AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er på jobb og tør ikke bruke jobbtelefonen til personlige ting (som å ringe til posten), internett går derimot fint. Jeg fikk en rekommandert sending for halvannen uke siden som jeg skal hente i dag. Innen denne perioden har plutselig postkontoret mitt byttet plass. Det har de såklart ikke informert noen om, takksåmeget, men en liten fugl fortalte meg det og jeg sjekket på posten.no og der står det plutselig opplyst et helt annet sted. Dette er et sikkert et dumt spørsmål, men er det slik at alle pakkene som var kommet før flyttingen av postkontoret har blitt overført til det nye? Eller har de liksom spart på de gamle fra oss som var litt treige med å hente? Det er ganske langt mellom de to stedene og jeg har ikke tid til en bomtur!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Jepp, alt av pakker blir sendt til det nye postkontoret. Åpningen av postkontoret er idag kl 12! Og da vil du kunne hente ut pakkene som normalt der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå