muesli Skrevet 11. oktober 2011 #161 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva er egentlig vitsen med et rumpebilde som er tatt fra siden? TS spurte da ikkje etter rumper frå ein spesifikk vinkel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. oktober 2011 #162 Del Skrevet 11. oktober 2011 bildet viser like fult ut stumpen. Blir ikke akkurat det samme. TS spurte da ikkje etter rumper frå ein spesifikk vinkel? Men jeg må da få lov til å spørre fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #163 Del Skrevet 11. oktober 2011 Pita27: Rumpa di var lyspunktet i dagen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 12. oktober 2011 #164 Del Skrevet 12. oktober 2011 camze.... :gjeiper: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 12. oktober 2011 #165 Del Skrevet 12. oktober 2011 Siden det ser ut til at det bare er spretne tenåringsrumper her inne, så skal jeg jaggumeg bidra med min 27 år gamle stump. Ikke like spretten, men jeg er fornøyd! hehee Og som noen andre nevnte her inne, så har jeg bare bilder av den i stringtruse for jeg eier ikke annet undertøy *poff borte* grrrr..... liker ikke *poff*.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 12. oktober 2011 #166 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Men jeg må da få lov til å spørre fordi? Men eg skjønner ikkje kva som er problemet? Er du skuffet? Ønsker du å sjå meir? Då er det bare å spørre på ein hyggelig måte, "hva er egentlig vitsen" er ikkje vegen å gå. Kva er nå egentlig vitsen med å ha ein tråd om rumpebilder uansett? Rumpa mi ser best ut i den vinkelen, ser nå ikkje vitsen i å legge ut bilde av rumpa mi som eg er misfornøyd med. Endret 12. oktober 2011 av muesli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #167 Del Skrevet 12. oktober 2011 muesli: Ikke bry deg om hun dama, har sett henne lage kvalme i andre tråder også! Baken din er deilig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 12. oktober 2011 #168 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg kan også legge ut, hvis den får plass på skjermen da Kan ikke måle seg med de andre her, men variasjon er vel bra... Min rompe, brei og diger: Må nok være anonym nå.. Den er IKKJE brei og diger! Syntes du hadde kjempe flott rumpe eg Og lekkert undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #169 Del Skrevet 12. oktober 2011 camze.... :gjeiper: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #170 Del Skrevet 12. oktober 2011 muesli: Ikke bry deg om hun dama, har sett henne lage kvalme i andre tråder også! Baken din er deilig!! Du veit at detta er et DISKUSJONSforum eller? Er forresten enig meg "hun som lager kvalme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #171 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du veit at detta er et DISKUSJONSforum eller? Er forresten enig meg "hun som lager kvalme". Hu visste no rompa si, samme faen åssen vinkel den er i da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #172 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvem i alle dager er det som kopierer bildet mitt og sender det på bloggen til søstra mi? Isåfall gir jeg faen, er stolt av rumpa mi og det er bare ei rumpe for guds skyld! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #173 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvem i alle dager er det som kopierer bildet mitt og sender det på bloggen til søstra mi? Isåfall gir jeg faen, er stolt av rumpa mi og det er bare ei rumpe for guds skyld! :D Seriøst? Hva feiler det folk egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #174 Del Skrevet 12. oktober 2011 Lurer jeg og på, men det er bare ei rumpe, jeg gir faen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #175 Del Skrevet 12. oktober 2011 Men du som gjorde det, jeg bryr meg ikke Om du hadde en baktanke med dette eller hva, vet jeg ikke, men jeg gir faan Stolt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. oktober 2011 #176 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ubeskrivelig dårlig gjort av en eller annen tosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #177 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ubeskrivelig dårlig gjort av en eller annen tosk Jepp, og det irriterer meg at jeg ikke vet hvem det er :-) Men jeg vurderer å lage et blogginnlegg om rumpa mi selv :-) så har hele Norge noe å snakke om Ei rumpe er jo ikke noe galt, akkurat som å se ei kjerring i bikini / string bikini på stranda jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. oktober 2011 #178 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hihi. Ta tyren etter hornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #179 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jepp, og det irriterer meg at jeg ikke vet hvem det er :-) Men jeg vurderer å lage et blogginnlegg om rumpa mi selv :-) så har hele Norge noe å snakke om Ei rumpe er jo ikke noe galt, akkurat som å se ei kjerring i bikini / string bikini på stranda jo! Husk å linke til bloggen isåfall! Ser gjerne mer av den stussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 12. oktober 2011 #180 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husk å linke til bloggen isåfall! Ser gjerne mer av den stussen SEFF :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå