Gå til innhold

På tide å snu...


SallyBrown

Anbefalte innlegg

Sommeren er her, med noe skiftende sommervær. Noen finværsdager har vi hatt, og jeg har måttet innrømme at kroppen ikke kommer inn i mye av de fine sommerklærne mine...

Så nå er det på tide med en snuoperasjon. Har fri hele sommeren, så håper at det skal bli enklere å snu noen vaner da. Litt bedre tid til å lage sunnere middager, komme meg på trening osv. Også håper jeg at at disse vanene sitter så godt når høsten kommer, at det ikke er noe problem å fortsette ;)

Håper denne dagboka skal gi meg et spark bak til å faktisk komme i gang. I tillegg har jeg ei lita ei sammen med meg hele sommeren, og da kan man jo ikke sitte stille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Pysepusen og Mala :)

Jeg har aldri brukt å veie meg, så aner ikke hva som er "trivselvekta". Men i følge klærne min er det en del mindre enn nå ;) Er uansett ikke så opphengt i tallet på vekta, men ønsker å bli litt mindre og stramme opp. Jeg savner rett og slett kroppen min slik den var før...

Har i dag bestilt treningsvideo,etter å ha lest mye positivt om den. Skal visstnok se resultater fort, og det trenger jeg for å holde motivasjonen oppe ;) Prøvde å linke til videoen, men det gikk ikke, så skriver den bare inn her: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Jillian_Michaels_-_30_Day_Shred/?id=LGD94213

Er 20-30 minutter hver dag, og det må jeg vel klare mens snuppa har duppen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har medlemsskap på treningssenter, men kjenner det er et stort tiltak å gå dit. Trives godt både med timer og egentrening når jeg først kommer meg i vei da ;)

Jeg er en stor godtemons, elsker søtsaker. Og dessverre har det blitt for mye av det i lang tid nå. Må innrømme at det ikke er barebare å kutte ut, men må vel bare holde ut ei stund så blir det bedre :)

Tenkte det kunne være greit å si noe om målene jeg har:

- synlig strammere kropp

- penere tall på vekta (men d bryr jeg meg minst om)

- få tilbake treningsgleden

- komme i bedre form

- sunnere kosthold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Flotte mål da! :tommelsmil:

Jeg må innrømme at siden tallene på vekta er fine for min del så gidder jeg ikke gjøre noe :fnise: Men bilringen er på vei tilbake etter avsluttet amming og mindre trilleturer, så det er vel på tide å finne på noe her også :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine mål du har! :) Helt enig i at tallene på vekta ikke er så viktige, målebåndet er jeg mye mer glad i.

Gleder meg til å følge med på hva du syns om 30 day shred programmet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på programmet jeg også. Skal gjøre det jeg kan for å følge det da, selv om jeg sikkert føler meg passe dum hvis jeg må gjøre det foran noen. Selv om det er mannen ;) Da får han hive seg med tror jeg :tunge1:

Jeg elsker is...men frøkna hjelper til med å kutte ned på isen. Det er vel den ene "godteri"-tingen hun har fått, og hun liker det veeeldig godt, så da kan ikke jeg spise mange i løpet av dagen heller ;)

Kommer til å måle meg, og skrive målene her, før jeg starter på 30 day shred. Også skal man vel måle i løpet av, og etter.

Veeeldig spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg på oppdateringer både om programmet og mål, det blir kjempespennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager siden jeg laget treningsdagbok, og jeg har ikke skrevet om ei eneste trening ;)

Men selv om jeg ikke har hatt ei ordentlig treningsøkt, så er jeg i bevegelse hele dagen. Og jeg går veldig mye i løpet av en dag, men vogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første økt av "30 day shred" er gjennomført. Førsteinntrykket er at det er tungt, men gjennomførbart. Men tror nok d kan bli ganske tøft å trene når jeg blir støl, for det blir jeg garantert ;)

Finner selvsagt ikke målebånd, så det må jeg kjøpe i dag. Greit å få målt før neste økt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, gleder meg til du oppdaterer videre, jeg vurderer også å skaffe meg det programmet :)

Blir også spennende å se hvilke resultater det gir med målebåndet!

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag2: Slitsomt å trene når man er støl, så tror de nærmeste dagene kan bli tøffe ;)

Blir vel kanskje ikke hver dag fremover. Vi får besøk, og da trener jeg ikke foran tv'n ;) Får satse på treningssenteret i stedet da ;)Men skal gjøre videon så ofte som mulig, likte den treninga jeg. Greiere i dag når jeg kjente programmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er vi ikke hjemme i sovetida, så får satse på å ta økte i kveld kanskje.

Litt usikker på om det fungerer for meg å trene når jeg er støl, må se d an litt. Må evt bruke litt flere dager på å komme igjennom disse 30 øktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...