aline Skrevet 17. november 2003 #21 Del Skrevet 17. november 2003 I utgangspunktet så ønsker jeg ikke en slik kalender i mitt hjem fordi jeg syns det er harry og "ikke i nærheten av min stil"!! På den annen side, så har jeg dårlige dager hvor jeg føler meg styggere og tjukkere en disse halvnakne damene på kalenderen. De dagene føler jeg meg veldig lett "ikke bra nok", og de dagene kan det såre meg veldig dersom kjærsten "må" ha en slik en hengende der jeg ser hva han liker å se på. Og siden jeg har mine usikre sider selv, så kunne jeg også funnet på å være sammen med en som har litt usikre sider om seg selv også. Og da er det viktigere med hensyn til den man er glad i. (man trenger ikke være usikker og klagete selv om man av og til er usikker på om man er bra nok, ingen ville tippet på at jeg f.eks sliter med det, de som vet det, har blitt overrasket over at jeg kan funke slik. Så man er mer spaltet en som så.) (bare for å skyte inn noe for meg viktig i en diskusjon om usikkerhet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 17. november 2003 #22 Del Skrevet 17. november 2003 Hva er det med disse mannfolkene? Typen har nå mast i to dager om å få kjøpe den kalenderen av Kylie.. Hvorfor i all verden skal han ha en kalender med en halvnaken dame på? Uansett om jeg sier at det får meg til å føle meg dårlig og flau om min egen kropp så skal han absolutt ha den.. Om han ikke får den så elsker jeg han ikke nok e.l. Grrrrr..... :evil: So what ? Det er en K-A-L-E-N-D-E-R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. november 2003 #23 Del Skrevet 17. november 2003 So what ? Det er en K-A-L-E-N-D-E-R Ikke sant??? Dette blir bare for dumt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2003 #24 Del Skrevet 17. november 2003 ...m e d n a k n e d a m e r m e d f l o t t e k r o p p e r.... Når en part i ett forhold sliter med det, hvorfor er det da den som sliter som skal føye seg og innfinne seg med at siden det kanskje er litt "tull" å bry seg om, så får hun bare finne seg i de vonde følelsene? (for vonde følelser er vonde uansett hvor mye tull det er å ha dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. november 2003 #25 Del Skrevet 17. november 2003 Fordi det finnes grenser for hvor mye hensyn jeg gidder vise folk m såre følelser......men jeg snakker for meg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2003 #26 Del Skrevet 17. november 2003 Chimp: Jepp, og som du sier lenger oppe, du ville heller ikke vært sammen med en som var usikker på seg selv, så da støter du jo heller ingen. Men når man da har en partner som har litt usikre innslag innimellom, så synes jeg man bør ta hensyn til det, fordi man vel ikke ønsker å såre sin kjære, eller gjøre vedkommende mer usikker. Men jeg snakker bare for meg også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #27 Del Skrevet 17. november 2003 Hvis jeg hadde en kjæreste, så ville jeg aldri aldri gjort noe som jeg visste ville såre ham. Tror jeg. I hvert fall ikke hengt opp en kalender med vakre menn, selv om det ikke hadde noe med ham å gjøre.... noen mennesker er bare ego! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. november 2003 #28 Del Skrevet 17. november 2003 ...m e d n a k n e d a m e r m e d f l o t t e k r o p p e r.... Når en part i ett forhold sliter med det, hvorfor er det da den som sliter som skal føye seg og innfinne seg med at siden det kanskje er litt "tull" å bry seg om, så får hun bare finne seg i de vonde følelsene? (for vonde følelser er vonde uansett hvor mye tull det er å ha dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #29 Del Skrevet 17. november 2003 he he he Tromsøtyper er da kalenderen som burde befinne seg i alle kvinnehjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå