Frigg Skrevet 2. desember 2011 #401 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan graviditet kurere smash-avhengighet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 4. desember 2011 Caramello Søtt klisse-kliss! Crispo Den er god! Men hadde vært bedre om det var Freia-sjokolade. Cuba Husker jeg ikke Festkaramell Hobby Meh Knott Bare de grå! Mao. er 66% av posen talentløs. Krembanan OH HELL NO! Kremtopper Meeeeeh Laban :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #403 Del Skrevet 4. desember 2011 Pandalakris Joa Lakrisbåter Kjedlih Smash ...ok. Hvis jeg hadde fått valget om å bare spise Freia Melkesjokolade ELLER Smash som snacks resten av livet...så ville det nok blitt smash. Men så dyrt a gett? Smørbukk Gode gamle! Stratos Helt grei. Troika Godt. Av og til. Tar du vekk Smash fra den lista, så trumfer Walters Mandler alle sammen. U loose. Hah! (måtte dele opp, fikk ikke lov til å poste med så mange quotes gitt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2011 #404 Del Skrevet 4. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #405 Del Skrevet 4. desember 2011 Sitter på finn.no og ser på hus... Én dag. Skal bare ha ordentlig jobb først. Og gidd til å flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. desember 2011 #406 Del Skrevet 4. desember 2011 Mmmmmmmm Walters mandler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #407 Del Skrevet 4. desember 2011 Mmmmmmmm Walters mandler se der ja, det er håp for deg også, din dott. :happy: (jeg er i merkelig humør i dag? ) ----- Fant plutselig ut at Nightwish er ute med nytt album. Det er liksom ikke lov å like Nightwish, men jeg gjør nå det da. Og om man liker dem, skal man ihvertfall være hardcore-oldschool-Nightwisher som hater den nye vokalisten. Personlig liker jeg dem bedre etter at de bytta ut operakråka med noen som faktisk har et snev av personlighet og liv i stemmen. Uansett: nytt album skal flyttes over til mobilen, også skal jeg ut og gå søndagstur. Og så lage middag. Guinnessgryte i dag, med entrecote, sopp, bacon og grønnsaker. Og Guinness, selvfølgelig :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. desember 2011 #408 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Haha, jeg er ingen nidarfanariker altså, jeg ble bare veldig opprørt av utsagnet om at de kun hadde ett godt produkt gafler i meg det aller meste av godis, jeg Endret 4. desember 2011 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2011 #409 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg for min del elsker både Nidar og Freia!!! Har du smakt den nye Nidar melkesjokoladen med smørbukkfyll? Jeg er helt gal etter den for tiden - synes den smaker som den GAMLE Caramello'en bare i stor versjon! Ellers er jeg helt enig i at Waters mandler trumfer det meste - kanskje delt med Walters drasje Endret 4. desember 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. desember 2011 #410 Del Skrevet 4. desember 2011 For min del er det sjokoladeappelsinen som trumfer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #411 Del Skrevet 4. desember 2011 Har gått tur i en time, og har slått meg ned på lokalcafeen. Med en kakao. Med krem! Søndager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. desember 2011 #412 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ååå, deilig! ..ved nærmere ettertanke: fy Ping for å gi meg lyst på kakao med krem når jeg ikke har krem. Endret 4. desember 2011 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. desember 2011 #413 Del Skrevet 4. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #414 Del Skrevet 4. desember 2011 Men men men? Jeg skrev et innlegg her i stad, og nå er det borte? Borte-bø? Hø? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #415 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) ...jeg liker å tro at for hvert forferdelige menneske finnes det to fine. Jeg vet ikke om det er sånn. Men jeg håper. Endret 4. desember 2011 av Pingting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. desember 2011 #416 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg blir nesten målløs over disse to. Jonah er modig, vanvittig modig, som tør dette her. Og Jonathon er jo bare helt utrolig, for en fyr! Jeg gråter for Jonah og reiser meg for Jonathon. Jeg håper også at for hvert forferdelige menneske finnes det to fine. Det er vel bare mye lettere å sette fokuset på det fæle. Dessverre. Se også denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 #417 Del Skrevet 5. desember 2011 VAH?! Ifa er godt! Men Nidar har mer, jeg nevner i fleng: Caramello, Crispo, Cuba, Festkaramell, Hobby, Knott, Krembanan, Kremtopper, Laban, Pandalakris, Lakrisbåter, Smash, Smørbukk, Stratos og Troika. ...jeg er nok litt i overkant glad i godis Men jeg liker IKKE marsipan! Signerer denne med høye kneløft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. desember 2011 #418 Del Skrevet 5. desember 2011 Det må være noe av det mest hjerteskjærende jeg har sett. Også på en god måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 #419 Del Skrevet 5. desember 2011 Det må være noe av det mest hjerteskjærende jeg har sett. Også på en god måte. Mine høye kneløft er riktignok mye, men...hjerteskjærende? Ja,ja...jeg kan kanskje se den hvis jeg myser riktig godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 #420 Del Skrevet 5. desember 2011 Jonah og Jonathon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå