Gå til innhold

Flere som bor på bygda?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på hva dere andre som bor på bygda gjør etter jobb? Været har vært så dårlig i det siste, så på meg blir det mye surfing på nettet og lesing av bøker :)

Dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

lesing av bøker, surfing på nett, kafèbesøk, vasking og bikkjekos.... og masse irritering over småting fordi det er et greit tidsfordriv :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Pløyer åkeren, mater grisen, melker kua, går på bingo og basar, hører på lokalradioen, handler på sparkjop.no, hogger ved... Mye å gjøre selv om man bor på bygda.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

velte kuer, pule sau, baksnakke og sette ut noen saftige rykter, spionere med kikkert og bruke gummistøvler 24/7 :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Lese Se og Hør og ta hjemmepermanent!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta opp pianokurs over nettet, løse kryssord, lese fagbøker, høre på klassisk musikk.. Litt av hvert for å stimulere hjernen.

AnonymBruker
Skrevet

Høre på svenskemusikk, snuse og lage hjemmebrent.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Drar inn til byen :P

Kjeder meg egentlig sjelden. Leser bøker, ser filmer og serier, hører på plater, går tur med hunden, oppdaterer meg på fag, er aktiv i en frivillig organisasjon, besøker familie og venner, tar med meg kameraet og går en tur, forsøker å lære meg språk, fikser opp litt i huset, sorterer bilder, spiller brettspill..

Men sånn egentlig ønsker jeg meg å være flink i noe, ha en virkelig hobby..

Gjest odisi73
Skrevet

Koser meg masse med dyrene,handler middag på den lokale Jokeren,baker,nyter stillheten,hører fuglekvitter,går tur,steller i kjøkkenhagen og sist men ikke minst en god bok på terassen om kvelden eller noe kjekt på tv hvis været er kjipt.

Skrevet

jaa! Bygdefester, råning, vennekvelder, filmkos, lese en god bok, være i stallen osv...alltids noe å finne på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...