Gå til innhold

Jeg er så rastløs!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig rastløs! Jeg kjeder meg hele tiden. Hvis jeg sitter å ser tv, vil jeg ha noe å gjøre imens (hvis jeg ikke er veldig trøtt). Hvis jeg har vært hjemme en hel kveld kjeder jeg meg ihjel. Da jeg hadde sambo og var forlovet, kjedet jeg meg.

Når jeg og kjæresten min såg film, kjedet jeg meg. Det er helt for j****g! :( Blir liksom aldri fornøyd.

Vil ikke ha ny kjæreste ,for jeg vet jeg kjeder meg. Synes også det er utrolig kjedelig når folk ikke vil være med på ting, fordi de har familie osv..

Er jente på 23 år, så er ikke noe fjortisshormoner ute å går..

Videoannonse
Annonse
Gjest MrsTux
Skrevet

Hva liker du å gjøre da? Når kjeder du deg ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker du å gjøre da? Når kjeder du deg ikke?

Jeg vet ikke.. Jeg trener, men orker liksom ikke gjøre det hele dagen. Føler jeg går glipp av så mye. Og jeg aner ikke hva det er jeg vil, og jeg føler jeg går glipp av. Det går selvfølgelig ikke an at det skjer noe hele tiden, det skjønner jeg jo..

Gjest MrsTux
Skrevet

Høres litt trist ut spør du meg :tristbla: Det gjelder å kunne nyte de små øyeblikk i livet, for å si det litt kort og flåsete :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Høres litt trist ut spør du meg :tristbla: Det gjelder å kunne nyte de små øyeblikk i livet, for å si det litt kort og flåsete :gjeiper:

Ja det er veldig trist.. vil veldig gjerne nyte livet, men det blir vanskelig når jeg er i dårlig humør fordi jeg vil finne på ting men ikke vet hva. :/

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...