mia83 Skrevet 29. november 2011 #381 Del Skrevet 29. november 2011 God bedring J-Man! Fint at du tar godt vare på Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. november 2011 #382 Del Skrevet 29. november 2011 J-Man er alltid så sjarmerende, selv med mannfluensa! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. november 2011 Forfatter #383 Del Skrevet 30. november 2011 Mannfluensaen er det jeg som står for her i huset! J-man er saklig syk, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. november 2011 Forfatter #384 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Og i natt sov jeg en 5-6 timer. Langt fra nok, men jeg klarte da i det minste å komme meg inn på jobb Endret 30. november 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 30. november 2011 #385 Del Skrevet 30. november 2011 Og i natt sov jeg en 5-6 timer. Langt fra nok, men jeg klarte da i det minste å komme meg inn på jobb Uff, ikke greit når man måler formen etter hvorvidt man kommer seg inn på jobb eller ikke. Mangel på søvn er noe herk, håper du har en fin dag likevel! Og god bedring til J-Man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. november 2011 #386 Del Skrevet 30. november 2011 Og i natt sov jeg en 5-6 timer. Langt fra nok, men jeg klarte da i det minste å komme meg inn på jobb 5-6 timer hørtes herlig ut. Bare sånn for å gni det inn. Det er rart hvor relativt alt er altså. Før A kom til verden var 5-6 timer nesten det samme som å ikke sove i det hele tatt. Håper du får en fin dag på jobb selv om du har lite søvn innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. november 2011 #387 Del Skrevet 30. november 2011 Hei Rosepiken, så stas med besøk i boka mi! Religionsvitenskap er kult, hvor langt i studiene er du? Jeg er på tredjeåret nå, satser på master til høsten Lykke til med t-bane og jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. november 2011 #388 Del Skrevet 30. november 2011 Å, nå blir det bebbis i Ping-magen snart!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 30. november 2011 #389 Del Skrevet 30. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 30. november 2011 #390 Del Skrevet 30. november 2011 Å, nå blir det bebbis i Ping-magen snart!!!! Øøh, hvor fikk du det fra? Dette er ikke jeg informert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. november 2011 #391 Del Skrevet 30. november 2011 Øøh, hvor fikk du det fra? Dette er ikke jeg informert om. Jeg bare håper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. desember 2011 #392 Del Skrevet 1. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #393 Del Skrevet 1. desember 2011 FUUU, Nidar! Hvis jeg vil ha noe som smaker bare sukker, så kjøper jeg sukker. Hvis jeg kjøper sjokolade, så synes jeg det er helt greit at det smaker sjokolade. ikke bare sukker. DERFOR er Freia fantastisk, mens dere suger torskeballe. *sur etter bomkjøp av årets første julegodis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. desember 2011 #394 Del Skrevet 1. desember 2011 Snart kommer Soho tilbake Nidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. desember 2011 #395 Del Skrevet 2. desember 2011 Nidar har ETT godt produkt, og det heter IFA. ...ok, 2 da. Jeg liker marsipanpølsene også. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. desember 2011 #396 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) VAH?! Ifa er godt! Men Nidar har mer, jeg nevner i fleng: Caramello, Crispo, Cuba, Festkaramell, Hobby, Knott, Krembanan, Kremtopper, Laban, Pandalakris, Lakrisbåter, Smash, Smørbukk, Stratos og Troika. ...jeg er nok litt i overkant glad i godis Men jeg liker IKKE marsipan! Endret 2. desember 2011 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. desember 2011 #397 Del Skrevet 2. desember 2011 Sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. desember 2011 #398 Del Skrevet 2. desember 2011 Ok da, Cuba er godt, hobby er godt, statos og smørbukk også. Jeg har ikke likt smash siden før jeg ble gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. desember 2011 #399 Del Skrevet 2. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. desember 2011 #400 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan graviditet kurere smash-avhengighet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå