AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Jeg våknet idag med en ubehagelig følelse på tannkjøttet. Det er "helt øverst" og det føles ut som jeg har blåmerke. Smerten er ikke nær tanna, men lengre opp enn det. På en måte der tannkjøttet slutter. Plutselig kan det være utrolig ubehagelig, men ikke vondt. Så går det over, og så begynner ubehageligheten igjen. Litt av og på. Det er ikke rødt eller hovent. Det er oppfor hjørnetanna mi. Noen som veit hva dette er?? Litt ubehagelig når jeg smiler også! Takk for svar!
Bloodflowers Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Hmm. Det kan være at du har fått en lokal betennelse. Hvis den vonde følelsen vedvarer ville jeg gått til tannlegen for en sjekk. Når det er sagt, kan det også være at du har slått deg selv i søvne eller gjort noe annet i søvne som gir deg den vonde følelsen, i og med at du våknet med smerten som sagt, hvis smerten ikke går over, oppsøk tannlege kun for sikkerhetsskyld håper det ordner seg og lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Har det nøyaktig det samme, gjør sykt vondt for meg. på høyre siden. Hvis jeg tar på det gjør det sykt vondt.. har det gått over for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå