AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Har dere noen meninger eller opplevelser om barnepassen på treningssentre som sats og elixia? De passer barn fra 6 uker til 10 år gammel. Ville du levert barnet ditt til en fremmed for å trene?
Fanta Exotic Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Mamma eller pappa er jo ikke langt unna. Jeg har ofte sett at folk som jobber på ELIXIA Kidz har tatt med seg ungen til foreldrene som trener hvis de gråter e.l. Da lillesøstern min var 7-8 år likte hun veldig godt å være med mamma å trene, fordi hun kunne tegne/fargelegge i mens. Hun ville mye heller det enn å være hjemme sammen med meg
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Har de som jobber på barnepass utdannelse innenfor barn og ungdom?
Larsern Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Har de som jobber på barnepass utdannelse innenfor barn og ungdom? Trenger man virkelig det for å passe en unge i en times tid mens mora eller faren er på andre siden av veggen? Skulle nesten tro noen forventer at unger skal ploppe ut med bruksanvisning. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Har de som jobber på barnepass utdannelse innenfor barn og ungdom? De jobber som regel 3 timer om dagen og får luselønn stakkars... Hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 De jeg har sett har vært veldig unge. Jeg leverte min ettåring, vi brukte flere ganger på å tilvenne han, for han hylskrek når jeg gikk. Men jentene var mye mere interessert i babyene (for dem var det en del av det), enn min gutt som hylte etter mamma når jeg prøvde å gå. Jeg regner ikke med at det er sånn alle steder da, for all del.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Liker ikke bertene som jobber der; oversminket med stylet hår... passer ikke inn!
Kitsune Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Det trengs ikke utdanning for å jobbe i barnehage heller. Her trenger barnehagene kun å ha en pedagogisk leder i 20% stilling, dvs. en dag i uka. Resten er ufaglærte.. Vet mange barn som ELSKER å være på barnepassen på sats. 1
Explosive Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Kitsune, jeg vet ikke hvilken barnehage du har vært borti det, kun en utdannet innen det yrket som er til stede en dag i uka. For sånn er det da ikke! Der jeg jobber er de fleste/alle utdannede barne- og ungdomsarbeidere, eller noe høyere innen dette "yrket", og pedlederne er der hver dag. Det er da vikarer som kommer og går, som ikke er utdannede, men hva gjør vel det når det er snakk om vikarer. Endret 23. juni 2011 av Explosive
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå