Gå til innhold

Har du et bra forhold til vaginaen din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære kvinner,

For en tid tilbake lastet jeg ned en workshop om en av mine favoritting her i universet; vaginaer.

Jeg bruker egentlig ordet fitte, men vet at noen blir støtt av det og synst det er litt vulgært. Litt synd ettersom ordet trolig kommer fra gammelnorsk og betydningen er "våt myr" :)

Uansett, workshopen var utelukkende for kvinner og var ment for at kvinner kunne bli bedre kjent med vaginaen sin og lære mer. De satt blant annet med speil for å studere sin egen vagina i detalj.

Det som overrasket meg litt var at svært mange av disse kvinnene aldri hadde studert vaginaen sin i eit speil eller betraktet den. De visste altså ikke hvordan de så ut down under. Mange av de oppfattet vaginaen sin som stygg. Mange hadde også skamfølelse knyttet til sin egen seksualitet og vagina. Dette var ikke en så stor overraskelse, men de fleste vestlige kvinner i dag er vel rimelig frigjorte. En del av de var litt eldre, så det kan være en forklaring.

En av kvinnene fortalte om at hun hadde hatt en åpenbarelse og fantastisk opplevelse når en partner fortalte henne hvor vakker vagina hun hadde. Frem til det tidspunkt synst hun at vaginaen sin var stygg og hadde mye skam rundt dette.

I lys av dette og en påminnelse tidligere denne uken, ble jeg inspirert til å spørre dere kvinner på KG om det samme?

Har du et bra forhold til vaginaen din? Har du studert den i detalj i eit speil eller lignende slik at du vet hvordan den ser ut? Synst du den er vakker?

Avslutningsvis vil jeg bare si at jeg synst en fitte er noe av det vakreste som finst. Etter at jeg så den videoen har jeg gjort et poeng av å fortelle alle kvinner jeg ser naken om nettop dette :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner i dag (spesielt lesber) har vel ingen problemer med å sette pris på vaginaen. Det er vel heller gjennomsnittsmannen som ikke er flink nok til å gi det kvinnelige kjønnosorganet nok oppmerksomhet. I forhold til "kuk" blir "fitte" også i langt større utstrekning brukt som skjellsord. Hadde menn vært gladere i "fitta", så hade også jentene vært mer positivt innstilt overfor musa si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et kjempefint forhold til vaginaen min, sliter litt med forholdet til livmorhalsen men det har egne årsaker.

Jeg studerte vaginaen fra første onani jeg. Fikk noen år med bare meg og vagina før det ble andre gjester der nede :P

Min vagina er kjempepen, både med og uten hår på :)

Også har hun kjempesøte lepper rundt seg, da den ene er nesten dobbelt så stor :P

Nå har jeg seksuell erfaring med både kvinner og menn, og har aldri klagd på noen eller mottatt klager fra andre ang. fitta mi.

AnonymBruker
Skrevet

Studerte vaginaen min godt og lenge, for å så gifte meg med den. Ja. Jeg har et godt forhold med den.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan ikke huske første gangen jeg studerte den, og jeg føler at vi alltid har hatt et godt forhold. Jeg vet iallefall akkurat hvordan den ser ut, og studerer den litt i speilet med gjevne mellomrom enda :fnise: Så for all del, vi er gode venner vi, syne den er kjempefin :)

Til første gjest her, så har jeg heller aldri hatt sex med noen som ikke har satt pris på godsakene, eller ikke gitt den nok oppmerksomhet. Jeg synes det virker som om gjennomsnittsmannen er like glad i fitte som jeg er i kuk ;)

Gjest gjestkvinne
Skrevet

Kjære kvinner,

For en tid tilbake lastet jeg ned en workshop om en av mine favoritting her i universet; vaginaer.

Jeg bruker egentlig ordet fitte, men vet at noen blir støtt av det og synst det er litt vulgært. Litt synd ettersom ordet trolig kommer fra gammelnorsk og betydningen er "våt myr" :)

Uansett, workshopen var utelukkende for kvinner og var ment for at kvinner kunne bli bedre kjent med vaginaen sin og lære mer. De satt blant annet med speil for å studere sin egen vagina i detalj.

Det som overrasket meg litt var at svært mange av disse kvinnene aldri hadde studert vaginaen sin i eit speil eller betraktet den. De visste altså ikke hvordan de så ut down under. Mange av de oppfattet vaginaen sin som stygg. Mange hadde også skamfølelse knyttet til sin egen seksualitet og vagina. Dette var ikke en så stor overraskelse, men de fleste vestlige kvinner i dag er vel rimelig frigjorte. En del av de var litt eldre, så det kan være en forklaring.

En av kvinnene fortalte om at hun hadde hatt en åpenbarelse og fantastisk opplevelse når en partner fortalte henne hvor vakker vagina hun hadde. Frem til det tidspunkt synst hun at vaginaen sin var stygg og hadde mye skam rundt dette.

I lys av dette og en påminnelse tidligere denne uken, ble jeg inspirert til å spørre dere kvinner på KG om det samme?

Har du et bra forhold til vaginaen din? Har du studert den i detalj i eit speil eller lignende slik at du vet hvordan den ser ut? Synst du den er vakker?

Avslutningsvis vil jeg bare si at jeg synst en fitte er noe av det vakreste som finst. Etter at jeg så den videoen har jeg gjort et poeng av å fortelle alle kvinner jeg ser naken om nettop dette :)

Herregud for et dumt spørsmål !!!

Har menn et godt forhold til pikken sin ?

Varierer nok , ut fra om de er micro ,liten , middels eller stor : ) Seriøst lurer . Siden en mann kan spørre om noe så dumt ang. kvinners vagina : )

Selvfølgelig har jeg et godt forhold til hele kroppen min , inklusiv understellet mitt .

Jeg tror da de aller fleste kvinner har det . Så lenge de er friske og ikke lider av noen alvorlige skader eller sykdommer .

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg tror jeg begynte ganske tidlig å kikke på sakene mine, så jeg vet godt hvordan det ser ut nedi der. Utseendemessig er den helt grei, men jeg bryr meg ikke så mye om utseendet så lenge den er frisk, fungerer fint og gir meg mange gleder! Den har ihvertfall gitt meg mange gleder opp gjennom årene, og jeg har så langt ikke fått noen klager på verken utseende eller funksjon... :)

Skrevet

Jeg og Vagina har hatt våre uoverensstemmelser, men det har gått over ettersom vi har lært hverandre bedre å kjenne.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei flott våtmyr som fungerer, ingen ugler i mosen min :D

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer, så man kun vaginien eller så man ansiktet også?

AnonymBruker
Skrevet

Min vagina er kjempepen, både med og uten hår på :)

Man har vel ikke hår på vaginaen??? Vagina er benevnelsen på den innvendige delen. Mens vulva er den ytre delen. Å kalle hele det kvinnelige kjønnsorganet for vagina blir jo totalt feil!

At en mann sier til sin kvinne at han synes hennes vagina er vakker blir litt som å synes at munnhulen eller spiserøret hennes er vakkert - også er det egentlig smilet hennes han tenker på!!

..jeg er fornøyd med begge deler. Hvordan vaginaen ser ut bryr jeg meg mindre om - sånn lenge jeg er sunn og frisk og muskulaturen funker så er jeg fornøyd.

• Liker 5
Skrevet

Man har vel ikke hår på vaginaen??? Vagina er benevnelsen på den innvendige delen. Mens vulva er den ytre delen. Å kalle hele det kvinnelige kjønnsorganet for vagina blir jo totalt feil!

At en mann sier til sin kvinne at han synes hennes vagina er vakker blir litt som å synes at munnhulen eller spiserøret hennes er vakkert - også er det egentlig smilet hennes han tenker på!!

..jeg er fornøyd med begge deler. Hvordan vaginaen ser ut bryr jeg meg mindre om - sånn lenge jeg er sunn og frisk og muskulaturen funker så er jeg fornøyd.

Mmm, så sexy gane du har!

Men en vanlig misforståelse det der, jeg lurer på om de som ser på vagiaen sin med speil bruker sånt som tannlegen har? :fnise:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har en svært vakker vagina (synes jeg) og jeg har sett på den tusenvis av ganger i speilet. Begynte med det i ung alder.

Synes også det er deilig å se kjønnslepper og klitoris svulme opp under onanering, så da bruker jeg innimellom speil. Er også morsomt/tennende å sammenligne vagina før og etter orgasme.

Også bruker jeg alltid speil når jeg barberer meg nedentil, må se så jeg ikke kutter av meg vesentlige deler.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Herregud for et dumt spørsmål !!!

Har menn et godt forhold til pikken sin ?

Varierer nok , ut fra om de er micro ,liten , middels eller stor : ) Seriøst lurer . Siden en mann kan spørre om noe så dumt ang. kvinners vagina : )

Selvfølgelig har jeg et godt forhold til hele kroppen min , inklusiv understellet mitt .

Jeg tror da de aller fleste kvinner har det . Så lenge de er friske og ikke lider av noen alvorlige skader eller sykdommer .

Jeg tror du tar feil i alt du sier her..

• Liker 1
Skrevet

Jeg snakker da om hele området og ikke bare vagina, noe jeg har inntrykk av at TS mente. Hvordan studere kun vagina, ser jo bare inngangen jo...? Ja jeg kunne skrevet noe annet enn vagina, men ga det heller litt større betydning.

AnonymBruker
Skrevet

Klitoris, skamlepper og venusberget er IKKE vagina.

Og det er vel det ytre man stort sett har et visuelt forhold til.

Skrevet

Ja, og der har vi det, ehh, utmerkede ordet vulva, for de som vil være litt fine på det ;)

Skrevet

Kan vell si at jeg har et godt forhold til min ja.

Gjest HunterLady
Skrevet

Er det så himla nøye? Når noen sier vagina så tenker man på alt det du nylig nevnte. Slik er det bare.

Skrevet
:) dette himmelske mellom bena på kvinner :)
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...