AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Jeg bare lurer på hva dere andre som bor på bygda gjør etter jobb? Været har vært så dårlig i det siste, så på meg blir det mye surfing på nettet og lesing av bøker Dere andre da?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 lesing av bøker, surfing på nett, kafèbesøk, vasking og bikkjekos.... og masse irritering over småting fordi det er et greit tidsfordriv
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Pløyer åkeren, mater grisen, melker kua, går på bingo og basar, hører på lokalradioen, handler på sparkjop.no, hogger ved... Mye å gjøre selv om man bor på bygda. 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 velte kuer, pule sau, baksnakke og sette ut noen saftige rykter, spionere med kikkert og bruke gummistøvler 24/7 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Ta opp pianokurs over nettet, løse kryssord, lese fagbøker, høre på klassisk musikk.. Litt av hvert for å stimulere hjernen.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Høre på svenskemusikk, snuse og lage hjemmebrent. 1
Gjest Badabing Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 Drar inn til byen Kjeder meg egentlig sjelden. Leser bøker, ser filmer og serier, hører på plater, går tur med hunden, oppdaterer meg på fag, er aktiv i en frivillig organisasjon, besøker familie og venner, tar med meg kameraet og går en tur, forsøker å lære meg språk, fikser opp litt i huset, sorterer bilder, spiller brettspill.. Men sånn egentlig ønsker jeg meg å være flink i noe, ha en virkelig hobby..
Gjest odisi73 Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 Koser meg masse med dyrene,handler middag på den lokale Jokeren,baker,nyter stillheten,hører fuglekvitter,går tur,steller i kjøkkenhagen og sist men ikke minst en god bok på terassen om kvelden eller noe kjekt på tv hvis været er kjipt.
von Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 jaa! Bygdefester, råning, vennekvelder, filmkos, lese en god bok, være i stallen osv...alltids noe å finne på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå