Gå til innhold

Grrrr.. Mannfolk


Dina_

Anbefalte innlegg

Hva er det med disse mannfolkene? Typen har nå mast i to dager om å få kjøpe den kalenderen av Kylie.. Hvorfor i all verden skal han ha en kalender med en halvnaken dame på?

Uansett om jeg sier at det får meg til å føle meg dårlig og flau om min egen kropp så skal han absolutt ha den.. Om han ikke får den så elsker jeg han ikke nok e.l.

Grrrrr..... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboer ville aldri funnet på noe sånt, men derimot jeg kan være troende til å henge opp litt av hvert... :lol:

Da jeg fikk tilbud om å overta kalenderen "Tøffe Tromsøtyper" av en venninne - truet han med å finne på noe tilsvarende da jeg nevnte det "sånn tilfeldig"... (kalenderen var veldig fin). Jeg lot det ligge - orker ikke ha huset fullt av halvnakne fremmede på veggene. Det holder lenge at en venninne fyller postkassa mi med postkort av halvnakne unggutter... - som jeg ikke henger opp...

Du får bestille et eksemplar av "Tøffe Tromsøtyper" - tenker pipa får en annen låt da...

(Er du sikker på at du ikke har den, at det kanskje er derfor han gjerne vil ha Kylie-kalenderen..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må han mase på deg, kan han ikke bare kjøpe den og henge den et sted du ikke ferdes? På jobben for eksempel...

Litt barnslig å være så innmari på tuppa etter en kalender òg da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen mann er en mann som har kommet seg forbi stadiet der behov for halvnakne og nakne damer på veggene dominerer. De som har dette behovet er fremdeles bare en guttunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen mann er en mann som har kommet seg forbi stadiet der behov for halvnakne og nakne damer på veggene dominerer. De som har dette behovet er fremdeles bare en guttunge.
hvorfor det..

er man ikke voksen bare fordi man liker å se på pene ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor det..

er man ikke voksen bare fordi man liker å se på pene ting

Man kan like å se på pene ting. Men man pryder ikke veggene med noe som partneren ikke føler seg komfortabel med. Det vitner om mangel på respekt.

Gutter i tenårene pleier som regel ha masse puppedamer på veggene. Dette pleier de vokse av seg da de får tilgang på dette. Om man ikke klarer vokse det av seg, kan man i det minste fortrenge denne lysten i respekt av den man velger å dele livet sitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan like å se på pene ting. Men man pryder ikke veggene med noe som partneren ikke føler seg komfortabel med. Det vitner om mangel på respekt.

Gutter i tenårene pleier som regel ha masse puppedamer på veggene. Dette pleier de vokse av seg da de får tilgang på dette. Om man ikke klarer vokse det av seg, kan man i det minste fortrenge denne lysten i respekt av den man velger å dele livet sitt med.

ja jeg er enig i at man bør respektere partneren..

men hvis det er ok for partneren og man velger å ha det på veggen kan man vel ike akkuart kalles guttunge for det vel..

mens selv fortetrekker jeg å ha andre bilder hengende på veggen i stua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

La ham bare henge opp kalenderen av Kylie.

Han vil jo aldrig være god nok til å komme ned i trusa på henne alikevel, men må nøye seg m deg.... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hva er det med disse mannfolkene? Typen har nå mast i to dager om å få kjøpe den kalenderen av Kylie.. Hvorfor i all verden skal han ha en kalender med en halvnaken dame på?  

Uansett om jeg sier at det får meg til å føle meg dårlig og flau om min egen kropp så skal han absolutt ha den.. Om han ikke får den så elsker jeg han ikke nok e.l.  

Grrrrr.....  :evil:

Tja, kan han ikke få lov til å kjøpe den da? Synes ikke det er så ille...? Men kommentaren om at du ikke elsker han hvis han ikke får lov til å kjøpe kalenderen var temmelig barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: alinekjærsten har ViMenn-kalendern hengende hjemme i leiligheten sin!! Også fullstappa av halvnakne damer med store pupper.

Han skal få kose seg med den så lenge han bor alene, men dersom han skal bo sammen med meg en gang, så får han ha slikt enten "på jobb" (kjører taxi da, så det blir vel litt vanskelig..) eller dersom han har ett eget arbeidsrom/garasje el hvor det stort sett kun er han som vanker.

JEG har nemlig ingen interesse av å ha kalendere med halvnakne damer i mitt hjem!!

Samme med meg, dersom jeg er nødt til å ha kalender med halvnakne mannfolk, så får jeg ha det på jobb den dagen vi evt flytter sammen!!

At han sier du ikke elsker ham dersom du ikke lar ham få lov, kan du jo bare speile tilbake til ham, og si klart ifra om at han ikke elsker deg heller, siden han tydeligvis ikke bryr seg om at det faktisk får deg til å føle deg uvel i ditt eget hjem!! (er jo like greit å være på samme stadie...) :blunke: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snu på flisa; hvis jeg hadde ønsket meg en kalender av nakne, sexy gutter (noe jeg ikke gjør), hadde det ikke nyttet av sambis å nekte meg det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde det hos meg, hadde aline-kjærsten følt seg mindre tiltrekkende dersom jeg "måtte" hatt en kalender med nakne/halvnakne menn, så hadde jeg heller tatt hensyn til ham en til mine "lyster" i forhold til en kalender.

(kan jo som nevnt bare ha den på jobben eller syrommet eller garasjen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde i utgangspunktet ikke vært sammen m en fyr som hadde vært så usikker på seg selv at han følte en sånn kalender som en trusel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig barnslig ut å mase om en slik kalender.

Heldigvis liker ikke mannen min slike kalendere, han synes det er like harry som jeg. Men han liker jo såklart pene damer, men jeg føler meg ikke det minste truet av den grunn. Om vi ser en film sammen kommenterer vi ofte hvordan skuespillerene ser ut, både mannlige og kvinnelige, uten at noen blir såret av den grunn. Han føler seg trygg nok på seg selv til å kunne si at "Johnny Depp er skikkelig flott", og jeg kan være enig med han i at Angelina Jolie er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig barnslig ut å mase om en slik kalender.

Heldigvis liker ikke mannen min slike kalendere, han synes det er like harry som jeg. Men han liker jo såklart pene damer, men jeg føler meg ikke det minste truet av den grunn. Om vi ser en film sammen kommenterer vi ofte hvordan skuespillerene ser ut, både mannlige og kvinnelige, uten at noen blir såret av den grunn. Han føler seg trygg nok på seg selv til å kunne si at "Johnny Depp er skikkelig flott", og jeg kan være enig med han i at Angelina Jolie er nydelig.

Akkurat sånn har vi det også, og sånn har jeg insistert på å ha d i tidligere forhold også, og sånn vil jeg ha det i fremtiden....Den dagen jeg skal være nødt til å legge lokk på mine meninger om andre menn, er d over og ut!

På samme måte liker jeg og syns det er interessant å vite hvem sambis syns er pene, søte, sexy....osv og om det stemmer m de jeg tror d er....ofte gjør d absolutt ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...