Gjest Katee Skrevet 9. mars 2012 #901 Del Skrevet 9. mars 2012 Vil mye heller ha sånne: Ååååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. mars 2012 #902 Del Skrevet 9. mars 2012 til deg, Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #903 Del Skrevet 10. mars 2012 Altdå, jeg kan godt gå litt inn i "ooooh! Shiny!"-modus jeg og, og jeg har jo noen smykker med bling på. Det er bare hele greia med at det er så dyrt og oppskrytt og sånn som er litt turn-off. ...nå får jeg vel en ny skyllebøtte av Gaby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2012 #904 Del Skrevet 10. mars 2012 *venter spent på at Gabs skal oppdage Pings innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. mars 2012 #905 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er forskjell på om man kjøper et fint smykke som tilfeldigvis har diamanter på seg, eller om man kjøper et smykke fordi det er diamanter på seg. Problemet er vel at litt for mange er i boks nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2012 #906 Del Skrevet 10. mars 2012 Helt enig med deg Pingting. Jeg har mye heller lyst på en ring med rosa krystaller/steiner enn en ring med diamanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. mars 2012 #907 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er lov å ikke like sånt, da. Ping sin stil er jo ganske så langt fra min, hehe. Men jeg liker dem! De varer jo evig, og kan betraktes som fremtidig arvegods. De jeg har, har jeg fått av personer som betyr veldig mye for meg. Jeg har en ring som kan utvides med flere diamanter, og i den har jeg samlet bidrag fra hele familien min. Belle - det finnes rosa diamanter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. mars 2012 #908 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg har også litt diamanter, har fått dem fra Hadde aldri tatt meg råd til å kjøpe det selv. De der øredobbene/klipsene med tyggeplanten var Mario var kjempekuule!! Men det er vel plast regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #909 Del Skrevet 11. mars 2012 *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mars 2012 #910 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Å, nå forventet jeg chickfight her Ja, ja, hikk her også Endret 11. mars 2012 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #911 Del Skrevet 11. mars 2012 Å, nå forventet jeg chickfight her Ja, ja, hikk her også Næh, jeg blir koseblid i fylla. Åh, jeg er på KG med promille. NNå komemr jeg til å våkne med massiv fylleangst i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mars 2012 #912 Del Skrevet 11. mars 2012 C'est la vie. Du er sikkert like smart og morsom med promille som uten, så du har intet å bekymre deg over. Takk og lov for autokorrektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #913 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg er stort sett en engel når jeg drikker. Skifter ikke personlighet, blir bare litt blidere, med fnisete og fjåsete. Likevel våkner jeg opp med rekordnoia hver j*** gang. Verden er slem! Men takk. Og i lige måde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mars 2012 #914 Del Skrevet 11. mars 2012 *kjenner at jeg småsavner et *hikk* eller to* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #915 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde, men jeg var noiafri til morran i dag. Klager ikke. :gjeiper: Dagen i dag har gått med til å sove lenge, sitte på café og skrive bloggartikkel, og å lage kjempegod middag. Restene havnet i bentoen: [ - Chicken tikka masala (fra skratch) og koriander - Blodappelsin og blåbær - Salat - Hjemmelagde naan og hjemmelaget rabarbrachutney i boksen. Chutneyen er det ikke jeg som skal ha æren for da, den er det mamma som har laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. mars 2012 #916 Del Skrevet 11. mars 2012 Nam, rabarbra! Hva smaker en chutney egentlig? Sånn i forhold til syltetøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mars 2012 #917 Del Skrevet 11. mars 2012 Sulten! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 11. mars 2012 #918 Del Skrevet 11. mars 2012 Sulten! Nå! Det er ikke jeg, er tvert imot veldig mett! Mmmmmm, Pingtings chicken tikka masala! :gjeiper: Flinke matnerdkjæresten! Heldige meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #919 Del Skrevet 11. mars 2012 Nam, rabarbra! Hva smaker en chutney egentlig? Sånn i forhold til syltetøy? Sterkere og mer intenst. det er jo endel sukker i, men også ingefær og av og til chili, og andre krydder. Og litt salt. Blir en god kontrast til den andre maten, på samme måte som tyttebær til kjøttkaker! Sulten! Nå! Det er flere rester. Du kan få. Det er ikke jeg, er tvert imot veldig mett! Mmmmmm, Pingtings chicken tikka masala! :gjeiper: Flinke matnerdkjæresten! Heldige meg! Neeei, for det er jeg som er heldig, så! [/søtsuppe] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. mars 2012 #920 Del Skrevet 11. mars 2012 J-Pingchutney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå