mia83 Skrevet 5. mars 2012 #861 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja.. Grattis med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. mars 2012 #862 Del Skrevet 5. mars 2012 Alle skulle hatt en Ping på jobben man kunne stjelt maten til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mars 2012 #863 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja uten sopp og andre uhumskheter. Jeg er kresen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. mars 2012 #864 Del Skrevet 6. mars 2012 Min mor sier alltid: Sopp er noe man kan få behandling for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mars 2012 #865 Del Skrevet 6. mars 2012 den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2012 #866 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Alle skulle hatt en Ping på jobben man kunne stjelt maten til. Alle skulle hatt en Ping! Edit; og en Bento! Endret 6. mars 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mars 2012 #867 Del Skrevet 6. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. mars 2012 #868 Del Skrevet 6. mars 2012 Min mor sier alltid: Sopp er noe man kan få behandling for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2012 #869 Del Skrevet 6. mars 2012 Mmm, bento. :happy: Forresten: dødsbra tegning av Luke på draw something. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #870 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke mobb soppen min! And for something completely different: jeg fikk plutselig så lyst til å ta hull i ørene. Sånn vanlig, i øreflippene. Har nemlig aldri gjort det - jeg har nikkelallergi og trodde i mange år at all ørepynt ville ha nikkel i seg. Det er jo feil. Da jeg fant ut det tok jeg en liten dobb i nesa. Funker fett det, og nå fikk jeg lyst på øre-bling. Yay or nay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2012 #871 Del Skrevet 6. mars 2012 Yay! (og blir det helt feil, kan du jo alltids la dem gro igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. mars 2012 #872 Del Skrevet 6. mars 2012 Definitivt yay! Jeg måtte ta hull i ørene på ny for bare noen måneder siden, de hadde grodd igjen. Husk å ha de samme øredobbene i omtrent et halvt år, og snurr kanskje på dem nå og da, for å unngå at hullene gror igjen. I learned that the hard way. Også liker jeg heller ikke sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. mars 2012 #873 Del Skrevet 6. mars 2012 Yay, men anbefaler på det sterkeste å gå til ordentlig piercingstudio, ikke hos en frisør med pistol Sopp er bare superawesome! Null næring, men såå godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #874 Del Skrevet 6. mars 2012 Yay, men anbefaler på det sterkeste å gå til ordentlig piercingstudio, ikke hos en frisør med pistol Åneineinei, pistol er fullstendig utelukket. Blir det så satser jeg vel på samme sted som jeg tok den i nesa, de er skikkelig proffe. Og hyggelige. ...bortsett fra at han som pierca meg plystra på den låta fra Kill Bill hele tiden, det var litt urovekkende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. mars 2012 #875 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) ...bortsett fra at han som pierca meg plystra på den låta fra Kill Bill hele tiden, det var litt urovekkende Edit: YAY! forresten. Hullene synes nesten ikke når du ikke har i øredobber, så det er ingen big deal om du angrer heller. Jeg har også nikkelallergi og det funker fint. Eneste er at jeg ikke alltid klarer å motstå fristelsen for å kjøpe øredobber som inneholder nikkel. Men jeg kjenner det med en gang jeg har hatt de i for lenge og da er det bare å ta de ut så går det fint. Endret 6. mars 2012 av Kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. mars 2012 #876 Del Skrevet 6. mars 2012 Finnes mye lekkert som er nikkelfritt å få kjøpt og da Og om man kjøper øredobber med krok som ikke er nickelfrie, så mener jeg at hvertfall panduro har nikkelfrie kroker, sånn at man kan bytte de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mars 2012 #877 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har også nikkelallergi og hull i ørene er ikke noe problem.. så lenge jeg passer på å ha ekte vare i ørene så. De fra Glitter funker heller ikke for meg, selv om de skal være sølvbelagte eller hva de nå enn kaller det.. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #878 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) ...pluss at de fleste sølvlegeringer inneholder nikkel (og helt rent sølv er for mykt til å brukes i smykker), så for min del tror jeg ikke det er noen god idé med smykker som er "rent" sølv heller. Kjedelig! Endret 6. mars 2012 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mars 2012 #879 Del Skrevet 6. mars 2012 Gull da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #880 Del Skrevet 6. mars 2012 Nikkel der og! Tror jeg safer med titan (nikkelfritt) og kirurgisk stål (lekker nesten ikke) til å begynne med, også kan jeg prøve meg på sølv/gull når det har gått endel tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå