SallyBrown Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Sommeren er her, med noe skiftende sommervær. Noen finværsdager har vi hatt, og jeg har måttet innrømme at kroppen ikke kommer inn i mye av de fine sommerklærne mine... Så nå er det på tide med en snuoperasjon. Har fri hele sommeren, så håper at det skal bli enklere å snu noen vaner da. Litt bedre tid til å lage sunnere middager, komme meg på trening osv. Også håper jeg at at disse vanene sitter så godt når høsten kommer, at det ikke er noe problem å fortsette Håper denne dagboka skal gi meg et spark bak til å faktisk komme i gang. I tillegg har jeg ei lita ei sammen med meg hele sommeren, og da kan man jo ikke sitte stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 You can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg ønsker deg lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Takk, Pysepusen og Mala Jeg har aldri brukt å veie meg, så aner ikke hva som er "trivselvekta". Men i følge klærne min er det en del mindre enn nå Er uansett ikke så opphengt i tallet på vekta, men ønsker å bli litt mindre og stramme opp. Jeg savner rett og slett kroppen min slik den var før... Har i dag bestilt treningsvideo,etter å ha lest mye positivt om den. Skal visstnok se resultater fort, og det trenger jeg for å holde motivasjonen oppe Prøvde å linke til videoen, men det gikk ikke, så skriver den bare inn her: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Jillian_Michaels_-_30_Day_Shred/?id=LGD94213 Er 20-30 minutter hver dag, og det må jeg vel klare mens snuppa har duppen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har medlemsskap på treningssenter, men kjenner det er et stort tiltak å gå dit. Trives godt både med timer og egentrening når jeg først kommer meg i vei da Jeg er en stor godtemons, elsker søtsaker. Og dessverre har det blitt for mye av det i lang tid nå. Må innrømme at det ikke er barebare å kutte ut, men må vel bare holde ut ei stund så blir det bedre Tenkte det kunne være greit å si noe om målene jeg har: - synlig strammere kropp - penere tall på vekta (men d bryr jeg meg minst om) - få tilbake treningsgleden - komme i bedre form - sunnere kosthold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Flotte mål da! Jeg må innrømme at siden tallene på vekta er fine for min del så gidder jeg ikke gjøre noe Men bilringen er på vei tilbake etter avsluttet amming og mindre trilleturer, så det er vel på tide å finne på noe her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Fine mål du har! Helt enig i at tallene på vekta ikke er så viktige, målebåndet er jeg mye mer glad i. Gleder meg til å følge med på hva du syns om 30 day shred programmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 29. juni 2011 Veldig spent på programmet jeg også. Skal gjøre det jeg kan for å følge det da, selv om jeg sikkert føler meg passe dum hvis jeg må gjøre det foran noen. Selv om det er mannen Da får han hive seg med tror jeg Jeg elsker is...men frøkna hjelper til med å kutte ned på isen. Det er vel den ene "godteri"-tingen hun har fått, og hun liker det veeeldig godt, så da kan ikke jeg spise mange i løpet av dagen heller Kommer til å måle meg, og skrive målene her, før jeg starter på 30 day shred. Også skal man vel måle i løpet av, og etter. Veeeldig spent på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Gleder meg på oppdateringer både om programmet og mål, det blir kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juni 2011 5 dager siden jeg laget treningsdagbok, og jeg har ikke skrevet om ei eneste trening Men selv om jeg ikke har hatt ei ordentlig treningsøkt, så er jeg i bevegelse hele dagen. Og jeg går veldig mye i løpet av en dag, men vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 4. juli 2011 Første økt av "30 day shred" er gjennomført. Førsteinntrykket er at det er tungt, men gjennomførbart. Men tror nok d kan bli ganske tøft å trene når jeg blir støl, for det blir jeg garantert Finner selvsagt ikke målebånd, så det må jeg kjøpe i dag. Greit å få målt før neste økt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. juli 2011 #12 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Så spennende, gleder meg til du oppdaterer videre, jeg vurderer også å skaffe meg det programmet Blir også spennende å se hvilke resultater det gir med målebåndet! Endret 4. juli 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 5. juli 2011 Kjenner det litt i kroppen i dag, men ser fram mot ny økt utpå dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 5. juli 2011 Dag2: Slitsomt å trene når man er støl, så tror de nærmeste dagene kan bli tøffe Blir vel kanskje ikke hver dag fremover. Vi får besøk, og da trener jeg ikke foran tv'n Får satse på treningssenteret i stedet da ;)Men skal gjøre videon så ofte som mulig, likte den treninga jeg. Greiere i dag når jeg kjente programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 6. juli 2011 I dag er vi ikke hjemme i sovetida, så får satse på å ta økte i kveld kanskje. Litt usikker på om det fungerer for meg å trene når jeg er støl, må se d an litt. Må evt bruke litt flere dager på å komme igjennom disse 30 øktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå