelsen for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå